Permalänk

Serier som liknar Chuck?

Tjena allihopa! Har slut på serier att se på kvällarna, så jag måste få tag i lite nya snart!;)

Jag söker "Mysiga" Action Komedi Serier som man kan koppla av från vardagen och verkligen bara fokusera sig på serien! Det ska inte vara så dålig humor som Scary Movie mm. Utan det ska vara i en perfekt blandning mellan Action och komedi:D

Så langa era favoriter! Tacksam för svar.

Permalänk
Medlem

Burn notice kanske är något för dig? Mindre komedi än Chuck, men jag gillar båda serierna.

Permalänk

Jo Har sett den några gånger på tv6, rätt så bra faktiskt. Blir nog att börja på den igen;) Tack för svaret

Permalänk

Rekommenderar också Burn notice, den är trevlig!

Visa signatur

Anything that can go wrong will go wrong.

Permalänk
Medlem

Man spekulerar i att Chuck säsong 4 ska börja i september. Hoppas verkligen att det är så tidigt.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shrudder:

Man spekulerar i att Chuck säsong 4 ska börja i september. Hoppas verkligen att det är så tidigt.

De flesta serier brukar dra igång i september (i usa) så det stämmer nog

OnT: Kan jag tipsa om psych

La in ett tips om en serie
Permalänk
Avstängd

Leverage? Humor plus den liknar burn notice enligt mig.

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]