Permalänk

[SC2] Söker ett 3on3 team Sc2

Söker 3 spelare att lira lite 4on4 med ni behöver inte vara uber bra men gärna hyfsade är så fruktansvärt läss på alla *********** som man spelar 4on4 random med. ni måste vara över 20 oxå.

Skicka ett pm till mig om några är sugna

Permalänk
Medlem

testa att skapa en tråd inne på övrigaspel -> starcraft 2 avdelningen istället så kanske du finner större lycka

Permalänk
Medlem

Antar du är ett troll med tanke på att du letar folk över 20 för 3on3 eller 4on4 och heter lillen p14.

ifall du nu inte är ett troll kan jag meddela dig om att inga bra spelare kör 3v3 eller 4v4 då spelet inte är balanserat för det.
det enda man gör i 3v3 och 4v4 är att cheesea eller att vara oseriös, finns absolut noll anledning att spela det seriöst.

balanseringen sker för 1v1 och 2v2 är skapligt fungerande, allt annat är helt löjligt att söka "team" för.

Visa signatur

AMD 5900x | ASUS 3080GTX | ASUS Xonar Essence STX | 32GB | Fractal R5
Xtrfy XG1-R LED | Logitech G502 v2 | Sennheiser HD650 | Audio Engine A5+

Permalänk

ja vet inte vad du menar med troll men den enda anledning är att jag personligen tycker att 4on4 är roligare sen att spela med samma personer hela tiden gör så att ja slipper de ojämna lag som random gör ihop

Permalänk
Medlem

Hitta 3 pers som vet hur man 6poolar sen gör alla 4 det och ger kontroll över alla lings till en kille sen vinner ni alla matcher.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knuppe:

Hitta 3 pers som vet hur man 6poolar sen gör alla 4 det och ger kontroll över alla lings till en kille sen vinner ni alla matcher.

+1
shared control, en kille micrar cheesen, och de andra sköter macrot.

anledningen varför 3v3 och 4v4 är pointless.

Visa signatur

AMD 5900x | ASUS 3080GTX | ASUS Xonar Essence STX | 32GB | Fractal R5
Xtrfy XG1-R LED | Logitech G502 v2 | Sennheiser HD650 | Audio Engine A5+