Tera: The Exiled Realm of Arborea

Permalänk

Fan, har suttit och kollat alla sidor som fick nycklar. Helt slut över allt. Om någon råkar ha en extra nyckel skulle jag vara evigt tacksam om jag kunde få den

Permalänk
Medlem

http://community.tera-europe.com/home/news/article/overview-a...

Den 17 februari kan man köra om man har beta? Sjukt dåligt om det är så.

Permalänk
Medlem
Skrivet av f0kkeriet:

http://community.tera-europe.com/home/news/article/overview-a...

Den 17 februari kan man köra om man har beta? Sjukt dåligt om det är så.

Vad är det som är dåligt med det? Men ja det finns 6 beta fillfällen.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk
Medlem

Har en key över till Sneek peak eventet. Första som skickar PM till mig får den

Eiai var snabb som fan så han fick den

Visa signatur

Fractal Design Define S Svart-Intel Core i5 6600K 3.5 GHz 6MB-MSI Z170A KRAIT GAMING 3X-Kingston HyperX 16GB (2x8GB) DDR4 2133MHz-ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX--1TB Samsung Spinpoint F3-OCZ TL100 240GB-EVGA Supernova G2 650W

Permalänk
Medlem

Om någon annan har en key över tas den gärna!

Permalänk
Medlem

Ni som kör den tidiga betan (den som inte ens vi pre-orders får) får gärna berätta era upplevelser efteråt så vi som pre-ordrat blir ännu mer taggade för den 17e feb då vi får köra igång.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

http://www.gamestar.de/index.cfm?pid=2100 finns keys kvar på denna sidan visade det sig nu! Var snabba Sidan är dock på tyska.

"Ni fyller i formuläret där nere med namn och mail så får ni en key till er mail"

Visa signatur

Fractal Design Define S Svart-Intel Core i5 6600K 3.5 GHz 6MB-MSI Z170A KRAIT GAMING 3X-Kingston HyperX 16GB (2x8GB) DDR4 2133MHz-ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX--1TB Samsung Spinpoint F3-OCZ TL100 240GB-EVGA Supernova G2 650W

Permalänk

Ni får gärna skicka en nyckel till mig om ni har över! Fan vad jag vill köra det spelet!

Visa signatur

APB: Reloaded <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av isorill:

http://www.gamestar.de/index.cfm?pid=2100 finns keys kvar på denna sidan visade det sig nu! Var snabba Sidan är dock på tyska.

"Ni fyller i formuläret där nere med namn och mail så får ni en key till er mail"

Schysst! Fick en.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"

Permalänk
Medlem

Såg även att fler partners har fått nycklar... http://community.tera-europe.com/home/news/article/sneak-peek...

Jag har fortfarande en key som jag kommer att ge till någon behövande i tråden som inte lyckas få tag på en nyckel på egen hand.

Permalänk
Medlem

Fick också tag i nyckel!

Permalänk
Medlem

tungt! jag fick en med!! setill att kolla här så kör vi på samma server!

Visa signatur

| Intel(R) Core(TM) i5-3570K CPU @ 3.40GHz | Gigabyte Z68X-UD3H-B3 | CORSAIR 8GB DDR3 1866MHZ | NVIDIA GeForce GTX 560 Ti | CORSAIR HX 650W |KÜHLER H₂O 620 | Gigabyte Chassis 3D Aurora |

Permalänk
Medlem

Börjar det imorgon eller? Håller på och ladda hem nu.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eptk:

Börjar det imorgon eller? Håller på och ladda hem nu.

The sneak peek event will happen this weekend at Saturday and Sunday the 04th and 05th of February! You will be able to get your hands on TERA on both days from 15:00 hours CET to midnight. Of course you will need a key.

Visa signatur

| Intel(R) Core(TM) i5-3570K CPU @ 3.40GHz | Gigabyte Z68X-UD3H-B3 | CORSAIR 8GB DDR3 1866MHZ | NVIDIA GeForce GTX 560 Ti | CORSAIR HX 650W |KÜHLER H₂O 620 | Gigabyte Chassis 3D Aurora |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hed_pe:

The sneak peek event will happen this weekend at Saturday and Sunday the 04th and 05th of February! You will be able to get your hands on TERA on both days from 15:00 hours CET to midnight. Of course you will need a key.

Tack så mycket.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"

Permalänk
Medlem

tyska sidan verkar ej funka för mig, kanske är slut nycklar, någon vänlig själ som har en key över?
tack på förhand mvh

Visa signatur

MSI 2080TI
9900k Noctua NH-D15
Asus ROG Swift PG278Q | Sony A9G 65"
IFI ZenDac + Audeze LCD 2 Classic / Sennheiser HD 650 HK 970 + Heco Music Style 900
Seasonic PRIME 850W Gold

Permalänk
Medlem
Skrivet av undrande:

tyska sidan verkar ej funka för mig, kanske är slut nycklar, någon vänlig själ som har en key över?
tack på förhand mvh

Japp dem är slut, tror du kan få en key på de andra ställena om du har tur.

http://community.tera-europe.com/home/news/article/sneak-peek...

Permalänk
Medlem

Jag lyckades mygla mig in i deras focus group tests och community play events på både na och eu förra året, tydligen blir man autoinvitad till alla dessa beta-event då. Jag var lite oroad för jag var bortrest och fick inte tag i några beta invites, men hade från både NA och EU i mailen nu när jag kollade, tur.

Permalänk
Medlem

Sneakpeak betan är ruggigt bra för folk som inte har lirat spelet förut, lvl 22 level cap om jag hört rätt... enda som är att dokumentera quests och eventuella dueller :).

Vet att ett tiotal personer kommer streama från guilden.
För er som hänger på tera europe så kommer Cori att streama, vi ska gå igenom lite eventuella leveling paths + group tagging i början.

Permalänk
Permalänk
Medlem

jag vill spela på samma server som MugiMugi

Visa signatur

Chassi: APLUS Monolize PSU: HX520w Corsair GPU: Gigabyte GTX 460 OC 1GB Skärm: Acer p223w CPU: Q6600 @ 3,4 GHz CPU kylning: TRUE Black 120 RAM: OCZ Reaper PC8500 4GB MB: Gigabyte GA-P35-DS3 SSD/HD: Samsung 830 64GB + 128GB SSD, WDC Black 500 GB | Fraktfritt inet!

Permalänk

Lyckades också att få en key till sneak peek eventet ! Fan vad kul, öppnar alltså betan 15:00 på lördag?

Permalänk
Medlem
Skrivet av gretasnusk:

Lyckades också att få en key till sneak peek eventet ! Fan vad kul, öppnar alltså betan 15:00 på lördag?

Stämmer. till 00:00 typ. Sen samma tid på söndag.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"

Permalänk
Medlem

http://www.gamesaktuell.de/Tera-PC-234255/News/Tera-Jetzt-ein... verkar fortfarande ha nycklar kvar (fick en från dom för nån timma sen).

Visa signatur

LAIN\Asus Maximus VI Gene, Intel Core i5 4670K, HyperX Savage 16GB 1866MHz, Asus GTX 1070 FE, Corsair AX760, SilverStone Sugo SG10B, NZXT Kraken X31, Samsung 850 Evo 500GB\
Beyerdynamic DT990 600Ω, O2+ODAC, AntLion ModMic V4 Uni + Creative SB Play! 2, Asus VG248QE, Zowie EC1, Filco Majestouch-2 TKL (MX Brown)

Permalänk
Medlem
Skrivet av JacL:

http://www.gamesaktuell.de/Tera-PC-234255/News/Tera-Jetzt-ein... verkar fortfarande ha nycklar kvar (fick en från dom för nån timma sen).

tack för det, fixade också en därifrån!

jag undrar : får man vara med o spela nu i helgen på den?

Edit: OJ, såg nu att man får det! Tyska var kanske inte mitt starkaste ämne^^ tack igen!

Visa signatur

Chassi: APLUS Monolize PSU: HX520w Corsair GPU: Gigabyte GTX 460 OC 1GB Skärm: Acer p223w CPU: Q6600 @ 3,4 GHz CPU kylning: TRUE Black 120 RAM: OCZ Reaper PC8500 4GB MB: Gigabyte GA-P35-DS3 SSD/HD: Samsung 830 64GB + 128GB SSD, WDC Black 500 GB | Fraktfritt inet!

Permalänk
Medlem

Kul med sneak peak på Lördag, tankade precis ner spelet som hamna på 23,7 gb när allt var klart, lagom stort sådär Frågan är dock om man förbokar om man får spela till helgen eller om det bara är de som har en "sneak peak"-nyckel? I vilket fall så förbokade jag och fick en nyckel men även en nyckel genom facebook där de gav ut till helgens test. Så funkar in pre-order till helgen har man en enbart för det också, bara välja Tera eller Tera2 när man loggar in :3

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX5070Ti
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch 2

Permalänk
Medlem

Lyckades inte ladda ner det. Spelet ville han ngn säkerhetskod när jag försökte logga in för att ladda ner det. Fick aldrig koden i mail som man skulle få. Bra system de har

Permalänk
Medlem

fick en sneek peek nyckel med, och sen riktig beta 16e

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Lyckades inte ladda ner det. Det ville han ngn säkerhetskod när jag skulle logga in för att ladda ner det vilken jag aldrig fick. Bra system de har

hahaha, ja denna säkerhetskod skickas till din mail, detta för att verifiera din hårdvara, inte alls dumt, står även ganska tydligt att det gör detta.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Lyckades inte ladda ner det. Det ville han ngn säkerhetskod när jag skulle logga in för att ladda ner det vilken jag aldrig fick. Bra system de har

Systemet fungerar perfekt.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"