Permalänk

Nytt tangentbord med lite problem

Tänkte höra här om ni kanske har några bra tips förutom att skicka tillbaka skiten.

Det är så att jag har nyligen köpt ett Razer Lycosa, det kostar ganska mycket så att det inte funkar som det ska gör det inte så kul. Jag kan spela och surfa utan problem eller det har hänt att en knapp har fastnat när jag spelat en gång. Men problemet uppstår ALLTID när jag antingen kollar youtube eller tittar på film i VLC. Mitt problem är att ljuset på tangentbordet skiftar hela tiden och om jag har spotify på så är det som att jag håller in "Next" och tangentbordet byter låt konstant hela tiden. Det har också hänt att hela tangentbordet har lagt av en gång när jag kollade på youtube.

Jag har dom senaste drivrutinerna installerade för xp men det verkar inte spela någon roll det heller. Hjälp uppskattas, går det inte får jag skicka tillbaka det.
Tack i förhand.

Permalänk

Jag skulle vända mig till Razer : inte "skicka tillbaka skiten" men frågat om de har någon lösning. För det va mer än ett fel du hade där!

Kul, det är ett bra tangentbort

Visa signatur

| Dell u2311h | Antec 300 | Intel i5 760 @3.5GHz | Corsair 4GB 1600MHz XMS3 | Gigabyte GA-H55M-UD2H | Gigabyte GTX 460 1GB | Corsair VX 550W | 2 x Samsung Spinp F3 1TB | | 1 x Samsung Spinp F3 2TB |

Permalänk

Jag har kollat på deras hemsida och jag har hittade mitt problem och deras lösning var att dom skulle skicka ett nytt. Men det gällde bara ett antal tangentbord med ett speciellt serienummer och mitt tangentbord har inte det.