Permalänk

Och bara så du vet om du ska maxa den så har noctua nh-d14 mycket bättre temperaturer än h70n

Visa signatur

Dator: Fractal Design R3 | Asus P67 Sabertooth | Intel i5 2500k 3.3ghz | Cooler Master EVO 212 | Corsair Force 120GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | G.Skill Ripjaws 8gb 1600mhz | Corsair HX 750w | Gainward GeForce GTX 570 "Phantom"
Tillbehör: Mionix Naos 8200 | Mionix Zibal 60 | Mionix Sargas 900 | Sennheiser G4ME One | Harman/Kardon Soundsticks II

Permalänk
Medlem

Lägg upp bilder när du fått datorn. Hehe.

Permalänk
Medlem

Ta ett chassi me bättre luftflöde. Gillar du inte stilen på HAF (som jag antar när jag ser vilka andra chassin som funnits i länkarna) så finns det i alla fall mycket bättre chassin för en speldator än ett XL. Det kommer ju bli varmt som en ugn. Satsa på bättre luftflöde och mindre ljudämpningsmaterial.

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk
Medlem

Men gud ska en mod stänga denna tråd snart?!

Permalänk
Keeper of Traditions

Jag skulle gärna vilja veta hur man motiverar ett datorköp för 30k...

Om bara ett år kommer det ju säkerligen bli omsprunget av betydligt billigare datorer, så varför inte dela upp pengarna och uppgradera om ett par år istället?

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lambi:

Lägg upp bilder när du fått datorn. Hehe.

ja konstigt att ingen gör det på hela swe c som vill ha dator köps`råd

fattar inte att folk pallar

Visa signatur

i5 2500k,,,,asus p8z77-v pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newklear:

Jag skulle gärna vilja veta hur man motiverar ett datorköp för 30k...

Om bara ett år kommer det ju säkerligen bli omsprunget av betydligt billigare datorer, så varför inte dela upp pengarna och uppgradera om ett par år istället?

Du har tydligen inte läst tidigare inlägg. Jag har klart och tydligt sagt i tidigare inlägg att jag splittade pengarna och använd 10k till uppgraderingar.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av ColaBola:

Du har tydligen inte läst tidigare inlägg. Jag har klart och tydligt sagt i tidigare inlägg att jag splittade pengarna och använd 10k till uppgraderingar.

Jag läste ditt inlägg där du skrev att du skulle ta paketet med t.ex 2xGTX580, vilket jag inte kan se någon anledning till varför man skulle göra, om du nu inte ska spela tunga spel på extrema upplösningar...

Och en processor för nästan 5000, vad ska du ha den till?

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newklear:

Jag läste ditt inlägg där du skrev att du skulle ta paketet med t.ex 2xGTX580, vilket jag inte kan se någon anledning till varför man skulle göra, om du nu inte ska spela tunga spel på extrema upplösningar...

Och en processor för nästan 5000, vad ska du ha den till?

Allt. helt enkelt. men snälla... inga fler inlägg här, har ni frågor så PM:a dem istället!

Permalänk
Medlem

ska du bygga en dator för 27.5 k ! så måste du gör ett galleri så fall !

Permalänk
Medlem
Skrivet av nobleman:

ska du bygga en dator för 27.5 k ! så måste du gör ett galleri så fall !

Varför måste han det? Hört talas om integritet?

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*
Denna tråd har spårat ur, tänk på att hålla en högre diskussionsnivå i framtiden.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.