Hur ser man allas rasers enheter? styrkor och svagheter?

Permalänk

Hur ser man allas rasers enheter? styrkor och svagheter?

Skulle vilja läsa på lite om deras svagheter/ styrka? vilka enheter som är effektiva mot andra? finns nåt sånt?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 940//XFX Radeon HD 5850 1GB//OCZ Vertex Series SATA II SSD 60GB
//Ultra-120 Extreme//Antec Nine Hundred//Gigabyte GA-MA790GP-DS4H// 4 GB Corsair Dominator PC8500//Corsair CMPSU-520HXEU 520W//

Permalänk
Medlem
Permalänk

Det som Blizzard anser vara rätt kontring stämmer tyvärr inte alltid.

Permalänk
Medlem

Testa dej fram!

Visa signatur

Gillar du dubstep? Kolla då min musik-blogg, på engelska. Dela gärna med dig kommentarer hit.

Permalänk

Kör mest protoss, några bra tips att ge mig?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 940//XFX Radeon HD 5850 1GB//OCZ Vertex Series SATA II SSD 60GB
//Ultra-120 Extreme//Antec Nine Hundred//Gigabyte GA-MA790GP-DS4H// 4 GB Corsair Dominator PC8500//Corsair CMPSU-520HXEU 520W//

Permalänk
Skrivet av xitele810:

Kör mest protoss, några bra tips att ge mig?

testa att inte totalskita i kommentarerna folk gett dig redan och lyssna på dom istället så borde du väl lära dig ett och annat

Visa signatur

Chassi: NZXT Hush Svart Mobo: P5QL pro RAM-Minne: 4GB Processor: Core2 Q9550 @3.6GHz Grafikkort: Gigabyte GTX 580 Nätagg: Corsair 750W Mus: Mionix Naos 5000 Headset: AKG K240/Sennheiser CX300-II TB: Qpad MK-50 Skärm: ASUS VW225N

Permalänk
Medlem

Det finns alldeles för många units i starcraft för att kunna förklaras här (om inte någon har så mycket tid att skriva alla möjliga counters som finns men du skulle ändå inte komma ihåg allt) så ett tips är att spela men främst kolla på SC2 commentaries. Om du inte spelar på så hög nivå är HDstarcraft eller Huskystarcraft (youtube) antagligen väldigt bra för att lära sig counters och på vilket sätt enheter är effektiva. Du kan även kolla på day 9 dailies:
day9tv on blip.tv
På de olika avsnitten (bara o söka), du kommer lära dig mycket.

Har du något exempel så kan vi ju svara på det annars