Permalänk
Skrivet av IceDread:

Om du inte tycker om snygg grafik så kan du ju lira äldre liknande spel du ännu inte har testat? Var drar du gränsen?
Jag njuter av snygg grafik, jag vill ha snygg grafik. Sen säger det sig självt om spelet inte är bra så spelar inte grafiken någon roll eftersom då är spelet ändå onintressant.

Jag spelar äldre spel.

Minecraft är ett mycket underhållande spel utan flashig grafik. (dock ej "äldre")

Jag gillar innovation. Det är därför jag och de flesta andra ser fram mot nya spel.

Ska även slå ett slag för PvP. Ett MMO har ingen framtid utan bra/hyffsad PvP imho.

Det finns givetvis olika typer av gamers och jag tillhör den grupp som inte tar med grafiken i uträkningarna för vad som är ett bra spel.

Att skrika om bättre grafik i produktions stadiet av ett spel är i min mening dumt. Låt den dyrbara tid de har innan release gå till att putsa och finslipa spelet, inte grafiken.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thxsen:

Intressant att flera sågar grafiken utan att ens testat spelet, eftersom det är gissningsvis 1 år kvar till release.
Personligen ser jag väldigt mycket fram emot Guild Wars 2.
Jag tycker det ser bra ut och tycker dom gjort många intressanta spelförändringar som jag tror kommer påverka utvecklingen av många kommande mmo spel.

de flesta håller med om att det är snyggt i meningen estetiskt tilltalande. Sen har vi en tomte som envisas med att spel utan dx11 är automatiskt fula

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem
Skrivet av Överkill:

Jag spelar äldre spel.

Minecraft är ett mycket underhållande spel utan flashig grafik. (dock ej "äldre")

Jag gillar innovation. Det är därför jag och de flesta andra ser fram mot nya spel.

Ska även slå ett slag för PvP. Ett MMO har ingen framtid utan bra/hyffsad PvP imho.

Det finns givetvis olika typer av gamers och jag tillhör den grupp som inte tar med grafiken i uträkningarna för vad som är ett bra spel.

Att skrika om bättre grafik i produktions stadiet av ett spel är i min mening dumt. Låt den dyrbara tid de har innan release gå till att putsa och finslipa spelet, inte grafiken.

Skrika efter bra grafik i produktionsstadiet? Spelet har varit under utveckling länge och hur lättpåverkade tror du att de är? Bra grafik är riktigt trevligt och jag tror inte det tar så mycket extra att ordna direct x 11. Funcom fixade ju direcx 10 till age of conan, fast de fick inte till det bra med dual gpu.

Innovation är ett måste, annars tröttnar man ju då det annars bara är en ny tappning på äldre koncept. Exempelvis Starcraft 2, ny tappning på gammalt spel, jag hade gjort allt förr så det blev en stor besvikelse för mig.

PvP, det finns inget bättre. PvE blir sanslöst repetitivt efter en stund.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Triffid:

de flesta håller med om att det är snyggt i meningen estetiskt tilltalande. Sen har vi en tomte som envisas med att spel utan dx11 är automatiskt fula

Då har du inte förstått. Det handlar inte om dx 11, bara effekten bra implementation dx 11 kan ge. Att slippa alla dessa platta kantiga texturer.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Innovation är ett måste, annars tröttnar man ju då det annars bara är en ny tappning på äldre koncept. Exempelvis Starcraft 2, ny tappning på gammalt spel, jag hade gjort allt förr så det blev en stor besvikelse för mig.

På vilket sätt skulle spelet bli mer innovativt bara för att de lägger in directX 11. Om du läst på lite om Guild Wars 2 så hade du märkt att det finns innovation så det räcker och blir över vare sig det finns direktX 11 eller inte.

Och visst hade det varit kul om spelet hade varit snyggare men samtidigt är det omöjligt att veta hur snyggt det kommer vara när det kommer ut och dessutom är det ingen som vet hur högt grafik inställningarna är på dessa filmer och bilder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hanslar:

På vilket sätt skulle spelet bli mer innovativt bara för att de lägger in directX 11. Om du läst på lite om Guild Wars 2 så hade du märkt att det finns innovation så det räcker och blir över vare sig det finns direktX 11 eller inte.

Och visst hade det varit kul om spelet hade varit snyggare men samtidigt är det omöjligt att veta hur snyggt det kommer vara när det kommer ut och dessutom är det ingen som vet hur högt grafik inställningarna är på dessa filmer och bilder.

Som Anthony Hopkins sa i hannibal, om du inte kan hänga med i diskussionen, försök inte.

Vi talar om grafik och spelkoncept, två saker samtidigt.

Deras bilder på deras hemsida, du tror de skulle lägga upp spelbilder med låga grafiska inställningar.. det tror inte jag.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Skrivet av IceDread:

Som Anthony Hopkins sa i hannibal, om du inte kan hänga med i diskussionen, försök inte.

Vi talar om grafik och spelkoncept, två saker samtidigt.

Deras bilder på deras hemsida, du tror de skulle lägga upp spelbilder med låga grafiska inställningar.. det tror inte jag.

Som du säger, har svårt att tro att deras showcase skulle vara på medium inställningar

Sen om hur lättpåverkade utvecklare är... jadu. Man ska akta sig för att säga något. Om ingen stampar ner de små rösterna så växer dem och blir en så stor röst att det märks.

Rent allmänt tycker jag det är tråkigt med casuals och yngre förmågor som oftast är överdrivna majoriteten i spel. Många spel jag har spelat har varit mycket underhållande och bra för att sedan dyka rakt ner i skiten så man får sluta för att utvecklarna lyssnar på pengarna.

Klart dom måste lyssna på pengarna, det som betala löner etc. Men jag ÖNSKAR att det skulle komma ett företag som består av äkta gamers som faktiskt vill göra ett bra spel för gamers. Inte att Per Karlsson 43 och hans 4 söner tycker det är för svårt och vill göra allt lättare.

/rant

Permalänk
Medlem

Vissa demos osv kanske körs på medium för att spelen ligger på bärbara datorer som är lätta att ta med sej när dom åker omkring och visar upp det?

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Skrivet av LeafBox:

Vissa demos osv kanske körs på medium för att spelen ligger på bärbara datorer som är lätta att ta med sej när dom åker omkring och visar upp det?

Sant, men vem i sitt rätta sinne spelar på en laptop och förväntar sig grafik?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Överkill:

Sant, men vem i sitt rätta sinne spelar på en laptop och förväntar sig grafik?

Ingen hoppas jag
Men det kanske förklarar vissa gameplays.

Jag hoppas "Ghost of Ascelon" videon inte är full-grafik. Rytlocks svärd stör mej verkligen. Ser inte ens ut att ha AntiAlasing på.

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Medlem

gief GW2, gillar fan allt med det :o. Dom som designade UI't / layouten osv är fan bäst

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Som Anthony Hopkins sa i hannibal, om du inte kan hänga med i diskussionen, försök inte.

Vi talar om grafik och spelkoncept, två saker samtidigt.

Deras bilder på deras hemsida, du tror de skulle lägga upp spelbilder med låga grafiska inställningar.. det tror inte jag.

Jag förstår inte vad du är ute efter. Det låter som du är överraskad över att det inte är Crysis grafik och du nu känner dig besviken för att spelet inte har det. Hade de marknadsfört det som det snyggaste mmorpgen genom tiderna hade jag förstått dig men nu har de i princip aldrig sagt något om grafiken vilket jag tycker känns som att de helt enkelt inte bryt sig om att göra ett revolutionerade grafikmotor med en massa ögongodis.

Men om nu grafiken är så viktig för dig får du väl spela något annat

Permalänk
Medlem

folket borde väl veta att man inte behöver crysis2 grafik för att spelet ska vara bra eller? <.<
Köper man ett spel enbart för grafiken så är man skön iaf.

Permalänk
Medlem

Jösses, vilket prat om att grafiken är "dålig". Självklart blir den inte lika bra som i teknikdemo-spel som inte tillför någon innovation alls till sin genre.

Att vissa av er sedan anmärker på detaljer i en inzoomad och lågupplöst bild som dessutom är rejält gammal är nästan löjligt.

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk
Medlem

Anledningen varför jag tvekar på att köpa detta är för att det inte ha healer >_<...

Permalänk
Medlem
Skrivet av f0kkeriet:

Anledningen varför jag tvekar på att köpa detta är för att det inte ha healer >_<...

Om du kolla gamplay videos osv så ser du att det funkar ändå.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av f0kkeriet:

Anledningen varför jag tvekar på att köpa detta är för att det inte ha healer >_<...

Du vet, du kan ju vara en Elementalist som bara springer runt och healar, det är ju upp till dej.

ANet har bara gett dej möjligheten att slippa det.

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeafBox:

Du vet, du kan ju vara en Elementalist som bara springer runt och healar, det är ju upp till dej.

ANet har bara gett dej möjligheten att slippa det.

Elementalist är väl inte healers? eller jag vet inte Det var länge sen jag spelade. Jag tycker liksom det tar bort RPG spelet i sig. I nästan alla RPG spel så har du haft healer eller kunna heala dig själv

Permalänk
Medlem
Skrivet av f0kkeriet:

Elementalist är väl inte healers? eller jag vet inte Det var länge sen jag spelade. Jag tycker liksom det tar bort RPG spelet i sig. I nästan alla RPG spel så har du haft healer eller kunna heala dig själv

Du kan heala dej själv?
Alla klasser kan heala antingen hela laget eller bara sej själv. (eller liknande variationer) Vissa klasser är ju såklart bättre lämpade att göra detta än andra för att fortfarande göra det kul. Men möjligheten finns där. Elementalist och guardian är väll de 2 "större" healers bland klasserna som finns just nu iaf.

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hanslar:

Jag förstår inte vad du är ute efter. Det låter som du är överraskad över att det inte är Crysis grafik och du nu känner dig besviken för att spelet inte har det. Hade de marknadsfört det som det snyggaste mmorpgen genom tiderna hade jag förstått dig men nu har de i princip aldrig sagt något om grafiken vilket jag tycker känns som att de helt enkelt inte bryt sig om att göra ett revolutionerade grafikmotor med en massa ögongodis.

Det har ju inget att göra med att jag och förmodligen fler gärna skulle sett bättre grafik. Det börjar bli tröttsamt med att mmos ofta ligger efter med grafiken så mycket.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Det har ju inget att göra med att jag och förmodligen fler gärna skulle sett bättre grafik. Det börjar bli tröttsamt med att mmos ofta ligger efter med grafiken så mycket.

Om du jämför storleken på spelen och antal spelare på servrarna( och en hel del andra grejer jag inte orkar påpeka för att kl är mycke o hjärnan är halvsovande) så är det ju inte direkt svårt att förstå varför ett singelplayer/multiplayer med typ 16 spelare kan satsa på lite bättre grafik. Men sure man kan väl alltid önska efter bättre, folk har en tendens att aldrig bli nöjd

Personligen tycker jag att spelet ser sjukt snyggt ut än iaf + att alla vill inte behöva lägga ut 15-20 lakan på en dator bara för att kunna lira ett spel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av felix6:

Om du jämför storleken på spelen och antal spelare på servrarna( och en hel del andra grejer jag inte orkar påpeka för att kl är mycke o hjärnan är halvsovande) så är det ju inte direkt svårt att förstå varför ett singelplayer/multiplayer med typ 16 spelare kan satsa på lite bättre grafik. Men sure man kan väl alltid önska efter bättre, folk har en tendens att aldrig bli nöjd

Personligen tycker jag att spelet ser sjukt snyggt ut än iaf + att alla vill inte behöva lägga ut 15-20 lakan på en dator bara för att kunna lira ett spel.

Det där är ju ett vanligt missförstånd, bara för att bra grafik finns så behöver det inte vara det ända grafikläget. Se aoc, och gamla flagshipstudios hellgate london exempelvis.

GW2 tror jag över 200 utvecklare har arbetat med i flera år nu, kanske tycker de bättre grafik är onödigt men jag tror de har resurserna att utan problem införa bättre grafik utan större problem.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Bättre grafik kanske drar för mycket av servern? d.v.s att det blir för laggigt?

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

GW2 tror jag över 200 utvecklare har arbetat med i flera år nu, kanske tycker de bättre grafik är onödigt men jag tror de har resurserna att utan problem införa bättre grafik utan större problem.

Du måste väl förstå att om de ska spendera mer resurser på "bra grafik" som du uttrycker dig, så måste det tas någon annanstans ifrån ?

Tar hellre ett snyggt spel med "dålig grafik" än ett fult spel med bra.

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem
Skrivet av Triffid:

Du måste väl förstå att om de ska spendera mer resurser på "bra grafik" som du uttrycker dig, så måste det tas någon annanstans ifrån ?

Tar hellre ett snyggt spel med "dålig grafik" än ett fult spel med bra.

Du måste ju förstå att vid något tillfälle bestämde de budget för produkten och att det är denna som är begränsande eller möjliggörande.

Kanske funderade de över om de behövde eller ville ha dx 11. Uppenbarligen kom de fram till att de inte hade kompetensen eller viljan att lägga ned pengar på det. Om dx 11 däremot skulle vara vanligt i branchen så hade de definitivt skaffat dx 11. Nu hade de möjlighet att ta ledning och slå andra mmos med hästlängder men valde att inte göra det. Riktigt synd då det hade varit bra och de hade förmodligen tjänat ännu mer. Jag har svårt att tro att det skulle kosta så mycket mer när till och med Funcom kunde göra det med dx 10 och dx 9.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Gisses, dom kanske släpper det med dx9 nu och patchar in dx11 senare?

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceDread:

Kanske funderade de över om de behövde eller ville ha dx 11. Uppenbarligen kom de fram till att de inte hade kompetensen eller viljan att lägga ned pengar på det. Om dx 11 däremot skulle vara vanligt i branchen så hade de definitivt skaffat dx 11. Nu hade de möjlighet att ta ledning och slå andra mmos med hästlängder men valde att inte göra det. Riktigt synd då det hade varit bra och de hade förmodligen tjänat ännu mer. Jag har svårt att tro att det skulle kosta så mycket mer när till och med Funcom kunde göra det med dx 10 och dx 9.

Precis som du säger så satt de säkert ner och diskuterade det men kom fram till att skippa det. Varför de gjorde det kan man spekulera i men om de ansåg att de hade tjänat mer på det hade de garanterat lagt in det om det nu var så lätt eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hanslar:

Precis som du säger så satt de säkert ner och diskuterade det men kom fram till att skippa det. Varför de gjorde det kan man spekulera i men om de ansåg att de hade tjänat mer på det hade de garanterat lagt in det om det nu var så lätt eller?

Jag har sett mycket underligt i IT branchen, mycket beror på kulturen och personerna på stället. Dx 9 är gammal teknik och det är vanligt att många kör på vad de kan och inte vill lära sig nya saker då de tycker det är jobbigt. Finns en hel del sådana personer och i Sverige är vi rätt framåt vad det gäller teknik. Jag har svårt att tro att det är en kostnadsfråga, jag tror det snarare är så att lead devs och flera i deras utvecklingsgrupp inte vill pga risk att visa svaghet och okunskap eller dylikt.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Ja har inte riktigt förstått hur ser spel världen ut i Guildwars 2 är det en öppen Värld så som WoW/Rift/Everquest Etc..?

Eller kommer det vara som GuildWars 1?

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB