" Windows 7 är inte äkta"

Permalänk
Medlem

" Windows 7 är inte äkta"

Tja! jag har windows 7 64 bit ultimate. Det funkar bra förutom att jag har problem med att det står " windows 7 är inte äkta". Det är ju ganska störande när man tex kollar film så kommer den rutan fram. Jag hade detta problem innan då jag formaterade för att göra om allt. Jag tog då att windows update inte skulle söka efter uppdateringar, då funkade det i ungefär i en vecka så idag kommer det fram igen.. Jag har testat 2 stycken Windows 7 Genuine men ingen av dom har funkat, Någon som vet hur jag kan lösa detta problemet eller om någon vet en bättre Genuine ?
Jag har testat : * piratlänk borttagen * och en till, men den var ett tag sen så kommer inte ihåg var jag hittade den. Hade verkligen varit tacksam om någon hjälpte mig för det problemet stör mig ganska mycket. Tack i förhand

- citix

Permalänk
Medlem

Är det en äkta Windows du har från början?

Visa signatur

Fractal Design Define 7 XL | Gigabyte X870E Aorus Elite WIFI7 | Ryzen 9950X3D | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL28 Vengeance | PowerColor Radeon RX 9070 XT 16GB Red Devil | Crucial T700 2TB M.2 NVMe PCIe Gen 5 | Seasonic Focus GX 1000W ATX 3.1

Permalänk
Medlem

Läs reglerna, detta bryter mot §7.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 7 5700G / 48GB RAM / RX 7900 XTX / 2TB SSD / Arch Linux
Server 1: i5-7400T / 32GB RAM / 88TB HDD / Proxmox
Server 2: i5-6500T / 32GB RAM / 1TB SSD / Proxmox

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.