Windows 7 teman och taskbars

Permalänk
Medlem

Windows 7 teman och taskbars

Hej som topic lyder vill jag inte ha Window 7 tråkiga taskbar, styles på fönster osv längre. och jag har googlat tro mig. Alla säger Deviantart men jag fattar ingenting där. var hittar jag teman och så. ska gärna finnas en guide också som visar hur man installerar teman.

* Ny taskbar gärna 2 stycken. gärna nya ikoner, nya fönster möjligtvis.

Finns det någon vänlig själ som skulle kunna tänka sig att hjälpa mig hitta det här?

Tack i förväg

/T

Visa signatur

Ryzen 7 5700x3D | MSI B550 Tomahawk MAG | 3600mhz DDR4 | RX 7900 XT | EVGA G2 Supernova 750W | Phanteks Enthoo Pro M | Noctua NH-U12S PnP

Permalänk
Medlem

Hänvisar glatt till denna guide

Skriv gärna i den tråden om du vill lägga till/inte förstår något

Permalänk

http://www.deviantart.com/#order=9&q=token+windows

Här har du saker som gör din dator väldigt clean. Jag använder det just nu och jag bara älskar det

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hbengtsson
http://www.deviantart.com/#order=9&q=token+windows

Här har du saker som gör din dator väldigt clean. Jag använder det just nu och jag bara älskar det

Vad menar du? det är ju flera hundra bilder bara? jag tror du har länkat fel? eller så får du hänvisa mig, tack

Visa signatur

Ryzen 7 5700x3D | MSI B550 Tomahawk MAG | 3600mhz DDR4 | RX 7900 XT | EVGA G2 Supernova 750W | Phanteks Enthoo Pro M | Noctua NH-U12S PnP

Permalänk
Medlem

Topfuel: http://browse.deviantart.com/customization/ Du ser en massa bilder.

En del är märkta med "wallpaper", det är skrivbordsbakgrunder.
En del är är märkta med "Skins & Themes" det är så kallade Teman.
En del är märkta med "Icons", det är ikoner.

För att ladda ner dem klicka på dess bild och till vänster så brukar det finnas en knapp som heter "Download" (vid en orange ikon).

För att lära dig hur du använder dessa för att ändra utseendet på ditt windows 7 så rekommendar jag ännu en gång att du läser nybörjaravdelningen i denna guide.

Förhoppningsvis lär du dig det grundläggande och om du vill kan du läsa i den avancerade avdelningen för att lära dig mer. Fråga inte bara utan utnyttja den information du får och testa dig fram.

Lycka till

Edit: behöver du mer hjälp än vad som finns i guiden så rekommenderar jag att du skriver i guidens tråd, på så sätt får vi alla relevanta frågor där, så att nästa person som vill lära sig ändra utseendet lätt kall läsa igenom det

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av illya_
Topfuel: http://browse.deviantart.com/customization/ Du ser en massa bilder.

En del är märkta med "wallpaper", det är skrivbordsbakgrunder.
En del är är märkta med "Skins & Themes" det är så kallade Teman.
En del är märkta med "Icons", det är ikoner.

För att ladda ner dem klicka på dess bild och till vänster så brukar det finnas en knapp som heter "Download" (vid en orange ikon).

Sure thing

För att lära dig hur du använder dessa för att ändra utseendet på ditt windows 7 så rekommendar jag ännu en gång att du läser nybörjaravdelningen i denna guide.

Förhoppningsvis lär du dig det grundläggande och om du vill kan du läsa i den avancerade avdelningen för att lära dig mer. Fråga inte bara utan utnyttja den information du får och testa dig fram.

Lycka till

Edit: behöver du mer hjälp än vad som finns i guiden så rekommenderar jag att du skriver i guidens tråd, på så sätt får vi alla relevanta frågor där, så att nästa person som vill lära sig ändra utseendet lätt kall läsa igenom det

Sure thing

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av illya_:

Hänvisar glatt till denna guide

Skriv gärna i den tråden om du vill lägga till/inte förstår något

Haha kul att det är du som skapade den tråden du hänvisade till bra reklam...:) lol

Visa signatur

GamingFTW!

That's all I came to say...

Permalänk
Medlem
Skrivet av GamingFTW:

Haha kul att det är du som skapade den tråden du hänvisade till bra reklam...:) lol

Jo lite därav smileyn.

Någon anledning att du gräver upp denna gamla tråd? Trodde alla hade fullt upp med att leka med windows 8