Tjena!
Jag har börja stött på ett konstigt ljud. Efter att min dator har varit igång över 24h så börjar ljud haka upp sig loopa? lagga?
Det blir lite svårt att förklara men jag skulle vilja säga att det låter som; någon som R men när det laggar låter det R-R-R (under en halv sekund). Dessutom går ljudet i slowmotion. Detta har börja hänt på sistone och jag tror jag fick det när jag installerade 10.4a drivrutinerna för mitt ATI Radeon 4870, som förövrigt skapar bluescreen när jag bootar datorn i form av ati...sys har fastnat i en oändlig loop eller helt enkelt bara rebootar direkt efter windows loggan.
Detta slowmo ljudet får jag när jag laddar en hemsida, klickar jag på en länk/bokmärke så blir det direkt ett slowmo ljud på musik eller film som spelas upp och muspekaren laggar (fastnar i en halv sekund samtidigt som ljuder går slowmo. Det försvinner lika fort som det kommer men är väldigt jobbigt att lyssna på när man spelar eller bara surfar och lyssnar på musik.
Med jämna mellan rum så kommer det ett knastrande ljud när jag spelar och/eller lyssnar (kollar på film)
Jag skulle vara väldigt tacksam om ni här på Sweclockers kan hjälpa mig.
//Jocke