Permalänk
Medlem

Datorer på blocket?

Hej

Jag undrar om datorer säljer något på blocket? verks som att anonnser bara ligger kvar priset sänks och ingen köper eller har jag fel?

hade nämligen själv tänkt sälja en väldigt bra spelburk men är de ens någon idé?

Permalänk

Man vet aldrig med Blocket. Bättre och köpa i en mer "pålitlig" datorbutik än på Blocket, där vem som helst kan sälja. Lägga ut fake bilder osv.

Permalänk

Skadar inte o testa. Får du inte sålt så får du inte, inte mer med de ;P
Vad förlorar du på det? 50 kr? ^^ Bara skriv bra info om ditt paket och någon bild som en teaser.

Visa signatur

Rigg: |ASRock extreme 4|1TB Samsung Spinpoint F3|120gb corisair SSD|i5 2500k|8gb corsair 1600MHz|Noctua NH-U12P SE2|Sparkle GTX 570x2|Corsair AX 850W 80+|Antec twelve hundred v3| Samsung SH-S223C 22X|Windows 7 home premium 64bit|
Konsol: Xbox 360 | Mobil: Samsung gs2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrokenBone:

Man vet aldrig med Blocket. Bättre och köpa i en mer "pålitlig" datorbutik än på Blocket, där vem som helst kan sälja. Lägga ut fake bilder osv.

han tänkte ju sälja =P lite svårt att sälja sin dator till en pålitlig butik.

Ofast dom annonser som är kvar är dom som är överpris på

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av P!ngv!N:

Hej

Jag undrar om datorer säljer något på blocket? verks som att anonnser bara ligger kvar priset sänks och ingen köper eller har jag fel?

hade nämligen själv tänkt sälja en väldigt bra spelburk men är de ens någon idé?

jodå det är rätt lätt att sälja Datorer på blocket , tjänade lite extra pengar på det för ca 1år sen men det är mest billiga datorer som säljs där.

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Medlem

Ja okej, men de blir väll att försöka då:p kostar visst bara 20 kr för en datoranonns:P