Alien swarm kommer i morgon på steam, gratis!

Permalänk
Entusiast

föga förvånande så går det väldigt segt att ladda ned. 9MB på 5 minuter.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

bara jag som bara får ner ca 50-126kb/s ?

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem

Riktigt segt går det för mig också, den slutar upp helt och hållet ibland t.o.m.

Permalänk
Medlem

Jag kan inte ens starta nerladdningen, står att servrarna är för upptagna.
Nog därför det går så segt för alla att ladda ner också...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Det är nog bara glömma att få ner snabbt. Bra kapacitetstest för Steam, visar att de inte klarar full belastning. Till skillnad från Portal som var gratis ett tag så är det ingen som har detta spel sen tidigare heller.

Edit: Verkar som det släppte lite nu, får 500kb/s just nu.

Permalänk
Medlem

Tack för tipset! Tankar på bra nu.

/Kent

Permalänk
Medlem

Byt laddnings server så ska ni se på skillnad, snart laddat klart min...
Settings -> Downloads+Clouds -> Download Region.

Visa signatur

Intel NUC8i5BEH - Iris Plus 655, i5 8259U 2,3GHz
MSI GE620DX-291NE - GT 555M, i5 2410M 2,3GHz
iPad Mini 4 & Macbook early 2011

Permalänk
Medlem
Skrivet av aaaaa:

Byt laddnings server så ska ni se på skillnad, snart laddat klart min...
Settings -> Downloads+Clouds -> Download Region.

Nej, spelade ingen roll när de hade problem. Gick inte att ladda ner någonstans, testade cirka 10 olika regioner (vilket är det första man provar om det är segt). Nu verkar segheten ha släppt, så det går snabbt även i "Sweden" regionen. Ligger på cirka 1MB/s nu.

Permalänk
Medlem

Kan inte tanka ner det står att det är fel på servarna :'(

Sitter å provar gång på gång på gång på gång ser ju så jävla fränt ut vill ha! Men lyckas inte få ner det några tips?

Permalänk
Medlem

haha hela steam sitter väl å drar detta.. kan lika gärna glömma nåt spel idag..

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

haha hela steam sitter väl å drar detta.. kan lika gärna glömma nåt spel idag..

Tänker inte ge upp!

Permalänk
Medlem

Om någon har fått ner det SNÄLLA gör en torrent.

Steam nätvärket klarar inte av sånt här...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir. Haxalot:

Om någon har fått ner det SNÄLLA gör en torrent.

Steam nätvärket klarar inte av sånt här...

Kommer det gå att lita online på det då? :S

Permalänk
Medlem

Nu fick jag en uppdatering på klienten mitt i allt

Permalänk
Medlem

hm, tankar mellan 0.5-5Mbit/s :S

Permalänk
Entusiast

gjorde offline tutorialen. ser fram emot att lira mer djupgående imorgon. riktigt bra spel! men nu äre dags å sova lite.

Visa signatur

Permalänk
Sötast

Grymt roligt lir, jag å 2 polare satt och lirade ~2 timmar i skype nu sådär på morgonen.

Sjukt roligt, kan inte vänta till att jag vaknar igen!

Permalänk
Medlem

Var ju ett ganska trevligt spel.Nu är det bara att samla några polare och börja lire mer serist genom alla banorna!

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Funderade på en sak. När en sådan där i grejj hoppar upp i ansiktet infestation eller vad de nu kallas, kan man bota sig själv från dem? Hur gör man som medic för att bota någon som har det?

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonazz:

Funderade på en sak. När en sådan där i grejj hoppar upp i ansiktet infestation eller vad de nu kallas, kan man bota sig själv från dem? Hur gör man som medic för att bota någon som har det?

Heala.

Visa signatur

Assembly är ett högnivåspråk.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gramner:

Jojo men det räcker ju inte med att skicka ut den där group heal grejjen. hur healar men någon annan med sin personal heal?

Visa signatur

Permalänk
Entusiast

group heal räcker gott och väl, som medic iaf. på lvl 9 får du ett gevär som är som healing geväret i TF2 som du kan använda också.

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv

Verkar funka bra med Wine 1.2, har iofs bara testat offlineläget, men inga krasher hittils!

Permalänk
Medlem

Lirade precis igenom den medföljande kampanjen på hard, för jäkla roligt. Tillochmed bättre än UT2k4-modden som jag lirade mycket tidigare.

Samla ihop 4 polare och lira detta nu!

Swarm TileGen - Valve Developer Community
Level-editor släppt med så det känns som om det kommer komma nya banor/kampanjer rätt fort.

Permalänk

hur kollar man fpsen?

P.S har det kommit nya banor?

Permalänk
Medlem

Riktigt grymt är det lär jag säga!

Visa signatur

Ryzen 9800X3D (-15 CO), ASUS B850 TUF Gaming Plus, 2x16GB G.Skill Trident Z5 Neo 6000/CL30, Gigabyte RTX 5070 Ti Windforce SFF (.935v @3000MHz core, +3000 mem)

Permalänk
Medlem
Skrivet av ballistik:

hur kollar man fpsen?

P.S har det kommit nya banor?

Använd FRAPS eller PlayClaw

Permalänk
Permalänk
Medlem

Hade inte så värst stora förhoppningar på spelet men efter 8 h spelade med polarna nostop så var det ett trevligt spel!!!! Vi klarade kampanjen på Hard och försökte sedan på diverse Achevements, bla att klara banorna på Normal under en viss tid. JÄVLAR vad svårt det är!!! Man får absolut inte spilla någon tid på något moment. Är en fråga om halva sekunder. Efter ca 15 försök på andra banan klarade vi det!

Dessutom lyckades vi tre som spelade uppnå prestige , dvs vi blev max lvl (27) och resetade statsen, så nu är vi lvl 1 igen

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur man får bort det där gryniga filtret (bloom tror jag det heter) som ligger på alltid? Sitter på en laptop som inte är världens snabbaste. Har allt på low. Någon config fil någonstans?

Visa signatur

Jodå... såatte.. nädå...