msn problem
hej.
jag har haft problem med msn länge nu, för ungefär 1 år sedan, när jag skulle uppdatera min msn, blev det strömavbrott mitt i installationen. sen när elen kom tebax och jag skulle installera på nytt, så öppnade jag msn instaler eller vad det nu heter, där var alla program man kan installera med msn, men där stod det att jag redan hade msn installerat, jag provade med att söka i datorn efter alla msn filer, tog bort alla ( tror jag) och gjorde likadant i lägg till/ta bort program. men inget fungerade, så till slut insåg jag att jag inte kan fixa det, men igår så formaterade jag datorn och installerade Windows xp professional (32 bit tror jag), sp2. och då fanns ju en gammal msn på datorn, den fungerade. men sen när jag skulle installera den nya msn hände samma sak, iaf nästan, jag installerade msn på samma gång som f-secure (dum som jag är) och när f-secure blev klart startades datorn om... så jag provade ta bort allting igen, samma problem :(. men så hittade jag något nytt, MSN play ground. jag gick in i mappen och hittade alla spel i msn och andra filer, jag försökte delita filerna där i, men dom ploppade upp igen. och jag vet inte om det är problemet eller om de inte har med msn o göra fast de heter msn haha. men det börjar bli jobbigt.
jag provade även att installera en äldre version av msn, men det gick inte för jag tydligen hade in nyare version av msn.
PS. jag är ingen hacker så jag fattar inte en massa data snack, lite, men inte allt. hoppas någon vet vad problemet är
jag har nog vad som krävs för msn. jag vet inte om tråden blev på rett ställe eller inte, om någon vill så flytta den dit den hör