Pool Itunes VS Winamp

Permalänk

Pool Itunes VS Winamp

Hej tyckte det skulle vara kul om vi kunde få till en liten pool på media program.
Valet står mellan Itunes VS Winamp.
Så kanske vi kan göra en uträkning eller liknande om säg en vecka på vilket som är populärast Itunes eller Winamp.
Jag kör själv winamp tycker fortfarande sedan starten att winamp är bäst.
Nykomlingar eller gamla winamp användare kanske tycker kanske annorlunda eller inte känner till winamp vad vet jag, ja ni förstår.

MVH
The Joker

Permalänk
Medlem

Menar du foobar?

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT

Permalänk
Medlem

Itunes använder jag framfför allt för att synka min Ipod, Winamp har jag också använt länge för att spela mp3or osv :).

Visa signatur

-Två st laptops atm för lättare spel/arbete/surfande
-Switch

Permalänk

har nog som du alltid kört winamp till musiken ovh tycker det fungerar bra om man kör en custom install vin installeringen och tar bort onödiga delar.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Jag kör på vlc för uppspelning av diverse filer. Men foobar håller bra koll på mitt bibliotek.

Permalänk
Medlem

Winamp (utan library och sådant som jag ej behöver) för musik och musikvideos.
iTunes, aldrig. Och skulle heller inte köpa någon produkt som kräver iTunes

Visa signatur

Snälla, kan SweC sluta låtsas vara en Youtube-kanal och återgå till en riktig hårdvaru- sida/forum där man får ordentlig information i text.

Permalänk
Avstängd

Precis som Kotan för min del. Har dessutom massor av musik som inte är taggad så något så basic som att läsa mappstruktur är ju ett krav. Använder faktiskt Windows Mediaplayer 12 ibland också, inte så illa som ryktet gör gällande - men Winamp i sin minimalism är fortfarande det givna valet.