Permalänk
Medlem

Won

Jag har ett problem när jag kör cs.
När jag ska ansluta till en server så star det något om "To connect to this server you must be valid by won server.... Could not obtain to Won server..."

Jag ser att andra spelare är inne och det verkar som om det bara drabbar mig! Vad är det???

Visa signatur

Punkt, slut citat.
Touch 'n' Die!

Permalänk
Hedersmedlem

Det här kanske förklarar saker och ting?

Citat:

[20:42] <Algfader> ALL CD KEYS HAS BEEN STOLEN FROM VALVE - Apparently hackers has succeeded to steal all keys to the popular game Half-Life. Valve responded to the theft by closing all auth services. (CNN) Nu på TV!

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem

Permalänk

ööhh...är det sant?!

Visa signatur

ASUS A7N8X Deluxe nForce 2|AMD Athlon XP 2600+|2*256Mb TwinMOS WINBOND PC3200 DDR|120 Gb Maxtor 7200rpm ; 160Gb Seagate SATA ; 250Gb Seagate SATA|Sapphire ATI Radeon 9700 Pro|nVIDIA Soundstorm!|SAMTRON 19"|Windows XP Pro SP2 (SWE)

Permalänk
Medlem

Hmmm. Konstigt...

Visa signatur

Punkt, slut citat.
Touch 'n' Die!

Permalänk
Medlem

Slå på CNN och se själva.. jag tror det e sant. FÖR FAN vad ledsen man blir.. Nu blir fan rädd ...

Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sweman2k
Slå på CNN och se själva.. jag tror det e sant. FÖR FAN vad ledsen man blir.. Nu blir fan rädd ...

rädd för vad?

kommer väl vara uppe om max ett par dygn igen.

Visa signatur

Im your mother Luke...

Permalänk
Medlem

Rädd för att man skall köpa ett spel och sen bli snodd på key numret.. samma sak varför jag inte köper saker via internet med mitt VISA kort.

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket.

Permalänk
Medlem

Max ett par dygn är alldeles för lång tid

Permalänk
Medlem

Oh shit...

Permalänk
Medlem
Citat:

Men va tråkigt för Valve och alla CS Spelare då!
Mowhahahahahahhahaha *Evil Laughter*

Visa signatur

Tack vare oss så är din dator säker!

Permalänk
Citat:

Rädd för att man skall köpa ett spel och sen bli snodd på key numret.. samma sak varför jag inte köper saker via internet med mitt VISA kort.

ähhh, du får säkert ett nytt nummer... eller så kanske de slutar använda nummren nu
de vill ju knappast svika sina kunder nått så fruktansvärt att de får köpa spelet på nytt

Visa signatur

Im your mother Luke...

Permalänk
Medlem
Citat:

Såja såja, det är väl ungefär som att få datorn snodd på DH (eller att bli rånad osv). Det är för många lamm för att ulven ska ta alla eller något.

Visa signatur

No Tomorrow

Permalänk
Medlem

Detta låter lite "strange"...

Permalänk
Medlem

Hur kommer det sig att CS-servrar som inte hade några spelare nyss är fulla nu? Ingen borde ju ta sig in...eller??

Permalänk

.::21:21:30::. * Now talking in #valve .::21:21:30::. * Topic is 'WON COMES ONLINE AGAIN - SOME SERVER ALREADY UP - Valve WASN'T hacked'

hmmmm

Permalänk
Medlem

Det ser ut att funka nu

Permalänk
Avstängd

Synd att det inte var sant, hade kunnat betala för att få se valves ansikten när samtliga cdkeys postades på ett mycket publikt ställe

Visa signatur

Push the envelope, watch it bend.
www.stfun00b.tk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Piggymon

Såja såja, det är väl ungefär som att få datorn snodd på DH (eller att bli rånad osv). Det är för många lamm för att ulven ska ta alla eller något.

ahh så det e rån på DH också?? jaha där åker min biljett.. nån som vill köpa en biljett?

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket.

Permalänk
Avstängd

Sweman2k, köp dig en skinnjacka och ett knogjärn så ska du få se att ingen vågar ge sig på dig.

Jävla hare.

Visa signatur

Push the envelope, watch it bend.
www.stfun00b.tk

Permalänk
Medlem
Citat:

ahh så det e rån på DH också?? jaha där åker min biljett.. nån som vill köpa en biljett?

Alltså, vad har du tänkt göra? Bosätta dig i ett skyddrum med vapen och konserver och aldrig titta ut igen? Min poäng var att eftersom det är 5000 pers på DH så är risken att du blir bestulen lägre än att bussen kraschar på vägen dit. Fast nu kanske jag skrämt dig för att åka bil resten av ditt liv även.

Visa signatur

No Tomorrow

Permalänk
Avstängd

vem orkar spriga med en 30KG tung burk?

Den som snor från mig dör på fem röda sekunder, tyvärr så händer det att folk inte fattar att inte sno från min släkt.

För 3 månader försökte 3 zigenare råna min as packade brosa, men dom hamna visst i akuten

För 5 år sedan snodde en jäkla idiot växelspaken från min mopped, jag leta reda på skiten och dunka hans huvud mot marken, enda sen dess har ingen vågat sno från mig... nåja brev bäraren har snott min dator tidning igen han ska bli mulad

Visa signatur

[size="1"]AMD Athlon 1200/133|EPoX-8KTA3+PRO|SamSung 1024MB|600W|GeForce3|WCD 40GB|SamSung 60GB|WinXP PRO|Felia ADSL[/size]