Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00

Tacksam för snabba svar, Vilket paket är bäst?

Permalänk

Tacksam för snabba svar, Vilket paket är bäst?

Hej!
Vilket av dessa paket är bäst?
Har en kompis som påstår att hans Intel-paket är bättre.. så vad tycker ni?
Så jag håller på Paket 1, inte för jag är AMD-fan utan att det är bra paket för pengarna, hellre ett lite dyrare men framtidssäkert

paket 1, Mus och DVD-läsare ordnas på annat sätt.

Paket 2 Komplett.se

Tacksam för snabba svar

Visa signatur

Lenovo Ideapad 700 15ISK
PS4 Pro

Permalänk
Avstängd

enligt mina kunskaper så är nog inet paketet ganska mycket bättre

Visa signatur

Dator #1# ||||Cpu: i5 2500k 3,3ghz ||Ram: crosair 8gb 1333mhz ram ||Graffe: hd 5850 xtreme crossfire ||Nätagg: xfx core edition 750w ||Chassi: Antec 300 ||Moderkort: MSI P67A-G45 B3 ||Hårddisk: Samsung f3 500gb ||

Permalänk

ack för ditt svar får se om det är några fler som har något att säga

Visa signatur

Lenovo Ideapad 700 15ISK
PS4 Pro

Permalänk
Medlem

AMD paketet är en hel häst mycket bättre, å hästar är ju rätt stora så.. i3 och 450 är ju bara konstigt om det ska inhandlas nu (och datorn används till nyare spel, och antagligen kommande).

Permalänk
Skrivet av ClemoWns:

AMD paketet är en hel häst mycket bättre, å hästar är ju rätt stora så.. i3 och 450 är ju bara konstigt om det ska inhandlas nu (och datorn används till nyare spel, och antagligen kommande).

Tack för svaret det är alltså som jag trodde

Visa signatur

Lenovo Ideapad 700 15ISK
PS4 Pro

Permalänk
Medlem

AMD Paketet är bättre.

Visa signatur

Chassi: Antec Three Hundred | Processor: AMD Phenom2 X4 955 3,2GHz | Minne: Corsair 4GB 1333MHz DDR3 | Hårddisk: 1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ | SSD: Samsung 120GB 1TB | Grafikkort: PowerColor Radeon R9 280X 3GB TurboDuo OC | Nätaggregat: Corsair VX 550W 80+ | Tangentbord: Microsoft SideWinder X4 | Mus: SteelSeries Kinzu | Musmatta: SteelSeries Qck Mini | Skärm: BenQ G2222HDL 1920 x 1080

Permalänk
Medlem

Paket 1 är mycket bättre.

Permalänk
Skrivet av dSA1:

AMD Paketet är bättre.

Skrivet av Marwelln:

Paket 1 är mycket bättre.

Tack för svaren !

Visa signatur

Lenovo Ideapad 700 15ISK
PS4 Pro