Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00

Officiella svenska priser för Iphone 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av S_Z:

On-topic:

Angående priser, är det någon som kunnat se vad det är för erbjudande som telia just skickade ut via sms?
De skall vara "en mindre utvald grupp som har fått sms som kommer få ett riktat erbjudande" enligt deras iphoneblogg.
Länken de skickar med i sms:et fungerar dock inte för mig. Har inga förhoppningar att det faktiskt skall va ett bra erbjudande då befintliga kunder inte brukar vara lika intressanta som nya men allafall är det någon som kommit in och sett vad det är för erbjudande?

Ne, jag har inte fått något faktiskt. Däremot var ju deras priser som de lagt ut på nätet ganska bra

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Derox:

Ne, jag har inte fått något faktiskt. Däremot var ju deras priser som de lagt ut på nätet ganska bra

Kom in nu. Erbjudandet gäller en vecka och de bjuder på resterande betalning på nuvarande telefonen (viket är 0 kr i mitt fall eftersom jag betalade hela summan direkt vid köp) och på månadsavgiften på resterande bindningstid, plus att man får Telia Navigator i 24 månader. Men ser ut som man måste binda upp sig i 24 månader med telia prata på + mobilsurf extra så där faller det för min del. Skulle aldrig binda mig i 24 månader. Endast 12 månaders är intressant för mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av S_Z:

Kom in nu. Erbjudandet gäller en vecka och de bjuder på resterande betalning på nuvarande telefonen (viket är 0 kr i mitt fall eftersom jag betalade hela summan direkt vid köp) och på månadsavgiften på resterande bindningstid, plus att man får Telia Navigator i 24 månader. Men ser ut som man måste binda upp sig i 24 månader med telia prata på + mobilsurf extra så där faller det för min del. Skulle aldrig binda mig i 24 månader. Endast 12 månaders är intressant för mig.

Aha, jag skulle gärna binda mig, men inte med prata på utan Max 25. Så jag gillade de som finns på nätet, vill dock ha bättre mobilsurf abonnemang. Men verkar som att jag får telefonen gratis och kommer betala ca 180 kr mer i månaden mot vad jag gör nu.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Derox:

Hos Telia verkar man betala 200 kr förhöjd avgift året ut, sedan 180 kr förhöjd per månad. Så telefonen verkar gå på 4700 kr, helt okej även om det är 300 mer än jag gav för min iPhone 3G på releasedagen.

de kommer sälja dem me kontantpris med, bara att de inte vet vad det priset kommer vara ännu. nu kan man ju förbeställa den hos dem, men inte me kontantbetalning.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem
Skrivet av jens:

de kommer sälja dem me kontantpris med, bara att de inte vet vad det priset kommer vara ännu. nu kan man ju förbeställa den hos dem, men inte me kontantbetalning.

Mm, men låter faktiskt som en rätt bra deal om man kan få telefonen för under 5k :). Kommer dock avvakta.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Blir lätt en svart 32Gb på fredag med jobbmobil plus
160kr*24 är inte så farligt ändå för senaste, Problemet är väl då att man måste ha den i två :/
Köpte min 3G S med ett års bindningstid för att kunna byta när nästa generation kom.

Visa signatur

Att förespråka Mac på Swec är som att förespråka hybridbilar på en raggarträff i Mora.

Nuvarande stationär: 7800X3D, 128Gb ram, 4Tb nvme, 3x8Tb sata-ssd, 4070 Ti S

Permalänk
Medlem
Skrivet av m0rk:

Då kan du glömma att köpa någon Smartphone huvudtaget.

Har en LG "cookie" sedan flera år, stöttålig som bara den.

Visa signatur

Skärm: Acer XB271 HU, Keyboard: Corsair k95
Moderkort: Asus Prime-A Z690, GPU: RTX 4080
CPU: Intel i7 13700k, Ram: 32Gb DDR5 6000Hz
Chassi: Lian Li Lancool 3, Högtalare: ALTEC LANSING 5.1 THX
Disk 1: WD 850x 1Tb, Disk 2: WD 850x 2Tb,PSU: Seasonic Prime 1000w

Permalänk
Medlem
Skrivet av Centura:

Apple Store UK. Beställ den till Borderlinx och de skickar vidare den till dig för 300. Det slutar på ungefär 6000.

Telia kommer sälja telefonen kontant (låst). Men Telia iPhone Blog har sagt att de inte vet priset för det ännu.

Jo men då förstår jag ändå inte vad själva artikeln går ut på?

http://www.sweclockers.com/nyhet/12422-officiella-svenska-pri...
Den säger ju faktiskt uttryckligen "officiella svenska priser för iphone 4".

Då frågar jag mig återigen, "vad" för sorts priser är detta? Varför ens gå ut med dessa priser, om det inte går att köpa en iphone 4 rakt av för dessa priser?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon132576:

Tusen spänn extra för ytterligare 16GB flashminne får väl anses som det värsta överpriset på hela planeten... 16GB flash är ju så billigt idag att du i stort sett hittar sådana USB-pinnar i cornflakespaketen nuförtiden.

Jjaja, gnäll och klageri åsido, det är onekligen en mycket bra telefon, snygg och med hög prestanda. Jag är klart intresserad, trots det överdrivet höga priset.

Angående flashminnet så visst ett skräpminne på 16 GB kostar inte mycket men vill du ha ett minne med lite vettigare överföringshastigheter så blir det dyrare.

Visa signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Permalänk
Medlem

Fingrade på en iPhone 4 i apple store på State Street i Santa Barbara. De som förväntar sig något nytt kommer tyvärr bli besvikna. Känns verkligen som en 3G/3Gs med kanter och det otroligt revolutionerande FaceTime (ironi)! Vet att 4G'n ska ha någon form av superskärm, men det var tyvärr ingen större skillnad mot en 3Gs eller Desire. En annan sak var att i USA så gick det inte att köpa telefonen utan 2 års bindning med AT&T, kommer det bli likadant i Sverige? iPhone 4 verkar bli en bra telefon, tyvärr uteblev Apples vanliga innovation som de brukar komma med i varje ny produkt. Det enda jag kan klaga på är antennproblemet. Jag provade själv att kortsluta antennen och det är precis som i filmerna på youtube. Provade på cirka 10 telefoner i butiken, alla var lika.

Apple får passa sig om de vill behålla sin tron i smartphonemarknaden. Androidbaserade telefoner kommer närmre med stormsteg. Den nyaste flugan i USA är möjligheten att använda sin telefon som WiFi hotspot, något som Apple inte har inkluderat. Själv tror jag det har att göra med att det helt skulle eliminera funktionen av en iPad med 3g uppkoppling, då man kan köpa den billigare versionen med endast WiFi och ansluta till Internet via telefonen.

Förvånande billigt, men fortfarande rejält dyrare än konkurrenternas motsvarigheter. Apple kan ju tyvärr inte leva på AppStore hur länge som helst (vilket i mitt tycke är den största skillnaden mellan iPhone och andra smartphones). Nyaste Android 2.2 är även mer avancerat än iOS4, blir spännande att se vad native 2.2-telefoner kan åstadkomma.

Visa signatur

Antec 1200 | MSI Z68A-GD65 (G3) | Intel Core i7 2600k @ 4.7GHz | Corsair 16GB DDR3 XMS3 CL9 | Corsair TX850W | XFX Radeon HD6970 CF | OCZ Vertex 3 120GB | Corsair H100 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Satyric:

Fingrade på en iPhone 4 i apple store på State Street i Santa Barbara. De som förväntar sig något nytt kommer tyvärr bli besvikna. Känns verkligen som en 3G/3Gs med kanter och det otroligt revolutionerande FaceTime (ironi)! Vet att 4G'n ska ha någon form av superskärm, men det var tyvärr ingen större skillnad mot en 3Gs eller Desire. En annan sak var att i USA så gick det inte att köpa telefonen utan 2 års bindning med AT&T, kommer det bli likadant i Sverige? iPhone 4 verkar bli en bra telefon, tyvärr uteblev Apples vanliga innovation som de brukar komma med i varje ny produkt. Det enda jag kan klaga på är antennproblemet. Jag provade själv att kortsluta antennen och det är precis som i filmerna på youtube. Provade på cirka 10 telefoner i butiken, alla var lika.

Apple får passa sig om de vill behålla sin tron i smartphonemarknaden. Androidbaserade telefoner kommer närmre med stormsteg. Den nyaste flugan i USA är möjligheten att använda sin telefon som WiFi hotspot, något som Apple inte har inkluderat. Själv tror jag det har att göra med att det helt skulle eliminera funktionen av en iPad med 3g uppkoppling, då man kan köpa den billigare versionen med endast WiFi och ansluta till Internet via telefonen.

Förvånande billigt, men fortfarande rejält dyrare än konkurrenternas motsvarigheter. Apple kan ju tyvärr inte leva på AppStore hur länge som helst (vilket i mitt tycke är den största skillnaden mellan iPhone och andra smartphones). Nyaste Android 2.2 är även mer avancerat än iOS4, blir spännande att se vad native 2.2-telefoner kan åstadkomma.

Intressant. Sitter med en 3GS och en 4 framför mig just nu. Skillnaden i kvalitetskänsla på de båda lurarna är enorm. 4 känns betydligt mer påkostad än 3GS. Och ingen skillnad på skärmen? Har du besökt en optiker på sista tiden? Har förresten försökt på min 4 att bryta ett samtal i en vecka nu men har inte lyckats en enda gång. AT&Ts när suger.

Visa signatur

Joined the dark side in 2024. (PC till Mac)

Permalänk
Medlem
Skrivet av wounds:

Vad är det du saknar? Jag är sjukt nöjd med min. Klart att det ska bli kul att se vad 2.2 kan ge men jag tycker att det funkar väldigt bra redan nu. Minus är väl batteritiden och avsaknaden av betalappar i market annars har jag hittat en spelare som som spelar divx utan problem och flera andra mycket vettiga appar, cardio trainer tex och spotify så klart. Det du skulle kunna få om du byter mot en iphone 4 är väl en lite mer slimmad (snyggare?) och enklare telefon. Du får en setup som är förutbestämd och de är ju skönt om man inte orkar ställa in något själv.

Det jag undrar är om iphones nya "multitasking" klarar och spela spotify samtidigt som man sms:ar. Pratade med en kompis som har 3GS, han sa att det inte gick vilket ju verkar helt knasigt...

Grymt exempel på multitasking i desiren är när man kör spotify och cardio trainer samtidigt när man är ute och springer. Cardio trainer kommer regelbundna uppdateringar om sträcka och hastighet, då stängs inte spotify utan musiken sänks bara något medan cardio trainer talar om för dig att du sprungit tex 2,3 km och att det tagit 10 minuter. Det är grymt bra tycker jag, men jag kanske är lätt att imponera på.

Jasså en bra mediaspelare skulle jag iofs behöva! Sen kanske telefonen e lite av en vanesak oxå, jag kanske blir hyffsat nöjd i slutändan med Desiren andå!

Visa signatur

Fractal Design Define 7 - AMD 5700X3D - Noctua NH-D15S Chromax Black - MSI Suprim X 3090 - Samsung 970 EVO Plus 1TB NVME - Samsung 860 EVO 1TB SSD - ASUS ROG B550-F Gaming Wi-fi - 2x16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz CL16 - EVGA SuperNOVA G2 850W - LG OLED55CX - Steelseries Rival 710 - Steelseries Apex 150 Keyboard - Steelseries
Arctis Nova Pro Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av BurningHeretic:

Intressant. Sitter med en 3GS och en 4 framför mig just nu. Skillnaden i kvalitetskänsla på de båda lurarna är enorm. 4 känns betydligt mer påkostad än 3GS. Och ingen skillnad på skärmen? Har du besökt en optiker på sista tiden? Har förresten försökt på min 4 att bryta ett samtal i en vecka nu men har inte lyckats en enda gång. AT&Ts när suger.

Hade tyvärr inte en 3Gs tillgänglig i Apple storen att jämföra med, men det var verkligen ingen "wow-känsla". Smaken är som baken, jag tycker att 4an känns lika gedigen som föregångarna. Har du ens sett konkurrenternas telefoner? De är oftast bättre i många avseenden samt billigare. Priset för Apples produkter är betydligt högre än andra tillverkares motsvarigheter. När min HTC Hero gör allt en iPhone 4 kan och lite till så börjar man fundera (med undantag för FaceTime, en funktion som floppade för 5 år sedan)...

När det gäller nätet så hade jag samma nätstyrka med AT&T, som med Tele2 i Sverige. Att 3g och 4g näten är snabbare i Sverige råder det inget tvivel om, men nätstyrkan är väldigt lika. Felet ligger i iPhone 4'an och det har till och med Apple erkänt, så varför ens skylla på AT&T?

Jag var hos optikern för 3 månader sen och fick beskedet att jag fortfarande är närsynt med -1,5. Jag har inte haft ett brutet samtal på över 2 år, känns inte så vidare relevant? Får någon brutna samtal nu för tiden?

Visa signatur

Antec 1200 | MSI Z68A-GD65 (G3) | Intel Core i7 2600k @ 4.7GHz | Corsair 16GB DDR3 XMS3 CL9 | Corsair TX850W | XFX Radeon HD6970 CF | OCZ Vertex 3 120GB | Corsair H100 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Enligt mig så är det en riktigt usel deal, då du dels tvingas ringa/använda just den operatörens tjänster oavsett täckning/pris, och oavsett om konkurrenterna erbjuder en bättre deal.
Vidare måste du betala mer än vad telefonen kostar i slutänden, och kan du inte betala så har de all rätt att ta tillbaka telefonen utan ersättning till dig, inte heller kan du sälja den om inte någon annan accepterar samma abonnemang.
Slutligen får du inte en massa data, telefontid och sms "gratis", snarast har de gjort en beräkning på hur mycket användaren kan tänkas förbruka, och satt taxan därefter. Snarast så är det väldigt otroligt att du skulle använda så många sms/surf/samtal att du skulle behöva ett sådant abonnemang, och skulle du vara en "storkonsument" så skulle du ändå ha hittat ett billigare abonnemang. Det är inte så att 3 m.fl. ägnar sig åt välgörenhet

Precis som förr där du "köpte" mobilen för 1 kr, men nu "får du med surf, samtal och mess" i köpet, fortfarande betalar du en hel del mer, men det är ett fritt val. Själv skulle jag nog hellre ha lånat en slant på banken, fått jämförelsevis låga månadskostnader, skaffat ett bra abonnemang och gjort vad jag ville med telefonen. Men det är väl bara jag.
Vissa gillar avbetalning, och vissa gör "klipp" som mobiler för 1 kr, "bra abonnemang", TV-shop och leasy, andra inte. Dock brukar väl de som gör just dessa klipp, de som får saker "på köpet" vara de som hamnar hos kronofogden då de sålt mobilen men haft kvar abonnemanget eller inte kunnat betala för abonnemanget.

Man får vad man betalar för. Visst jag håller med om att minutpriset på 3 är lite överdrivet högt, för vissa. Men personligen så bryr jag mig inte speciellt mycket om minutpriset. Tycker att hastigheten på nätet, supporten via internet/tele & täckningen väger upp. Kan tillägga att jag har varit nöjd kund hos 3 i snart 6 år. Kommer troligtvis aldrig byta till något skit som Tele2 eller Telenor. Det enda jag kan tänka mig är Telia någon gång i framtiden.

Min sambo hade Tele2 ett tag, som säger sig vara billigast. Undermålig support och jag vägrar ha och göra med företag som skiter så brutalt i sina kunder som Tele2 gör. Telenor har Sveriges sämsta täckning ovanför Gävle. Men visst, rör man sig bara längs E4an uppåt så funkar vilket abonnemang som helst.

Alla är olika och prioriterar olika. Eftersom jag gillar 3 så hade jag även valt dom om jag hade köpt en mobiltelefon kontant i en butik även om det är högt minutpris osv. Alltså kan jag lika gärna ta deras deals då det blir c:a 6000:- billigare för mig på 2 år.

Permalänk
Medlem
Skrivet av banck:

Det är deras jobb att få dig att känna att de tär en jävligt bra deal, tänk på det

Det är en jävligt bra deal - för mig. Säger inte att det är en bra deal för alla. Vissa gillar att ringa billigt. Jag bryr mig inte om minutpriset. Jag bryr mig om support, hastighet, täckning osv. Priset är relativt oviktigt för mig. Skulle lika gärna kunna köpa telefonen kontant och ta samma abonnemang. Men varför göra det när jag får telefonen gratis från 3?

Det är aldrig någon som har tvingat mig att välja 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av BasseBaba:

Jo men då förstår jag ändå inte vad själva artikeln går ut på?

http://www.sweclockers.com/nyhet/12422-officiella-svenska-pri...
Den säger ju faktiskt uttryckligen "officiella svenska priser för iphone 4".

Då frågar jag mig återigen, "vad" för sorts priser är detta? Varför ens gå ut med dessa priser, om det inte går att köpa en iphone 4 rakt av för dessa priser?

Jag skulle gissa på att det är priset de köper in telefonerna för. Men vi får väl se vad för pris Telia går ut med om några dagar.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Centura:

Jag skulle gissa på att det är priset de köper in telefonerna för. Men vi får väl se vad för pris Telia går ut med om några dagar.

Det är Apples riktpriser för "premium resellers", dvs. Dustin, Mediamarkt och gänget. Sen är det givetvis upp till butiken att sätta egna priser.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk

Måste man köa utanför butikerna för att få tag på en eller kan man beställa den över nätet?

Visa signatur

HTPC: Late 2014 Mac Mini
Bärbar: Mid 2012 MacBook Air

Permalänk
Medlem
Skrivet av Supermotard:

Måste man köa utanför butikerna för att få tag på en eller kan man beställa den över nätet?

Man kan beställa på internet, vet dock inte om de som köar kanske har förtur?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Akuma85:

Jasså en bra mediaspelare skulle jag iofs behöva! Sen kanske telefonen e lite av en vanesak oxå, jag kanske blir hyffsat nöjd i slutändan med Desiren andå!

Det är RockPlayer jag använder. Finns länkar på swedroid till rätt version.

Visa signatur

Lian-li PC-011 Dynamic Phanteks Revolt Platinum ROG STRIX X670E-A GAMING 9950X3D NZXT Kraken Elite 360 32GB Corsair Titanium 6000MHz Powercolor 7900XTX Hellhound Crucial T700 2TB Vertex Pok3r MX Brown AOC Agon Pro AG276QZD Logitech G502+ & Powerplay ...lagrar gör jag på Synology 920 32TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Supermotard:

telia internet butik öppnar i alla fall 00.01, och skulle inte förvåna om de andras internet butiker öppnar då med.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem
Skrivet av Satyric:

Jag har inte haft ett brutet samtal på över 2 år, känns inte så vidare relevant? Får någon brutna samtal nu för tiden?

Personligen drabbas jag av brutna samtal dagligen då jag arbetar några mil utanför tätort. När samtalen inte bryts så är det i alla fall svårt att höra vad den andra samtalsparten säger på grund av dålig mottagning. Vid "god" mottagning har jag två staplar men oftast bara en stapel. Och lite då och då dippar den ned till 0.

Jag använder en iPhone 3G med Telia/Halebop som operatör. Känner mig "något" avskräckt från att köpa en iPhone 4 på grund av antennproblemen, och jag har ingen lust att smälla på en Bumper.

Kan inte direkt säga att jag hade så bra mottagning med min gamla Nokia heller, bara för att klargöra detta.

Visa signatur

Stationär: HP Phoenix | 12 GB RAM | 120 GB SSD | 1 TB HDD
Laptop 1: Sony Vaio | 4 GB RAM | 80 GB SSD
Laptop 2: Dell Inspiron | 1 GB RAM
Telefon: Apple iPhone 4S

Permalänk
Medlem
Skrivet av jens:

telia internet butik öppnar i alla fall 00.01, och skulle inte förvåna om de andras internet butiker öppnar då med.

Jag har fått SMS från Halebop, Tre och Telia. Alla skriver att mobilen börjar säljas på nätet klockan 00:01 på fredag.
Sen har jag frågat runt på 3 st Teliabutiker i Stockholm innerstad om de ska ha nattöppet men ingen av dem ska ha det. Däremot skrev Tre i sitt sms att deras butik på kungsgatan kommer att ha nattöppet. Öppnar klockan 00:01 och säljer lurar.

Så mitt tips ifall ni måste ha en lur. Gå och köa utanför 3 @ Kungsgatan.

Skulle själv gjort det men har bindningstid @ Telia till april så kan inte byta operatör. Cashar den istället när jag väl får tag i den. Är dock på resande fot på fredagen så kommer inte kunna köpa då :/

My bad: Såg detta nyss!

Telia iPhone Blog Bloggarkiv Telia säljstartar iPhone 4 kl. 00:00:01

Så vem ska dit?

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk

Då var den förhandsbokad

Visa signatur

HTPC: Late 2014 Mac Mini
Bärbar: Mid 2012 MacBook Air

Permalänk
Medlem

Hmm, har beslutångest. Är jäkligt sugen att köpa en direkt men samtidigt så skulle jag hemsk gärna vilja se den vita modellen först... men när den dyker upp vetefan.

Med de tidigare modellerna var valet enkelt för mig då jag inte alls gillade den "vita".

Nu är valet mycket svårare...den vita ser riktigt läcker ut måste jag säga! Å min 3GS är absolut inget fel på så det vettiga vore ju att vänta...gah!

Permalänk

Någon som vet om den går att köpa operatörsfri hos t.ex. Telenor i samband med releasen?

Visa signatur

[Intel i5 2500K][Corsair 1600 Mhz][EVGA GTX 780][Corsair TX750][WD Black 750GB][Intel 510 SSD 128GB][Lian Li PCV-1020A][ASUS PB278Q]

Permalänk
Medlem

Bokade den igår via telia. fick ett ruskigt grymt erbjudande

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk
Medlem
Skrivet av S_Z:

Jag kunde läsa SMSet och beställde. det är telia prata på i 24 månader. 269 kr året ut, där efter 398:-. sen ingår fri Telia surf + och Telia Navigator i 24 mån (värde 998:-).

Dom betalar resterande mån. avgifter och mobilen.

Samtal inom telia och till alla andra abonnenter samt fast telefoni - o,29 öre.
SMS - 0,29 öre.
MMS - 1,29 kr.
Öpningsavg. samtal - 0.79 öre.

Jag tog det. En Iphone 4 16GB Svart. Ringer inte så mycket. mest sms och musik. har inte haft fri surf innan och det är det som kostat mig några saftiga pengar innan. så nu kan man surfa fritt och tanka appar utan att bli rånad

En annan sak.. beställde min igår, och telia öppnar försäljningen i natt på hemsidan och i butikerna, men med tanke på att jag beställde min tidigare via erbjudandet, borde inte jag få min ganska snabbt då? vill ju leka lite annars hade jag också kunnat stå där nere och köat i butiken.

Visa signatur

Jag har en SpElDaTa

Permalänk
Medlem

Undra om man kommer kunna använda facetime kameran med skype appen. Nån som vet något om det?

Visa signatur

PC - AR X870E-Nova | 98003DX 5.2GHz | 32GB | RTX5090 | NVME ~5TB
SRV (unRaid) - Asus Z370-H | 9900K 5GHz | 64GB | LSI9211 | 80TB HDD + 4TB NVME

Permalänk
Medlem

Måste det verkligen vara så dyrt?

Jag köpte min Samsing Wave för 3000 kr med 24 månaders Tele2(snackis) med surf som kostar mig totalt 68 kr / mån (19 öre / min).

Sen förstår jag inte varför folk är så hialösa? Apple har erkänt problemen med IPhone4 även om man inte är säker på om det skapar några problem i svenska näten så är det väll bättre att vänta på Gen 2 av IPhone4 som ska komma i Höst om jag förstått rätt?

Någon skrev att man får vad man betalar för, I detta fallet är det så klart märket man får betala lite extra för, tillverkningskostnaden lär ju inte vara mycket högre än konkurrenterna.

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide