HTC, släpper snart ny mobil?

Permalänk
Medlem

HTC, släpper snart ny mobil?

Är något så sjukt sugen på att köpa en heltouch från HTC... dock verkar desiren va slut i hela sverige så jag antar att det kommer en ny version på den snart?

Annars verkar HTC HD2 bättre ... men det är frågan om inte en ny mobil med bättre grejjer släpps snart?
Någon som vet om det är värt att köpa en HD2 eller om det släpps nån ny HTC snart?

Visa signatur

Desktop: Case: Loque - Ghost S1 MK2 + L-Top Hat | MB: ASRock Z390 Phantom Gaming-ITX/ac | GK: Gigabyte GeForce RTX 2070 8GB GAMING OC | CPU: Intel Core i7 9700K @ Stock | PSU: Corsair SF600 v2 | RAM: Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 2x8GB | SSD: Samsung 970 EVO 500GB | Watercooling: NZXT Kraken X52 (2xNoctua NF-A12x25 PWM)| [Win 10 x64].

Permalänk
Medlem

rykten går att det kommer HTC Desire HD och HTC Desire Z.

HTC Desire Z och HD | Swedroid

Den 15:de har HTC har press träff och förhoppningsvis berätta lite om kommande grejer.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Avstängd

Desire HD/ACE kommer i oktober.

Permalänk
Medlem
Skrivet av definition:

gah!

Trevlisch!
Någon länk till mer info?

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av definition:

men blöh! Har tvekat hela sommaren om det ska bli en Desire eller en SGS, så kommer DesireHD om 1½ månad Tänkte ju köpa en SGS till löningen. Nu kom tvekan tillbaka igen

Visa signatur

AMD Phenom II x4 @ 3,42GHz | Gigabyte GA-770TA-UD3 | A-Data DDR3 1333MHz 2x2GB | HD5750 1GB | WD CaviarBlack 640GB | FD Tesla 450W

Permalänk
Medlem
Skrivet av winus:

men blöh! Har tvekat hela sommaren om det ska bli en Desire eller en SGS, så kommer DesireHD om 1½ månad Tänkte ju köpa en SGS till löningen. Nu kom tvekan tillbaka igen

Behöver du inte. Jag tänkte exakt likadant som du, och för ett tag sedan läste jag om Desire HD (jag älskar HTC).

Jag tänker dock köra på SGS ändå för att:
Skillnaden mellan Desire och Desire HD är att den nya har 4,3" skärm.
HTC har alltid kassa kameror.
Desire HD har samma processor osv, dvs. 1GHz snapdragon.
Desire HD är grymt ful, ser ut som lappat tyg.

SGS still rules.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem
Skrivet av Fire_Ice:

Behöver du inte. Jag tänkte exakt likadant som du, och för ett tag sedan läste jag om Desire HD (jag älskar HTC).

SGS still rules.

Precis vad jag har behövt höra/läsa!! Det kommer bli en SGS, garanterat.

Resonerar precis som du:
DesireHD är samma telefon som Desire men med större skärm, typ.
Men eftersom hårdvaran sätter gränserna för telefonen förblir SGS nr1.

Känns som att all tvekan försvann!

Visa signatur

AMD Phenom II x4 @ 3,42GHz | Gigabyte GA-770TA-UD3 | A-Data DDR3 1333MHz 2x2GB | HD5750 1GB | WD CaviarBlack 640GB | FD Tesla 450W

Permalänk
Avstängd

8 megapixels dual led flash är anledning för mig att inte ens titta på galaxy.
Sure en ny galaxy "HD" hade varit bättre, men eftersom skiten saknar all form av blixt/flash så är det inget för mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fire_Ice:

SGS still rules.

Köp en system kamera isåfall.

Det blir lätt en Desire HD nu iaf. Apple kan gå och dö i ett hörn.

Permalänk
Medlem

Hmm blir nog att vänta iaf så kan man ju ta och titta på mobilerna när de kommer och om de är värda att köpa.

Visa signatur

Desktop: Case: Loque - Ghost S1 MK2 + L-Top Hat | MB: ASRock Z390 Phantom Gaming-ITX/ac | GK: Gigabyte GeForce RTX 2070 8GB GAMING OC | CPU: Intel Core i7 9700K @ Stock | PSU: Corsair SF600 v2 | RAM: Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 2x8GB | SSD: Samsung 970 EVO 500GB | Watercooling: NZXT Kraken X52 (2xNoctua NF-A12x25 PWM)| [Win 10 x64].

Permalänk
Medlem

Tänkte själv köpa en htc ace
Det sägs att det ska vara som en htc evo 4G utan 4G dock inte lika snygg

Permalänk
Medlem

Men prylar behöver ju inte alltid vara ur snygga, det är ju nästa roligare om den har ett speciellt utseende som växer efter tiden

Är inte 4,3 skärm lite väl stort?

Permalänk
Medlem
Skrivet av definition:

8 megapixels dual led flash är anledning för mig att inte ens titta på galaxy.
Sure en ny galaxy "HD" hade varit bättre, men eftersom skiten saknar all form av blixt/flash så är det inget för mig.

Är det bara för att kunna lysa när du letar efter saker? För att om det är till kameran som du vill ha LED så kan jag lova att SGS tar utmärkta bilder i mörker tack vare night mode.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem
Skrivet av RobinCC:

Men prylar behöver ju inte alltid vara ur snygga, det är ju nästa roligare om den har ett speciellt utseende som växer efter tiden

Är inte 4,3 skärm lite väl stort?

Nejnej, destu större destu bättre! Sålänge telefonen rymms i fickan dvs

Permalänk
Medlem

Hade en SGS, är inte alls imponerad av den. Telefonen har bra specs men helheten är en besvikelse. Min försvann på tradera efter ungefär en månad.

Permalänk
Medlem