SweClockers drop!

BFBC2: Folk sökes att spela med!

Permalänk

BFBC2: Folk sökes att spela med!

Tjena, jag söker folk som vill spela med mig på BFBC2
Lägg till ILOGurra är ni snälla

Tack för mig:)

Permalänk

Ok, vill du spela i min klan? Jag håller på att skapa en nu. Du kan titta på tråden jag gjorde för klanen

Permalänk
Avstängd

Är ni båda intresserade utav klan så kan ni kolla in min på HighDefinition Gaming

Permalänk

Jag lirar Bad Company ibland vore kul o spela me lite folk som man kan lära känna ^^

Visa signatur

Chassi: Cooler Master Stryker Nätaggregat: Corsair AX750
Moderkort: Asus Maximus X Code Processor: i7-8700K Kylare: Corsair H100 RAM: G.Skill TridentZ RGB 3000Mhz
Grafikkort: GTX 1080 SSD: OCZ Agility 3 240GB HDD: WD Green 2TB

Permalänk

Jag spelar gärna med andra svenskar :).

Adda: kentan900

Här är även min Skype ID: kentan911

MVH

Permalänk

Är du ute efter ett skönt gäng att lira med på kvällarna, eller bara att sitta och "fula" sig lite? Allmänt tjöt?

Du är varmt välkommen till att slänga iväg en ansökan till oss på Electric Gaming,

Home - Electric Gaming - Clan site

Lösenord till teamspeak 3 servern får du vid kontakt med oss.

Have fun mate! Hörs vi inte här ses vi ute på fältet!

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Införskaffade mig BC2 idag till PCn och skulle inte ha något emot lite vänner i listan som man kan lira med.

Adda: Tompacc

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tastyandy:

Är du ute efter ett skönt gäng att lira med på kvällarna, eller bara att sitta och "fula" sig lite? Allmänt tjöt?

Du är varmt välkommen till att slänga iväg en ansökan till oss på Electric Gaming,

vad är kraven för att få komma med? Tycker nämligen mycket om BF men alla kompisar är konsollirare :S så har ingen att spela med.

Visa signatur

Define R3 Arctic White, Asus Z97-AR, i5 4690K, CM 212, 16 GB DDR3 RAM, Asus Radeon R9 290X DCUII, Samsung 840 250GB, 840 Pro 512 GB, EVGA Supernova G2 750 W, Windows 10 Pro, O2+ODAC

Permalänk

Kraven är få och lätta.

Vi har "Seriöst" spelande och public spelande. Vissa kombinerar dessa.

Några få är väl
1. Mogen i rösten
2. Headset då vi gärna inte vill höra spelet dubbla gånger.
3. Humor,

Ganska enkelt, håller på att svara på din ansökan nu.

Visa signatur

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

är det ps3?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk

Kan rekommenderaEuro Gamers Online Gaming Community, grymt kul folk som lirar, de flesta är "nöjesspelare" men seriösare spelare kan också få mer utmaning om man så vill i ESL. Många av oss kommer att gå över till Vietnam när det släpps och hålla i en turnering i Januari som kommer hålla på ett tag.

Krav:
Ålder 16+
Headset
Kunna donera 5 Euro i månaden för att hålla i gång servrar osv. OBS! Dock ej ett krav under rekrytperioden som håller i en månad efter att du blir antagen.

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Tastyandy Visa inlägg

Hm tror fan att vi hade en liten mini scrim på nån Squad Rush server för ett tag sen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av påskmust:

Kan rekommenderaEuro Gamers Online Gaming Community, grymt kul folk som lirar, de flesta är "nöjesspelare" men seriösare spelare kan också få mer utmaning om man så vill i ESL. Många av oss kommer att gå över till Vietnam när det släpps och hålla i en turnering i Januari som kommer hålla på ett tag.

Krav:
Ålder 16+
Headset
Kunna donera 5 Euro i månaden för att hålla i gång servrar osv. OBS! Dock ej ett krav under rekrytperioden som håller i en månad efter att du blir antagen.

har spelat med dessa killar och dom är helt underbara faktiskt, bästa klanen jag har spelat med. tyvärr har jag inte tid att spela just nu, annars hade jag inte tvekat att fortsätta spela med dom

Permalänk
Skrivet av påskmust:

Krav:
Ålder 16+
Headset

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Tastyandy Visa inlägg

Hm tror fan att vi hade en liten mini scrim på nån Squad Rush server för ett tag sen.

Hah! Nu känner jag igen tagen! Jisses vad kul det är att komma till ett forum och bli igenkänd. Trots att man nästan aldrig lirar på Gotland servrarna / andra svenska servrar. ^^

Känner dock inte igen några av medlemmarna men som sakt, tagen är helt klart igenkänd. ^^

Världen må vara så liten ibland ute i spelvärlden.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Adda mantiX.
Spelat på elitnivå i xGx i battlefield 2 osv.

Alltid kul med svenskar på listan. Sen om jag söker clan eller ej det vet jag inte. Tycker inte det här spelet stödjer klanspel så väl.