Permalänk
Medlem

Clean and nice

Detta blev min nya tryggsamma datorhörna. Delar rum med mina bröder så det fick bli på detta viset. Jag blev sj helnöjd och bättre kunde det inte bli.

Bordet och sången införskaffades på iIkea

Clean and nice

Visa signatur

Asus P6X58D-E| Core i7 960 | Corsair Dominator GT 12GB 8-8-8-24| Asus + Leadtech + Zotac Geforce 480gtx 1536mb (3-SLI) med EK Waterblock | Corsair AX1200i | OZC Vertex 60GB SSD, 3x WD Green 2TB, 1 WD Black 1TB | Alphacool Nexxos extreme 480mm + 2x 240 | D5 + EK Top + BP Reservoar | Resten av vattenkylningsdelarna är ifrån BP's sortiment | Mathems Dye Pastel Blue kylvätska

Permalänk
Medlem

haha looking good brow

Permalänk
Medlem

Sjukt snyggt må jag säga! Vart har du köpt bordet?

Visa signatur

| Intel Core i7 5820K 3,3GHz @ 4,2 GHz |PowerColor Radeon HD6950 PCS++ 2 GB | ASRock X99 Extreme4| G.Skill Ripjaws 4 Red DDR4 PC21300/2666MHz Intel X99 CL15 4x4GB | EVGA SuperNOVA G2 750W |Intel 530 Series SSD 240GB |NZXT Source S340 | Cooler Master Nepton 280L |

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

haha looking good brow

Yes yes brothah!

Skrivet av Ollemedo:

Sjukt snyggt må jag säga! Vart har du köpt bordet?

Tackar!
Bordet köpte jag på Ikea, står på beskrivningen och heter Micky Arbetsplats (stora bordet).
Det e värt minsta lilla peng och gillar de stora facken under bordsskivan!

Visa signatur

Asus P6X58D-E| Core i7 960 | Corsair Dominator GT 12GB 8-8-8-24| Asus + Leadtech + Zotac Geforce 480gtx 1536mb (3-SLI) med EK Waterblock | Corsair AX1200i | OZC Vertex 60GB SSD, 3x WD Green 2TB, 1 WD Black 1TB | Alphacool Nexxos extreme 480mm + 2x 240 | D5 + EK Top + BP Reservoar | Resten av vattenkylningsdelarna är ifrån BP's sortiment | Mathems Dye Pastel Blue kylvätska

Permalänk
Medlem

Fint som tusan
Hur högt är bordet upp till undersidan av lådorna? Funderar på om jag skulle få in mitt 800D där under ^^

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

Måste va svårt att ta sig upp till sängen när man vart på krogen? Annars ser det väldigt bra ut!

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrKanin:

Fint som tusan
Hur högt är bordet upp till undersidan av lådorna? Funderar på om jag skulle få in mitt 800D där under ^^

IKEA | Arbetsplats & datorlösningar | Lösningar för stationär dator | MICKE | Skrivbord

Storlek
Bredd: 142 cm
Djup: 50 cm
Höjd: 75 cm

är värt det billiga priset till vartenda öre !, sj så har man lillebror till detta bordet, helt underbart med en stor byrolåda !!!
IKEA | Arbetsplats & datorlösningar | Lösningar för bärbar dator | MICKE | Skrivbord

Permalänk

ser bra ut även om bilderna är lite mörka och att jag inte gillar lysande saker sådär

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Du är bror till KsKz_91 right?

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrKanin:

Fint som tusan
Hur högt är bordet upp till undersidan av lådorna? Funderar på om jag skulle få in mitt 800D där under ^^

Min bror la upp det nedan, och det skulle jag tro på precisen att det passar

Skrivet av Hotfuzz08:

Måste va svårt att ta sig upp till sängen när man vart på krogen? Annars ser det väldigt bra ut!

Haha nej nej ramlar man så ramlar man, allti roligt som sagt

Skrivet av -=FULLMOON=-:

ser bra ut även om bilderna är lite mörka och att jag inte gillar lysande saker sådär

Mjo men inte alls mycket som lyser, bara tangentbord och mus, sen det som e i datorn syns inte då de frontfläktarna e bytta mot noctua snart

Skrivet av Goo5e:

Du är bror till KsKz_91 right?

Japp det stämmer :)!

Visa signatur

Asus P6X58D-E| Core i7 960 | Corsair Dominator GT 12GB 8-8-8-24| Asus + Leadtech + Zotac Geforce 480gtx 1536mb (3-SLI) med EK Waterblock | Corsair AX1200i | OZC Vertex 60GB SSD, 3x WD Green 2TB, 1 WD Black 1TB | Alphacool Nexxos extreme 480mm + 2x 240 | D5 + EK Top + BP Reservoar | Resten av vattenkylningsdelarna är ifrån BP's sortiment | Mathems Dye Pastel Blue kylvätska

Permalänk
Medlem

Riktigt stilrent:D

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

IKEA | Arbetsplats & datorlösningar | Lösningar för stationär dator | MICKE | Skrivbord

Storlek
Bredd: 142 cm
Djup: 50 cm
Höjd: 75 cm

är värt det billiga priset till vartenda öre !, sj så har man lillebror till detta bordet, helt underbart med en stor byrolåda !!!
IKEA | Arbetsplats & datorlösningar | Lösningar för bärbar dator | MICKE | Skrivbord

Men måttet borde syfta på upp till bordskanten..?

Menade mer upp till undersidan x]

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sewerin:

Riktigt stilrent:D

Tackar :D!!

Skrivet av HerrKanin:

Men måttet borde syfta på upp till bordskanten..?
Menade mer upp till undersidan x]

Men ett 800D kommer att få plats ganska bra faktiskt

Visa signatur

Asus P6X58D-E| Core i7 960 | Corsair Dominator GT 12GB 8-8-8-24| Asus + Leadtech + Zotac Geforce 480gtx 1536mb (3-SLI) med EK Waterblock | Corsair AX1200i | OZC Vertex 60GB SSD, 3x WD Green 2TB, 1 WD Black 1TB | Alphacool Nexxos extreme 480mm + 2x 240 | D5 + EK Top + BP Reservoar | Resten av vattenkylningsdelarna är ifrån BP's sortiment | Mathems Dye Pastel Blue kylvätska

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReDoZz:

Men ett 800D kommer att få plats ganska bra faktiskt

Okej,gött!

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrKanin:

Okej,gött!

;D

Visa signatur

Asus P6X58D-E| Core i7 960 | Corsair Dominator GT 12GB 8-8-8-24| Asus + Leadtech + Zotac Geforce 480gtx 1536mb (3-SLI) med EK Waterblock | Corsair AX1200i | OZC Vertex 60GB SSD, 3x WD Green 2TB, 1 WD Black 1TB | Alphacool Nexxos extreme 480mm + 2x 240 | D5 + EK Top + BP Reservoar | Resten av vattenkylningsdelarna är ifrån BP's sortiment | Mathems Dye Pastel Blue kylvätska

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrKanin:

Men måttet borde syfta på upp till bordskanten..?

Menade mer upp till undersidan x]

från bordsskivan ner till precis under bordsskivan så är det 12.5 cm :), mätte med tummstock

75-12,5 = 62,5 lättare än så blir det inte !

men va fan sit i om det får plats eller inte, ställ datorn på bordet istället, blir så mycket snyggare, man får den där lankänslan 24/7 också

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

från bordsskivan ner till precis under bordsskivan så är det 12.5 cm :), mätte med tummstock

75-12,5 = 62,5 lättare än så blir det inte !

men va fan sit i om det får plats eller inte, ställ datorn på bordet istället, blir så mycket snyggare, man får den där lankänslan 24/7 också

Är iofs sant
Tack iallafall

MVH

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrKanin:

Är iofs sant
Tack iallafall

MVH

neeeh jag tog bara en tumstock, papper och penna och började mäta och räkna ut -.-

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

neeeh jag tog bara en tumstock, papper och penna och började mäta och räkna ut -.-

Vad yrar du om nu?

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!