Tidsresa, hade du åkt framåt eller bakåt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Jag undrar om det ovanstående säger stämmer, uppenbarligen har inte en tidsmaskin uppfunnits under mitt liv (även de delar som än inte har utspelats), då jag inte har mött min framtida jag som håller i diverse trevliga hemligheter.
Så synd =/

Alla dina äventyrliga, lyckade, lyckliga, väderbitna, kunskapssprängfyllda, strålande vackra, häftiga, rika, snyggnördiga lyckligt gifta alternativ är överallt i >5e dimensionen utom just här.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

bakåt lätt! tänk att få bevittna jordens förändringar, allt ifrån succession fårn sekundär träd till primärträd eller se den geologiska förändringen. sedimentär bergart. eller uppskjut av berg av plattektonik,

eller slaget vid lund. eller slaget i malmö mellan danskarna och svenskarna jam jam

Permalänk
Medlem

För att fortsätta ett populärt utlägg från en annan tråd så skulle jag vilja åka bakåt säg 1500 år eller så, till ekskogarna som täckte Irrland eller björkskogen på Island. För att inse just hur mycket mask det gått i ordet 'skog'.
För människor gäller samma regler nu som då så några sådana skulle jag inte vilja träffa*.

*Eller ja, det hade nog varit lite kul att ha sett Elizabeth Wydville eller ha kunnat varna den sista tsaren. Men fast i England ens då? Nejtack. Eller Ryssland? Bara träd, tack..

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

Skulle självklart åka framåt och se alla kola saker. varför ska man uppleva allt gammalt på nytt ?? Hade det inte varit för kyrkan så hade vi förmådligen varit flera hundra år framåt i vår teknologiska utveckling- om vi inte hade förintat oss själva =)... men eftersom vi hade varit vanna med alla kola prylar så skulle dom kännas helt normalla

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk

Jag hade åkt tillbaka till 1996 och sett oasis live på knebworth i england.

Permalänk
Medlem

Skulle helt klart åka bakåt!
Tänk att åka bakåt cirka 30år och få uppleva allt som hände då, alla sköna berättelser man får höra av föräldrar från deras ungdom!