Hitta din 2v2 eller 3v3 kompis här!

Permalänk

Hitta din 2v2 eller 3v3 kompis här!

Eftersom jag inte är så inne med att lira 1v1 så tänkte jag starta denna "Sök 2v2, 3v3 kompis/ar".

Helt enkelt, posta ingame namnet och ungefär vad ni söker efter + mål ingame.

Jag börjar.

Söker 2v2 kamrat.
Användare: Kunglig.Kung
Gärna någon som har lirat starcraft innan/SC2 längre tid och kan alla units/raser. Dvs. Ingen "first timer"
Målet är att lira kvällar och ha sjukt kul !

Så hör av er om ni också tycker 2v2 är roligare än 1v1! Mikrofon är ju ett dunder plus i kanten.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk

Söker: 2v2 kamrat, NEWB som mig själv:)
Användare: Ninjagrisen
Mål: Bara ha roligt
Har mic ofc

Visa signatur

i5 2500k, 1x nvidia 560, 1 tb, 4gb ram, benq 24 tum

Permalänk
Medlem

Går det att lira rankad 2vs2 med en bestämd partner? Trodde det bara var random peeps.

Söker: 2v2 . 3v3 kanske någon fin dag?
Användare: NotoriousPIG.notorious
Mål: Roligt men ändå vinna då och då. Kanske klättra på listan då och då
Övrigt: Har mic. Jag spelar som zerg, är en småduktig noob. Ligger i copper just nu men har äntligen börjat vinna minst varannan match, streak på fyra matcher.

Permalänk
Medlem

känns nästan lite samma som den där b.net nick tråden det här

Men svar på "Går det att lira rankad 2vs2 med en bestämd partner?" Ja det går det och varje "team" du spelar i har en egen rank.

Men jag hittar gärna några nya 2v2 och 3v3 polare
Ingame nick är: CromX.Aland
Jag lirar alltid random och gillar att testa nya strategier lite nu och då. Så jag tar nog inte ne förlust alltför hårt I övrigt så spelar jag just nu i Gold Leage 1v1 snart rankad top10 och i ett 2v2 lag som också är i Gold League och rankade top20.
Men som sagt, lirar mest för att ha kul

Permalänk
Medlem

Hur fasen spelar man 3vs3 med sina två polare mot andra?
2vs2 har vi fått fungera men 3vs3-knappen är 'gråmarkerad' när vi är tre. Kickar vi en person så kan vi välja 2vs2.
Någon som kan verifiera att det ska fungera?

(det går inte heller att välja större maps än 4-players maps när vi kör custom-game).

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Skrivet av Nightcrawl:

Hur fasen spelar man 3vs3 med sina två polare mot andra?
2vs2 har vi fått fungera men 3vs3-knappen är 'gråmarkerad' när vi är tre. Kickar vi en person så kan vi välja 2vs2.
Någon som kan verifiera att det ska fungera?

(det går inte heller att välja större maps än 4-players maps när vi kör custom-game).

3v3 funkar INTE i betan...

Visa signatur

Bal-Sagoth | Ensiferum | Windir | Finntroll | Wintersun | Amon Amarth | Moonsorrow | Nazgûl

Permalänk
Medlem
Skrivet av metalbast:

3v3 funkar INTE i betan...

Än. 3v3 och 4v4 kommer nu till veckan eller veckan efter.

Permalänk
Medlem

Tack för svar. Hittade några lösa posts från andra forum som påstod att det inte fungerade. Trådnamnet fick mig att tro att det gick

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Inaktiv

Söker alltid fler vänner för 2v2 och möjligen senare (när det släpps) även 3v3/4v4
Användare: Leemer.Gulzar
Spelar för att ha kul, bryr mig inte så mycket om vinster eller förluster så spelar inte så stor roll hur erfaren du är. Min bästa ras är Protoss, men spelar nu förtiden främst random och är hygglig med alla och har inget emot att testa nya strategier. Ligger i Gold på 1v1 och bronze på 2v2 random.

Permalänk
Medlem

Har börjat spela mycket 4on4 med ett par vänner eller randomfolk. Vore skoj om vi var fler svenskar och alltid ha folk man kan arbeta med och ha lite mer bakomliggande tanke.

Vill ni vara med så lägg till Nightcrawl som friend. Vi brukar köra random som oftast

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.