Permalänk
Moderator
Testpilot

Haha samma som ovanstående, kan bjuda på typ 9:e invites till Spotify, de är ju inte direkt hårdvaluta i dagens läge. Men en StarCraft II invite tar jag jättegärna!

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk

Jag har en nyckel till övers. Byter gärna mot invite till Torrentleech om någon sitter på en sådan.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem
Skrivet av pull:

Jag har en nyckel till övers. Byter gärna mot invite till Torrentleech om någon sitter på en sådan.

Du har PM

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Skrivet av nivv:

Du har PM

Great, checka din inbox för detaljer.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem

Har en StarCraft 2 nyckel över. Mottager gärna nån form av invite till något eller gärna ett konto på hdbits.org

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av Ryu:

Har en StarCraft 2 nyckel över. Mottager gärna nån form av invite till något eller gärna ett konto på hdbits.org

Kan du förbarma dig över en ensam själ som inte kan erbjuda något annat än en sketen Spotify invite som ingen människa i dagens läge vill ha... *snyft*

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dinoman:

Kan du förbarma dig över en ensam själ som inte kan erbjuda något annat än en sketen Spotify invite som ingen människa i dagens läge vill ha... *snyft*

Hehe dessvärre inte. WoW guld på shadowsong, ragnaros eller deathwing går bra dock med då de fortfarande handlar om virtuella saker så att säga.

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av Ryu:

Hehe dessvärre inte. WoW guld på shadowsong, ragnaros eller deathwing går bra dock med då de fortfarande handlar om virtuella saker så att säga.

Ok, nja, låt mig säga som så här, World of Warcraft är inte riktigt min påse. Däremot kan du få rabatt på IKEA om du kommer till Älmhult någon gång.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem

Har invites till voddler ifall någon vill byta?

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk
Medlem

Har också invites till voddler om någon vill byta

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk

Har också Voddler Invites..

Permalänk
Moderator
Testpilot

Voddler = fail.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem

går inte betan ner snart?

Permalänk
Medlem

Går ner nästa söndag.

Visa signatur

Desktop - Intel i7 6700K | Asus Z170-A | 32 GB Corsair DDR4 | RX 6700 XT w/ Arch Linux
Laptop - Thinkpad X1 Carbon Gen. 4 w/ Arch Linux
NAS - Ryzen Pro 3400G @ 35W | 64GB ECC | 32 TB HDD w/ TrueNAS Core