Permalänk
Medlem

Project Armor jr.

Ett bildgalleri utav mitt projekt :), har mycket kvar och göra verkar det som, finns en del planer som jag inte uppfyllt ännu, men aja upp till bilderna, jag vet vissa bilder är väldigt dåliga och det vita blir för vitt, det är på grund utav att min sensor på kameran har gett upp helt enkelt och ska bytas ut :(, hoppas dem duger iaf :/
Har även fixat lite med kabeldragningen som på vid hårddiskarna och till grafikkorten så nu ser det snyggare ut

God Jul Alla Sweclockare !

Datorspecifikation just nu:
Moderkort: XFX nForce 790i Ultra "Edition"
Processor: Intel Core 2 Quad 2.4GHz (OC 3.0ghz)
Processor Kylare: Noctua NH-U12P SE2 (Lappad)
Ramminne: 8GB OCZ Reaper DDR3 1600MHz (OC 2000MHz)
Minneskylare: OCZ XTC REV.2(blir moddad med röda/vita leds)
Grafikkort: 3x 9800gtx+ OC 512mb (3-Way-SLI)
Hårddisk: 1,104 GB 2x500Gb WD Green, 1x Seagate 80gb backupdisk till mina egna Fruitloops & Qubase gjorda låtar.
Nätaggregat: Cooler Master Silent Pro M850 850w (Skall MDPC-X Sleevas)
Operativ System : Windows 7 Ultimate 64x

Project Armor jr.

Permalänk
Avstängd

Fan va fina bilder :), god jul på dig med

Permalänk
Avstängd

god jul !

Permalänk

MArry christmas :), fina bilder trots allt den trasiga sensorn eller vad det var :), härlig julkänsla i sista bilden

Visa signatur

I walk centimeter by centimeter, all along to the earth!

Permalänk

själv firar man inte jul men god jul på dig iaf

Permalänk

Juligt värre :), God jul o gått nytt år

Permalänk

underbar rigg det där, fan vad avundsjuk jag är :), kan inte jag få din i julklapp ???? hehe :D, GOD JUL !

Permalänk

Fint galleri, men 2-3 bilder vart sisådär, förstår att kamerasensorn har gett upp osv, det är ju för fan jul En solklar 5:a kommer att fortsätta fälja dina gallerier ! God Jul !

Permalänk
Medlem

Ser väldigt proffsigt ut det här, får man fråga hur du fixade ramarna ??? var det svårt ? god jul!!!

Permalänk

Jävlar va snyggt system :), vad är dina kommande planer nu då ?? ser väldigt färdiggjort ut :), ska du sleeva föresten, är ju ett måste!

Permalänk

Haha visste att detta galleri skulle komma ut :P, lästa på bdb, och juste du har ju beställt sleeve till bror din från djungelapa vaa?? har du också beställt ??? eller ?? God Jul iaf

Permalänk
Medlem

Snyggt gjort mannen :D, ska du fixa kameran eller :(, var ju synd, vad hade du för kamera föresten ??? du får fan ta o fota min rigg nån dag :P, fast den är ju rätt så fattig haha xD, GOD JUL

Permalänk
Medlem

Har följt detta bygge, och det finns la inte så jävla mycket att säga mer än 5p

Permalänk
Medlem
Skrivet av n0xAn_Xhander:

Fan va fina bilder :), god jul på dig med

tackar tackar :), desamma!

Skrivet av venii:

god jul !

desamma, firar inte jul som sagt who cares lixom

Skrivet av CentiMetri:

MArry christmas :), fina bilder trots allt den trasiga sensorn eller vad det var :), härlig julkänsla i sista bilden

desamma! ahh sensorn har gjort sina bilder haha :P, jodå det är ju trots allt jul

Skrivet av ToxixMamba:

själv firar man inte jul men god jul på dig iaf

samma här :), desamma!

Skrivet av OwztPöffen:

Juligt värre :), God jul o gått nytt år

tackar du! desamma nytt år:P...då får du vänta en vecka till haha xD

Skrivet av Xtreme-Symbian:

underbar rigg det där, fan vad avundsjuk jag är :), kan inte jag få din i julklapp ???? hehe :D, GOD JUL !

visst är den :D, hah jasså ??? hehe neeeh alldrig i livet detta är min precious ! GOD JUL!

Skrivet av IThinkYouPad:

Fint galleri, men 2-3 bilder vart sisådär, förstår att kamerasensorn har gett upp osv, det är ju för fan jul En solklar 5:a kommer att fortsätta fälja dina gallerier ! God Jul !

Man tackar för stödet :), God Jul på dig med :), du är välkommern att följa och komentara

Skrivet av zpirit:

Ser väldigt proffsigt ut det här, får man fråga hur du fixade ramarna ??? var det svårt ? god jul!!!

Tackar :), Ladda ner photoscape från photoscape.se sen lägger du bara till framse i bilden finns många att välja emellan

Skrivet av FlatTron^:

Jävlar va snyggt system :), vad är dina kommande planer nu då ?? ser väldigt färdiggjort ut :), ska du sleeva föresten, är ju ett måste!

det ser ju färdigbyggd ut men i mina ögon finns det mycket mer att göra :), givetvis ska det sleevas !

Skrivet av MicroBugg:

Haha visste att detta galleri skulle komma ut :P, lästa på bdb, och juste du har ju beställt sleeve till bror din från djungelapa vaa?? har du också beställt ??? eller ?? God Jul iaf

haha ahh juste bdb :P, ahh det har jag gjort ska även sleeva hans pci-express kablar till att borja med, dem modulära först sen resten ;), nääh jag har en order hos mdpcx som kommer att beställas hem så fort jag sålt lite saker :), jag har gett förslag till en mörkröd sleeve så jag få se vad som händer

Skrivet av NeroXxo:

Snyggt gjort mannen :D, ska du fixa kameran eller :(, var ju synd, vad hade du för kamera föresten ??? du får fan ta o fota min rigg nån dag :P, fast den är ju rätt så fattig haha xD, GOD JUL

tackar mannen :), ahh måste ju det :(, EN Nikon D70 :), ahh det får jag göra när jag fått den fixad såklart haha skitsamma, fixa till kabeldragnignnen bara då blir det nog bra !

Skrivet av Goo5e:

Har följt detta bygge, och det finns la inte så jävla mycket att säga mer än 5p

Haha Efter flera mail från telefonen så jag vaknade så var jag tvungen o se vem som skicka, fick lite swecmail iaf, tacakr mannen :), Gillas Starkt! GOD JUL FTW!

GONATT IAF, får nog lägga på ljudlös denna gng

Permalänk
Medlem

Nice! Fullproppat chassi så att säga.;)

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk

Naajs!
God jul å gott nytt år på dig med

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sewerin:

Nice! Fullproppat chassi så att säga.;)

You bett it is ;), gillar när det är tight... hehe :3

Skrivet av LightBlizz:

Naajs!
God jul å gott nytt år på dig med

Tack och tack igen

Permalänk
Medlem

du har byggt en värmepump

Visa signatur

يارَبْ إذا أسَأت إلى الناس فَاعْطِني شجَاعَة الإعتذار وإذا أسَاء لي النَّاس فاعْطِنْي شجَاعَة العَفْوَ وَعَلّمنْي أنْ التسَامح هَو أكْبَر مَراتب القوّة وَأنّ حبّ الإنتقام هَو أولْ مَظاهِر الضعْف

Permalänk

läste mörkröd sleeve.

här är vad du söker: Sleeve SMALL - COLOR-X | Sleeve | MDPC Sleeve | MDPC-X International

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk
Medlem

Har följt ditt bygge ända sedan du började och måste säga att ditt slutresultat blev riktigt grymt! En solklar 5:a

Visa signatur

Antec P193 | Asus Deluxe V2 | i7 930 @ 4,15Ghz | D14 | Asus 5870 | CM 700W | 6Gb Corsair @ 1600Mhz | DvD | Intel ssd 80gb, Samsung 160gb, WD 500gb + 1,75tb(extern) | Totalt 12 fläktar som styrs av en kaze o en zalman| Logitech Z-5500 | MX 518 | X6 | 2032W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arne-Mohammed:

Cable Sleeving Guide - Page 98 - XtremeSystems Forums

Kolla bilderna ifrån kommentar #2435! Color-X ftw

Permalänk
Medlem

Damm filter på utblås? GZ

Visa signatur

Lwl

Permalänk
Medlem
Skrivet av ARICE:

du har byggt en värmepump

faktiskt inte, grafikkorten håller sig alldrig varmare än 68grader i load :S

Skrivet av Arne-Mohammed:

woohoo!, tack mannen passar ju fan min lack hur bra som helst !

http://h-4.abload.de/img/color-xs10aotq.jpg

Skrivet av Oliver93:

Har följt ditt bygge ända sedan du började och måste säga att ditt slutresultat blev riktigt grymt! En solklar 5:a

man tackar oliver

Skrivet av hirsch:

Cable Sleeving Guide - Page 98 - XtremeSystems Forums

Kolla bilderna ifrån kommentar #2435! Color-X ftw

jag är kär i den färgen :), kommer nog passa hur bra som helst !

checka in combon
http://h-4.abload.de/img/color-xs10aotq.jpg

Skrivet av muffyn:

Damm filter på utblås? GZ

mest för synes skull :), är ju finare än inget alls och dessa filter förstör inte luftflödet med ett enda cfm!

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

Haha Efter flera mail från telefonen så jag vaknade så var jag tvungen o se vem som skicka, fick lite swecmail iaf, tacakr mannen :), Gillas Starkt! GOD JUL FTW!

GONATT IAF, får nog lägga på ljudlös denna gng

Hahaha! God jul på dig med

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Hahaha! God jul på dig med

haha xD

Permalänk
Hedersmedlem

Har nog aldrig sett fler gallerier om samma dator..
Men visst den är snygg, så.

Dock så har jag helt ärligt tröttnat på det svart-röda temat som de flesta verkar köra med dessa dagar. Något alldeles unikt med gul-vitt eller liknande hade varit coolt som aldrig förr.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leifson:

Har nog aldrig sett fler gallerier om samma dator..
Men visst den är snygg, så.

Dock så har jag helt ärligt tröttnat på det svart-röda temat som de flesta verkar köra med dessa dagar. Något alldeles unikt med gul-vitt eller liknande hade varit coolt som aldrig förr.

haha:P tro mig det finns andra som har lika mycket om samma
haha ahh men detta är ju inte vilken röd som helst ;), neeh mitt färgtema har en bakgrund

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av KsKz_91:

haha:P tro mig det finns andra som har lika mycket om samma
haha ahh men detta är ju inte vilken röd som helst ;), neeh mitt färgtema har en bakgrund

Sa inte att svart/rött är fel på något sätt, men bara att iallafall jag är otroligt trött på det, då de flesta idag har det, känns det som. Slänger jag ett öga på min egen dator så inser jag att även den har svart-rött tema, och det är inte bra.

Men hur som helst, din är ett bra bygge, inget snack om saken. Men i mina ögon hade det varit ännu finare med unikt färgschema!

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leifson:

Sa inte att svart/rött är fel på något sätt, men bara att iallafall jag är otroligt trött på det, då de flesta idag har det, känns det som. Slänger jag ett öga på min egen dator så inser jag att även den har svart-rött tema, och det är inte bra.

Men hur som helst, din är ett bra bygge, inget snack om saken. Men i mina ögon hade det varit ännu finare med unikt färgschema!

jojo förstår dig :P, tack ! själv är jag nöjd iaf

Permalänk
Medlem

Tror du får bättre effekt av kylaren om du vänder på den då chassie fläkten sitter rätt tight mot den. Vad vet jag! Fin rigg iaf