[Diskussion] Samsung Galaxy S2 (Android 2.3)

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

Tycker allt bara blev sämre efter den uppdateringen. Saker flyter inte lika bra som tidigare.

Vad blev sämre för dig förutom flytet? Allt funkar fint för mig, stör mig lite på buggen med ikonerna vid ljudlöst läge dock.

Visa signatur

MSi GT780R
MacBook Air 13.3" Mid 12
Nexus 4

Permalänk
Medlem

Har fått ett problem. Går ej att surfa längre. Senaste fakturan är betald och har inte surfat upp mer än 5% av 1 GB ännu. Någon som vet hur jag fixar detta? Jag har gått in i inställningarna och kollat mot Tele2, och jag har rätt inställningar för APN. Då är frågan, ska jag aktivera:

Use packet data?
Data roaming?
Network mode (är inställt på auto mode)

Kan inte uppdatera något som kräver Internetåtkomst.

Tacksam för svar!

EDIT: Har senaste mjukvaran osv, och ni kan väl vara så snälla och citera om ni vill hjälpa till?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Highlaj:

Vad blev sämre för dig förutom flytet? Allt funkar fint för mig, stör mig lite på buggen med ikonerna vid ljudlöst läge dock.

Sämre utöver det vet jag inte, märkt en och annan liten bugg bara. T.ex. så står volymen på 15/15 i musikspelaren hela tiden, även om den faktiskt inte är det. Men jag tkr flytet är bland det viktigare. Så störande att ha en av de snabbaste mobilerna och så lever den inte längre upp till det den ska :S

Stänga program, gå ifrån program-menyn till huvud-menyn osv. har blivit segt. Och då har jag ändå ~300mb minne ledigt hela tiden. Förstår inte varför det blivit så, men snart nog kommer väl nästa uppdatering?

Skrivet av Haglund:

Har fått ett problem. Går ej att surfa längre. Senaste fakturan är betald och har inte surfat upp mer än 5% av 1 GB ännu. Någon som vet hur jag fixar detta? Jag har gått in i inställningarna och kollat mot Tele2, och jag har rätt inställningar för APN. Då är frågan, ska jag aktivera:

Use packet data?
Data roaming?
Network mode (är inställt på auto mode)

Vet inte om det hjälper dig något men mina inställningar är: Use packe data (check), Data roaming (check) och Network mode: auto

Har du möjligen aktiverat flygläge eller något? Håll in power-knappen och kolla om såna saker är som de ska.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Min telefon laddar inte längre. Istället blir den fruktansvärt varm! Knappt så att man kan hålla i den. Dock har jag lyckats att ladda upp den när den är avstängd, men batteriet laddas ur väldigt fort igen. Endast tre veckor gammal.

Vad är fel?

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Skrivet av scienta:

Tycker allt bara blev sämre efter den uppdateringen. Saker flyter inte lika bra som tidigare.

Fabriksåterställ efter uppdateringen, notera att allt ryker då så gör backup om det är nåt du absolut vill spara.

Permalänk
Avstängd

guide för att Roota S2an vart finns det?

försvinner alla inställningar när man rootar eller hur är det?
riskabelt?

jag måste roota för att komma åt och fixa en ny camera.apk fil som gör det möjligt att spela in i högre bitrate och bättre ljud

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem
Skrivet av pg_ice:

guide för att Roota S2an vart finns det?

försvinner alla inställningar när man rootar eller hur är det?
riskabelt?

jag måste roota för att komma åt och fixa en ny camera.apk fil som gör det möjligt att spela in i högre bitrate och bättre ljud

XDA -> CF-Root

CF-Root är bara en modifierad samsung kernel med Root, busybox, samt clockwork recovery

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Boss302:

XDA -> CF-Root

CF-Root är bara en modifierad samsung kernel med Root, busybox, samt clockwork recovery

ok tackar
jo det kopplar nog nu
med dom enklare rootningarna så har man kvar alla inställningar va?

men räcker den rooten till för att få super user access eller vad heter?
det är ju bara en fil som ska döpas om och bytas ut det är allt

ingen som har provat den nya camera.apk filen föresten?

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Skrivet av pg_ice:

ok tackar
jo det kopplar nog nu
med dom enklare rootningarna så har man kvar alla inställningar va?

men räcker den rooten till för att få super user access eller vad heter?
det är ju bara en fil som ska döpas om och bytas ut det är allt

ingen som har provat den nya camera.apk filen föresten?

Ja inget försvinner om du bara flashar en cf-root kernel.

Har kört den kamera apk'n ett tag, funkar fint. Spelar dock aldrig in i högre än 720p, men har provat och bitrate osv. blir högre som det ska.

Permalänk
Avstängd

lysande
men hur funkar det eftersom jar har uppdaterat till 2.3.5 nu
är den uppdateringen kvar efter en cf root?

snacka om noob man är
första android telefonen så man får skylla på det

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem
Skrivet av pg_ice:

men räcker den rooten till för att få super user access eller vad heter?
det är ju bara en fil som ska döpas om och bytas ut det är allt

lysande
men hur funkar det eftersom jar har uppdaterat till 2.3.5 nu
är den uppdateringen kvar efter en cf root?

snacka om noob man är
första android telefonen så man får skylla på det

superuser ska dyka upp i program menyn
root är inget annat än "administratörsrättigheter" på windowsspråk

Ja (leta bara reda på rätt kernel enligt guiden)

jailbreak på iphone är också tillgång till root. Dock följer det med en pakethanterare, cydia som bygger på apt.

Permalänk
Avstängd

själva rootningen var inget problem men nu måste jag ha hjälp

vet nån vart man får tag på original kamera firmwaren?

jag installerade den nya camera.apkn som skulle ge högre bitrate men det enda som var anorlunda var ljudet,bitraten var samma som förut.
så dum som man var så uppdaterade jag firmwaren på cameran till nån SIEG03 eller nåt som skulle funka bra.
efer det så är kameran svart så så jäkla bra funkade inte den

jag kan inte installera tillbaka camera firmwaren från samsung apps
programmet säger att jag har samma firmware installerad men det har jag ju inte
ny firmware så borde det lösa sig.

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Avstängd

ok jag behöver hjälp av nån då jag tydligen har sabbat både firmware och camera.apk filen
problemet är att det är får många olika verisioner av telefonen och firmwares och för mycket jönsar som postar filer där dom påstår att problemen ska vara
lösta.
tillslut är det rena jävla soppan med filer för olika versioner.

kan nån skicka alla .bin och .fw filer som ligger under ETC/Firmware och även camera.apk filen under System/Apps så vore det schyst.

får jag ingen ordning på skiten så måste jag köpa en ny S2a
inte så troligt att sånt går på garantin va

3500:- är S2an till salu för men då utan kamera
hör av er om nån är intresserad av att köpa den

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Skrivet av pg_ice:

ok jag behöver hjälp av nån då jag tydligen har sabbat både firmware och camera.apk filen
problemet är att det är får många olika verisioner av telefonen och firmwares och för mycket jönsar som postar filer där dom påstår att problemen ska vara
lösta.
tillslut är det rena jävla soppan med filer för olika versioner.

kan nån skicka alla .bin och .fw filer som ligger under ETC/Firmware och även camera.apk filen under System/Apps så vore det schyst.

får jag ingen ordning på skiten så måste jag köpa en ny S2a
inte så troligt att sånt går på garantin va

3500:- är S2an till salu för men då utan kamera
hör av er om nån är intresserad av att köpa den

Ladda ner en ROM från xda och plocka ut den ur arkivfilen.
Bör finnas någon stock ROM där ute.

Jag tar gärna din S2a om du tänker köpa en ny.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lullebulle:

Ladda ner en ROM från xda och plocka ut den ur arkivfilen.
Bör finnas någon stock ROM där ute.

Jag tar gärna din S2a om du tänker köpa en ny.

Länk som komplement till Lullebulle's inlägg
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RainesX:

Länk som komplement till Lullebulle's inlägg
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278

tackar
men då tappar jag alla inställningar?
eller hur menar ni att man ska plocka ut den ur filen?

Edit: XWKI8 är den som gäller

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Avstängd

200 kr till den som hjälper till så att jag får tillbaka kamera helvetet!

även fast jag laddade in den officiella firmwaren för telefonen så är fortfarande samma skit filer kvar
inget byttes ut efter uppgradering av kernel filen.

200 spänn
får jag ordning på den i kväll så sätter jag in pengarna direkt på erat konto
ta det genom pm
det blir lite rörigt annars

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lullebulle:

Jag tar gärna din S2a om du tänker köpa en ny.

jag hör av mig i morgon så får du ev ta den
orkar inte hålla på med skiten längre.

testat olika camera.apk filer
dom flesta installeras genom Root Explorer och kameran går igång men skiten är helt svart,ingen bild

*#34971539# för att uppdatera och kolla firmware funkar inte.
skiten påstår att jag inte har nån firmware till kameran trots att rätt fw fil ligger under ect/firmwares katalogen.
försöker jag köra update FW from phone så står helvetet och tuggar i en halvtimme utan bild sen händer inget mer

camera firmware appen från samsung apps funkar inte heller att installera
den påstår att jag har rätt firmware så en uppdatering inte behövs

jag har ju för fan ingen firmware på kameran hur kan den påstå att jag har rätt haha?
sicken jävla soppa

som sagt orkar du hålla på med skiten så gärna för mig
du får den för 3500 OM jag inte får ordning på det villsäga

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem
Skrivet av pg_ice:

jag hör av mig i morgon så får du ev ta den
orkar inte hålla på med skiten längre.

testat olika camera.apk filer
dom flesta installeras genom Root Explorer och kameran går igång men skiten är helt svart,ingen bild

*#34971539# för att uppdatera och kolla firmware funkar inte.
skiten påstår att jag inte har nån firmware till kameran trots att rätt fw fil ligger under ect/firmwares katalogen.
försöker jag köra update FW from phone så står helvetet och tuggar i en halvtimme utan bild sen händer inget mer

camera firmware appen från samsung apps funkar inte heller att installera
den påstår att jag har rätt firmware så en uppdatering inte behövs

jag har ju för fan ingen firmware på kameran hur kan den påstå att jag har rätt haha?
sicken jävla soppa

som sagt orkar du hålla på med skiten så gärna för mig
du får den för 3500 OM jag inte får ordning på det villsäga

Har du testat med att slänga in official rom och sen göra en hard reset?
Något annat tips har jag tyvärr inte.
Men jag hjälper dig nog googla lite så hör jag av mig här om jag skulle snubbla över något.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av pg_ice:

200 kr till den som hjälper till så att jag får tillbaka kamera helvetet!

även fast jag laddade in den officiella firmwaren för telefonen så är fortfarande samma skit filer kvar
inget byttes ut efter uppgradering av kernel filen.

200 spänn
får jag ordning på den i kväll så sätter jag in pengarna direkt på erat konto
ta det genom pm
det blir lite rörigt annars

officiell kernel eller hel firmware? kernel wikipedia

Här har du camera.apk från checkrom v5 som jag använder om du vill testa.
http://www.megaupload.com/?d=GZQOI6Y1

Permalänk
Medlem

En lista med alla samsung stock apps.
https://spreadsheets.google.com/spreadsheet/pub?hl=en_US&hl=e...
nerladdningsbara apk.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Länk till tråd på xda med tycker jag samma problem.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1090676
Problem och lösning i första post.
Hoppas det är lösningen du söker
Lycka till

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Har du cf root kerneln kvar? Då har du clockworkmod recovery (power+home+vol up vid boot)

Flasha någon trevlig custom rom.. checkrom + siyha kernel kan jag rekommendera.
glöm inte wipe cache, factory reset.
Sen nästa gång du ska testa något så tar du en backup via cwm innan, så kan du återställa ifall det fuckar.

Permalänk
Avstängd

några dumpar och en logg fil från kameran
antar att firmwaren inte installerades helt men går det inte att installera en ny?
det är ju det som är problemet
en ny firmware måste ju in

Logg fil för kameran:
FINISH FAILED TBEC28 20111108191247 FINISH FAILED TBEC29 20111108174101 FINISH FAILED TBEC29 20111108173112 FINISH FAILED TBEC28 20111108161716 FINISH FAILED TBEC28 20111108160115 FINISH FAILED SIEG03 20111108070634 FINISH ONEF01 TBEC28 20111108053025 null

Dumpar

bra bild på kameran!

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Boss302:

officiell kernel eller hel firmware? kernel wikipedia

Här har du camera.apk från checkrom v5 som jag använder om du vill testa.
http://www.megaupload.com/?d=GZQOI6Y1

officiella tror jag
Kernel_I9100XWKI8.tar heter den

testar camera.apkn

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av RainesX:

Länk till tråd på xda med tycker jag samma problem.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1090676
Problem och lösning i första post.
Hoppas det är lösningen du söker
Lycka till

ok kikar på det senare

edit: det var ju dom filerna jag laddade in under firmware mappen
(Utom OC filen då den inte låg där från början)
ingen skillnad

fattar inte varför jag skulle pilla med att uppdatera till SIEG3 kamera firmwaren
dom påstod att den skulle ge bättre flyt i bilderna
det var efter jag hade uppdaterat till den som det sket sig

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem
Skrivet av pg_ice:

officiella tror jag
Kernel_I9100XWKI8.tar heter den

testar camera.apkn

var filen på ~5 eller ~300mb?

Blåser du in en helt ny firmware så ryker allt gammalt.

Permalänk
Medlem

Någon lycka ännu?
Vad har du testat so far?
Tyvärr kan jag inte finna mer som kan hjälpa än dom två länkarna.
Sen är det som jag sa först om att flasha in stock och göra en hardreset.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Jag har en jävulsk massa mappar i telefonen som kommit av program som installerats och nu avinstallerats. Dock är dessa blandade med original-mappar och jag kan inte skilja dem åt. Hur kan jag göra för att ta bort skräp-mapparna?

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

Jag har en jävulsk massa mappar i telefonen som kommit av program som installerats och nu avinstallerats. Dock är dessa blandade med original-mappar och jag kan inte skilja dem åt. Hur kan jag göra för att ta bort skräp-mapparna?

Testa att sortera dem efter datum, om originalmapparna fanns innan kommer skräpet "flyta upp till toppen"

Visa signatur

Kom-pa-TI-bilitet