Permalänk

dailucia - sonar-original mix

rustkigt skön..

Även FCO week är sjukt sköna ^^

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eldarion
BT's nya är grymt bra.
Det är inte trance, snarare rocktronica. Nåväl. Det är ju BT
Armin har remixat den också, men jag tycker den remixen ärligt talat suger.. föredrar Album Mix/Radio Edit alla dagar i veckan.

BT feat. Jes - Every Other Way

:: Chorus ::

Heart don’t fail me now
Cause there is no time to waste
Don’t shut me out, we shouldn’t wait another day…
I’ve searched for you, on my hearts high speed chase
Hear me out, may be the only chance to say
Hold me now….
I’ve said it Every Other Way

Kallar du det trance?

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem

Diverse sköna låtar

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Casemod-mästare
Permalänk
Medlem

Valfri Ayla låt.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Sweeper x:

Kallar du det trance?

Är det den attityden du vill köra på så; Är du dålig på att läsa?

Permalänk
Medlem

Mer från Tritonal

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Nån som har gjort eller har en spotifyspellista med trance? Jag hittar inget som fyller mina krav.

Permalänk
Medlem

Eftersom du fragar sa snallt sa har jag just det.

Playlist by yttrasil - Spotify

Mycket bra ratt igenom maste jag saga

Permalänk
Skrivet av Notred:

Nån som har gjort eller har en spotifyspellista med trance? Jag hittar inget som fyller mina krav.

Trance/Progressive

Har inte uppdaterat på rätt så länge, men det mesta är 2-3 år gammalt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lolle:

Eftersom du fragar sa snallt sa har jag just det.

Playlist by yttrasil - Spotify

Mycket bra ratt igenom maste jag saga

Skrivet av sirskulltrail:

Trance/Progressive

Har inte uppdaterat på rätt så länge, men det mesta är 2-3 år gammalt

Anledning jag frågar är jag har köpt en rejält in ear-handsfree till mobilen så därför vill jaglurarna ska komma till bra användning. Här är en men dock inte så lång
Playlist by kaelbron - Spotify

Permalänk
Medlem

Alright ic, ganska bra da min lista ar musik fran 2 ar sen tills nu ar ganska petig med som far vara kvar ocksa sa hoppas kvaliten haller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lolle:

Alright ic, ganska bra da min lista ar musik fran 2 ar sen tills nu ar ganska petig med som far vara kvar ocksa sa hoppas kvaliten haller.

På Spotify är det ju 320 kbps det är ju hyfsad (:

Permalänk
Medlem

Va det ett sarkastiskt skamt eller en allvarlig kommentar? Menar givetvis hur bra musiken ar inte kbps...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lolle:

Va det ett sarkastiskt skamt eller en allvarlig kommentar? Menar givetvis hur bra musiken ar inte kbps...

Du menade så! Missförstod dig lite grann. Har inte lyssnat på alla låtar men den är ganska bra

Permalänk

Det mesta med Vibrasphere. Bättre tranceartist finns inte, de är grymma. Speciellt:

YouTube - Vibrasphere - 102 Miles from here

Permalänk
Casemod-mästare
Skrivet av lunaspice:

Det mesta med Vibrasphere. Bättre tranceartist finns inte, de är grymma. Speciellt:

YouTube - Vibrasphere - 102 Miles from here

Vibrasphere är bra men inte alls så bra som Talpa!

YouTube - Talpa - Pacman

Permalänk
Skrivet av Mr 3D:

Vibrasphere är bra men inte alls så bra som Talpa!

YouTube - Talpa - Pacman

Talpa lät trevligt.

Vill gärna tipsa om FREq - Strange Attractors, ett finfint album av FREq. Vill man komma ner lite, är Shulman fina grejer. Wizack Twizack gör bra darkpsy också

Visa signatur

Gigabyte-P35-DS4 | Intel Core 2 Quad Q6600 [3 GHz] | 2x1GB Corsair XMS-6400@800Mhz | Nvidia Geforce 460 GTX [975/2000 MHz] | Intel 320 Series 80 GB SSD | | SETI@Home Team: Sweclockers.com

Permalänk
Visa signatur

i7 920 | HD 5870 Xfire| Asus P7TD Deluxe | RAM - 6 gb 1866 mhz |
(X) Accuratea

Permalänk
Casemod-mästare

jag söker en psytrance låtar/artister med mycket fiol i skulle någon vänlig själ vilja tipsa om det :3

Permalänk
Medlem

Jag har en förkärlek till Eddie Senders låtar. Riktigt skön stil.

och Eddie Sender - Baltimore sliter upp dansgolvet rätt bra.

Lite svensk trance kanske?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Klassiker från 1997.

Permalänk

Dumma Yupa som bytt Avatar

Lägger denna här då den är i stil med Push - universal Nation Redig sköna låtar! Mera sånthär!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Helt jävla outstanding, loopade låten hela gympasset och njöt hela tiden.

Permalänk
Medlem

länge sedan man hörde dessa låtar...^^

Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7

Permalänk
Medlem

Klassiker i ny Psyremix!

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem

Fortsätter slå ett slag för svensk Trance.

Permalänk
Medlem

Hittade den bästa tråden på SweC

Börjar med en av mina favoriter (fullversionen finns på Spotify).

David Forbes & Alan Nimmo - Samui (Original Mix)

Hm, testade att lägga in inbäddningskoden från Youtube men det fungerade inte

Edit - Några fler bra låtar

Breakfast - The Horizon (Original Mix)
Breakfast - The Sunlight (Original Mix)
Dj Tiësto - Suburban Train (Original Mix)

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9