Permalänk
Skrivet av codbrunnen:

Tack

Men kopplar man då Fläktar----> Fläkt kontroll ----> nät agg ? eller måste man koppla varje fläkt försig till nät agget ?

Du kopplar ström till fläktkontrollern från nätagget, alltså en molex-kabel. Sen så kopplar du varje fläkt till fläktkontrollern.

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |

Permalänk
Skrivet av AntiSmidig:

Tror inte den är lång, och en list borde skickas som brev vilket är både billigare och oftast snabbare.

nu såg jag att dom inte leverara något innan andra januari :/ åker och kollar om dom har något liknande på bouhouse eller vart kan det mer finnas ?

Permalänk
Medlem

Måste bara få skriva, riktigt snyggt lackat nu blev man ju imponerad

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av ygd3n:

Måste bara få skriva, riktigt snyggt lackat nu blev man ju imponerad

Tack så hemskt mycket ! glädjer när man får sånna kommentarer

Permalänk
Skrivet av AntiSmidig:

Du kopplar ström till fläktkontrollern från nätagget, alltså en molex-kabel. Sen så kopplar du varje fläkt till fläktkontrollern.

Okej
------------------------------------------

Så nu har jag varit ute och tagit bort dom grön gula knopparna på cd boxen och har fixat skruvar nu också

Funderar på hur jag ska göra med kabeldragningen. om jag ska sleeva kablarna så ska man ju inte gömma bort alla, möjligt vis några kablar från nätagget som bara finns för extra hårdiskar och sånt kan jag gömma där bakom, Eller va tycker ni ?

-------------------------------------------
Kan man byta namn på en tråd ?
Hur tar man bort omröstning ?

Permalänk

Så nu har jag satt ihop min dator för några dagars paus från byggandet. Kablarna har ja inte fixat som ni kommer se på bilderna

Nu leder ju Grön-svart så nu får ni komma meed hjälp med saker som har dom färgerna, fläktar och sånt

-----------------------------------------------------------------------------
Saker som jag har gjort:

*Målat burken svart.
*tagit bort den nedre hårddiskboxen och flyttat upp hårddisken.
*målat nät-agget svart.

Saker som jag har kvar:

*fixa glaset på sidan av datorn.
*Sätta in fläktar och lysrör
*Göra hål för kabeldragning
*Och sist men inte minst kanske sleeva

----------------------------------------------------------------------------

Permalänk
Medlem

Tråden fortsätter här
#10656753

pga av bugg med codbrunnen kontot jag kommer inte in ibland så jag har gjort ett nytt.

Visa signatur

|| Enax||