Permalänk
Medlem

Ljudproblem

Startar en ny tråd här för verkar ha kommit fel med min förra...

Hej

Har precis skaffat mig en HP laptop men jag har ett problem med ljudet. Det är så att när jag kopplar in hörlurar så vill datorn dela upp ljudet, d.v.s. att när jag pratar i skype så kommer samtalet i hörlurarna medans resten av datorljudet kommer i laptophögtalarna... Jätteirriterande då allt ljud utanför hörlurarna går direkt in i micken så den man pratar med hör allt också.

Händer bara när skype är igång, men hittar ingen inställning som fixar detta...
Någon som kan?

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Haha har suttit i två dagar med detta men nu så 5 minuter efter att jag skapat min andra tråd så löser jag problemet

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
Haha har suttit i två dagar med detta men nu så 5 minuter efter att jag skapat min andra tråd så löser jag problemet

Du får gärna berätta lösningen också, ifall någon annan med samma problem letar upp den här tråden.

Permalänk

Pinkspear: Jag har precis köpt en ny HP Laptop, och har exakt samma problem som du beskrev här ovan, vore evigt tacksam om du förklarade vad du gjorde för att lösa det

Permalänk
Medlem

Daah, jag har också samma problem, fast men min stationära dator!