Permalänk
Medlem

Msi ms-6330 lite?

Jag undarar nu vad det är för komponenter secvencia har lurat på oss.

Moderkort: Det är ett msi kort, så långt har jag kommit. Det står även ms-6330 lite, är det moddellen? Hur bra är detta moderkort? Vilket sorts minne ska denna ha?

Permalänk

Ms-6330 lite

Du har ett Msi kort, kolla på www.msicomputer.com
och kolla upp allt, gorde jag med mitt Ms-6380-ARU Kt3Ultra (333Mhz)

Lycka till

Visa signatur

Vapochill SE | AMD XP1700+ (AXDA1700DUT3C JIUHB) 0312wpew @ 2496MHz 217x11.5 VCore 1.93 | 11-3-3-2,5 | 2x120mm fans | 1xEnermax 550W PSU | 19" monitor | 1GB TwinMos PC3700 466MHz | Mobo Abit NF7-SV2.0 Bios 16 | Ati Radeon 9700 Pro | HD 2xWD800JB "8MbCache!" | 1xMaxtor 80gb | 1xWD2000JB "8MbCache!" | And some more...

Permalänk

det är ett MSI K7t-turbo har jag för mig. Har kört ett sånt förut o det e riktigt bra. Raid o allt

Visa signatur

I´m not a player, I just fuck a lot...

Ingen tjej kan någonsin tillfredställa mig lika mycket som min dator gör.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av absorbater
det är ett MSI K7t-turbo har jag för mig. Har kört ett sånt förut o det e riktigt bra. Raid o allt

Är det sant? Jag trodde det var skit (dom hadde ju kunnat lura på oss vad som helst). Vilket sorts RAM-minne ska man ha till det?

Permalänk

Det är vanliga SDRAM PC-133 till detta kortet. Vi kör mycket, eller körde mycket med 6330-Lite på jobbet men nu har vi gått över till en ny modell. Det är helt klart ett mycket bra kort.

Visa signatur

www.crille.se | info@crille.se | "Men får gudsskull.. sluta med uglypeople.. painrichen sprutar inte precis crème bonjour..." -Greken

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Athlon_1000
Det är vanliga SDRAM PC-133 till detta kortet. Vi kör mycket, eller körde mycket med 6330-Lite på jobbet men nu har vi gått över till en ny modell. Det är helt klart ett mycket bra kort.

Ok, det är bra. Tack för svaret

jag har ett codegen 300W nätagg, hur är det med det då?

Permalänk

hur det är? Konstig fråga.. Jag skulle tipa på att det är grått o har en rektangulär form. Förmodligen kommer det ut sladdar från ett håll på aggregatet..

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

hur det är? Konstig fråga.. Jag skulle tipa på att det är grått o har en rektangulär form. Förmodligen kommer det ut sladdar från ett håll på aggregatet..

Hur är det med det då (i denna fråga). Underförståt, inga smarta kommentarer tack.

Permalänk
Medlem
Citat:

Vad menas med raid?
Är det lätt att klocka?

Permalänk

raid har du för att koppla in fler IDe enheter.
Klockningen e det inget fel på. Beror ju såklart på vad du har för processor på. Ett tips är att flasha biosen.

Visa signatur

Permalänk

har haft ett 6330
k7t turbo och säger bara aldrig mer!!
den klarade inte en xp1800, mer folk här som haft samma probelm så nej nej nej!! =o(((

Permalänk
Medlem
Citat:

raid har du för att koppla in fler IDe enheter.
Klockningen e det inget fel på. Beror ju såklart på vad du har för processor på. Ett tips är att flasha biosen.

Jag har en AMd t-bird 1Ghz
Hur flashar man biosen då?
Ska nog skaffa bättre kylning först men jag vill veta hur man gör.