Samlingstråd, 13:37-erbjudanden från Komplett

Permalänk
Skrivet av DrDuke:

1333Mhz...

BL2KIT25664BN1337

Artikelnumret.

Är samma artikelnummer på crucials hemsida så det är INTE dessa ram minnen som är dealen.

BL2KIT25664BN1337 - 4GB kit (2GBx2), Ballistix 240-pin DIMM , DDR3 ...
- [ Översätt den här sidan ]
BL2KIT25664BN1337. Module Size: 4GB kit (2GBx2); Package: Ballistix 240-pin DIMM; Feature: DDR3 PC3-10600; Specs: DDR3 PC3-10600 • 7-7-7-24 • Unbuffered ...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

Om man har lagt varan i kundvagn, kan jag då ta det lugnt och softa eller är det först när jag har beställt som det är avklarat?

Först när du beställt kan du andas ut.

Permalänk

Komplett lär ju få flest sålda varor inom loppet av 10min idag någonsin

Visa signatur

:- )

Permalänk
Skrivet av Lindgren92:

Först när du beställt kan du andas ut.

Ok blir att skriva ner all info snabbt som attan då

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem

Kommer inte ihåg hur de var sist när jag kollade detta erbjudande. Men bruka kompletts hemsida gå segt när detta dra igång?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sper:

Kommer inte ihåg hur de var sist när jag kollade detta erbjudande. Men bruka kompletts hemsida gå segt när detta dra igång?

Jo det stämmer Kanske inte så konstigt när X-antal tusen sitter och trycker F5, haha.

Permalänk
Medlem

Visst är SSD bra för dom som har behovet av dem, men priserna har inte stabiliserat sig.
Så förutom om det är en SSD till ½ så kommer hela SSD marknaden inom kort börja priskriga då de faktiska tillverkningspriset är så mycket lägre än de dom tar betalt för.
ex: 80GB mot 120GB, det enda som skiljer ex där är antal minneskretsar som är de "billigare" komponenter.
Jag hade mer hoppat på nått som vardera svensson kan dra nytta av. Cpu/mobo/gpu/psu

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Skrivet av Bloopy:

Visst är SSD bra för dom som har behovet av dem, men priserna har inte stabiliserat sig.
Så förutom om det är en SSD till ½ så kommer hela SSD marknaden inom kort börja priskriga då de faktiska tillverkningspriset är så mycket lägre än de dom tar betalt för.
ex: 80GB mot 120GB, det enda som skiljer ex där är antal minneskretsar som är de "billigare" komponenter.
Jag hade mer hoppat på nått som vardera svensson kan dra nytta av. Cpu/mobo/gpu/psu

Förhoppningsvis är det grafikkort eller en SSD,

Ska hämta upp en kebabrulle, med räksallad om 10 minuter, sen ska ja beställa.

Permalänk
Medlem

hade varit behövligt med ett nytt moderkort! inga SSD:s imo!

Permalänk

80%rabatt på Komplett Extreme!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Korvmojen:

Jag tycker komplett borde skicka nya F5-tangenter som tröst till dem som inte lyckas få nåt

Hahahahahaha, klockren!

Själv hoppas jag på en SSD, Minnen, Hårddiskar, ja, det mesta helt enkelt, ska sätta bygga ihop en Intel / nVIDIA dator nu istället för min skräp AMD. GTX 560Ti fick man för 2 000kr två veckor sedan, satt fint!

Permalänk
Skrivet av Användarnamnet:

80%rabatt på Komplett Extreme!

Det hade ju vatt nått ^^

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Skrivet av blueshadows:

Ska hämta upp en kebabrulle, med räksallad om 10 minuter, sen ska ja beställa.

Verkligen gott med kebabrulle + räksallad?
Låter som en jävla mix

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

Verkligen gott med kebabrulle + räksallad?
Låter som en jävla mix

Finns det något räksallad inte är gott till?

Hoppas på att det är en SSD idag. Någon som vet hur det brukar bli med frakt och betalalternativen? Har för mig att betalning med faktura försvinner?! Om faktura försvinner så måste jag betala med postförskott vilket totalt blir 52kr extra i frakt, vilket är lite onödigt.

Permalänk
Skrivet av Jesper943:

Det hade ju vatt nått ^^

haha aa, då hade jag köpt 3

Visa signatur

Permalänk

Betalning med faktura funkade för mig förra gången i alla fall.

Permalänk
Skrivet av Polomononen:

Finns det något räksallad inte är gott till?

Hoppas på att det är en SSD idag. Någon som vet hur det brukar bli med frakt och betalalternativen? Har för mig att betalning med faktura försvinner?! Om faktura försvinner så måste jag betala med postförskott vilket totalt blir 52kr extra i frakt, vilket är lite onödigt.

betalar du med faktura får du fakturavgift på typ 39 kr, så de skiljer typ en, glass

Permalänk
Medlem
Skrivet av CL4P-TP:

Betalning med faktura funkade för mig förra gången i alla fall.

Okej, vad bra. Då mindes jag nog fel.

Permalänk
Medlem

Fakturan ligger väll på 32-39kr?! Och postförskott 52kr? ja, det är väll egentligen inget att grina över som sagt : )

Permalänk

här sitter vi snåla jävlar och väntar på att få spamma F5 för att KANSKE få fram en produkt som vi KANSKE vill ha, och som vi dessutom bara KANSKE hinner köpa innan dom tar slut..

Snåla svenskar vi är

Permalänk
Medlem
Skrivet av blueshadows:

betalar du med faktura får du fakturavgift på typ 39 kr, så de skiljer typ en, glass

Detdär är minsann två glassar! http://cookkies.blogg.se/images/2010/glasskarta_96994637.jpg

Permalänk
Skrivet av Geeze:

lite offtopic men den där dumle glassen är himmelskt god.
Men men.

Nu är det en timme kvar grabbar, är ni taggade eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av blueshadows:

Helt sant. Kollade en gång till och du har rätt. Egentligen är det ju lite fjantigt att bråka om 50kr när det gäller sådana här erbjudanden. Men av principskäl så ogillar jag att betala extra p.g.a. betalsätt. 90kr i frakt för en SSD är ganska mycket redan från början.

Permalänk
Skrivet av Polomononen:

Helt sant. Kollade en gång till och du har rätt. Egentligen är det ju lite fjantigt att bråka om 50kr när det gäller sådana här erbjudanden. Men av principskäl så ogillar jag att betala extra p.g.a. betalsätt. 90kr i frakt för en SSD är ganska mycket redan från början.

Jojo, men det kanske är dags för Komplett att se över sina fraktpriser också, typ högst frakt av alla butiker, i hela Sverige, alla kategorier -.-

Permalänk
Medlem

Första av alla 1337 erbjudanden jag kunnat vara med på, kommer dock troligtvis inte köpa något. Alltid kul att se vad det är

/S

Visa signatur

Louqe Raw S1,||H2O||, AMD R5 7600, ASUS B650E-I, 32GB DDR5 6000MHz, AMD 5700 XT EKWB vattenblock, Corsair SF600, WD Black SN850 1TB, Crucial MX500 1TB, Win 11 Pro 64bit, Gigabyte G34WQC, Sennheiser HD650, Objective 2.

Permalänk
Skrivet av Saandberg:

Första av alla 1337 erbjudanden jag kunnat vara med på, kommer dock troligtvis inte köpa något. Alltid kul att se vad det är

/S

Klart grabben ska handla.
Vad det än är kan du ju alltid sälja det vidare i sweclockers marknad sen.

Tänk om det är en skrivare eller någonting, då kommer jag gråta.

Permalänk
Skrivet av blueshadows:

haha en skrivare på ett 13.37 erbjudande hade fanimej varit konstigt
Måste vara en speciell skrivare ^^

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av blueshadows:

Haha visst:) det enda jag saknar till datorn är en SSD eller ett fett ljudkort, men jag kommer inte köpa SSD före Intel G3 är ute och jag är inte riktigt i behov av ett ljudkort:)
Men är det bra pris så kanske det blir köp ändå

/S

Visa signatur

Louqe Raw S1,||H2O||, AMD R5 7600, ASUS B650E-I, 32GB DDR5 6000MHz, AMD 5700 XT EKWB vattenblock, Corsair SF600, WD Black SN850 1TB, Crucial MX500 1TB, Win 11 Pro 64bit, Gigabyte G34WQC, Sennheiser HD650, Objective 2.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av blueshadows:

Hehe påminner mig lite om dealen på grafikkort förut, då var en hel drös som satt och grinade i diverse trådar över att vissa inte köpte åt sig själva utan för att sälja/ge bort eller helt enkelt hade det i tankarna när de beställde. ^^

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Förragången det var 1337-erbjudande var det någon som luskade ut vad erbjudandet innehöll genom den danska eller norska komplett, på något sätt.. kommer inte i håg hur =/