Samlingstråd, 13:37-erbjudanden från Komplett

Permalänk

Hur fort brukar det ta slut?
Fan om man sitter här o inte hinner köpa..

Permalänk
Skrivet av blueshadows:

Klart grabben ska handla.
Vad det än är kan du ju alltid sälja det vidare i sweclockers marknad sen.

Tänk om det är en skrivare eller någonting, då kommer jag gråta.

Som någon sa tidigare i tråden, kanske blir en penispump att ansluta till USB'n.

Undra om det ens finns...

Visa signatur

Stationär: 2500k, Gigabyte Z77X-UD3H, Gainward 570, 2 x 120 gb SSD, 12 GB Vengeance, Silverstone Fortress 02, custom fläktar!
Ljud: Audioengine A5+, AKG K550, AKG K540, Grado SR60i, Audiotechnica ATH-ES7

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Lindgren92:

Förragången det var 1337-erbjudande var det någon som luskade ut vad erbjudandet innehöll genom den danska eller norska komplett, på något sätt.. kommer inte i håg hur =/

De hade haft erbjudanden där först helt enkelt

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av blueshadows:

Sist tyckte jag det var ganska gott om tid, kändes det som. Iallafall några minuter. Jag hade hunnit utan problem iaf. Men det beror ju på hur attraktiv produkten är givetvis.

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | SF450

Permalänk

Tänk om Komplett överraskar, med ett GTX 580 för runt 2000kr.
Hinner man inte köpa då, ja då handlar man aldrig igen.

Permalänk
Skrivet av macmann1:

Sist tyckte jag det var ganska gott om tid. Men det beror ju på hur attraktiv produkten är givetvis.

Jo, desto mer man vill ha produkten desto svårare lär det väl bli att få tag på den

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av blueshadows:

Troligtivs några minuter på sin höjd, när det var grafikkortsdeal så sålde de många fler än det var meningen på grund av något fel i deras system. Skulle tagit slut jävligt fort annars men de stod för sitt misstag och skickade ut kort till alla som beställt även om det var många fler än tänkt.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Är de säkert att de är en fet sänkning i priset?
Ibland har ju komplett rea som sänker priset med nån hundra lapp men ändå är det typ samma pris på inet eftersom man har frifrakt

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem

Emedan jag sitter här och gnuggar händerna och F5-knappen med silikonspray inför den kommande rea-artikeln så slog det mig just att detta är ett troligt scenario i framtiden;
"det svältande svenska folk som just fått nys om en ny matleverans gör sig redo med sina F5-tangenter för att få munnen mättad."

Njut av nuet, It wont last forever!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

För er som är oroliga för er F5 tangent kan jag tipsa om "reload every" till Firefox : https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/reloadevery/

Visa signatur

Define R3 Arctic White, Asus Z97-AR, i5 4690K, CM 212, 16 GB DDR3 RAM, Asus Radeon R9 290X DCUII, Samsung 840 250GB, 840 Pro 512 GB, EVGA Supernova G2 750 W, Windows 10 Pro, O2+ODAC

Permalänk
Skrivet av walp:

Emedan jag sitter här och gnuggar händerna och F5-knappen med silikonspray inför den kommande rea-artikeln så slog det mig just att detta är ett troligt scenario i framtiden;
"det svältande svenska folk som just fått nys om en ny matleverans gör sig redo med sina F5-tangenter för att få munnen mättad."

Njut av nuet, It wont last forever!

Ah, man har tur att man bor i sverige och inte i något land som har det svårt

Visa signatur

Permalänk
Medlem

.... eller så behöver man faktiskt inte idiotspamma F5, det går jättebra att vänta tills klockan slår 37 och trycka någon enstaka gång efter det

Permalänk

Bara för att få tiden att gå lite fortare, vad har ni andra i era kundvagnar just nu?
Självklart slänger man i nåt mer om man lyckas beställa det som nu är till halva priset.
Själv har jag ett http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=623947

Permalänk
Medlem

Är det komplett's startsida man ska kika på? eller någon speciell länk?

Visa signatur

< iPad Pro > < Razer Blade >

Permalänk
Medlem

Senast jag satt såhär å vänta var när iphone 4 släpptes. Och då kom man inte in på nån sida som sålde denna telefon. Segt som kola.

Fattas bara
"Page not found" När man ska lägga sin order

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av blueshadows:

Bara för att få tiden att gå lite fortare, vad har ni andra i era kundvagnar just nu?
Självklart slänger man i nåt mer om man lyckas beställa det som nu är till halva priset.
Själv har jag ett http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=623947

Jag har en sådan här!

Permalänk
Skäggig legend
Skrivet av Sper:

Senast jag satt såhär å vänta var när iphone 4 släpptes. Och då kom man inte in på nån sida som sålde denna telefon. Segt som kola.

Fattas bara
"Page not found" När man ska lägga sin order

Jag stod och köade i 11h här i Stockholm Iförd Luigi dräkt ;D

Visa signatur

Tråden om Skägg! - My cave...
Main: Ryzen 7 5700X3D - 32GB CL16 - RX 9070 - Acer X34 OLED ultrawide
Bärbar: MacBook Pro 14"- M4 - 16GB - 1TB
Server: 5600G - 16GB - 24TB - Plex
🎧Schiit Hel + Fidelio X2HR - DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6

Permalänk
Skrivet av widL:

måste man ha sån till den där SSD:N :S

Permalänk
Entusiast
Skrivet av alindvall:

http://www.komplett.se/k/kcf.aspx?id=5934

Mvh

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem
Skrivet av alindvall:

denna länken:
http://www.komplett.se/k/kcf.aspx?id=5934

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Följer det med adapter till 3,5tums plats?

Visa signatur

Ursprungligen inskrivet av Galna_Dvärgen ... i begynnelsen skapade inet fri frakt för sweclockersmedlemmar och såg att det var gott.

Permalänk
Skrivet av 1mike20:

Följer det med adapter till 3,5tums plats?

Fattar inte heller?
Det är ju någon mysko anslutning till den där mysko ssdn?
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=590488#reviews

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av blueshadows:

måste man ha sån till den där SSD:N :S

Nej, det är bara för att jag inte har tillräckligt med SATA-strömkontakter lediga inom räckhåll för där SSD:n ska sitta.

Permalänk
Skrivet av widL:

Nej, det är bara för att jag inte har tillräckligt med SATA-strömkontakter lediga inom räckhåll för där SSD:n ska sitta.

Fattar fortf inte, SSD:n har någon stor plats man ska ansluta något i som är annorlunda mot andra ssds, vad är de*?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av blueshadows:

Fattar fortf inte, SSD:n har någon stor plats man ska ansluta något i som är annorlunda mot andra ssds, vad är de*?

Jag förstår inte riktigt vad du menar. För att sätta en SSD, som är 2.5", i en 3.5"-plats så måste du ha någon slags adapter. Jag struntar dock i det, hade tänkt silvertejpa den eller sätta fast med buntband där den passar bäst i chassit.

Permalänk
Skrivet av blueshadows:

Han kommer antagligen inte sätta den brevid de andra hårddiskarna eller så har han helt enkelt ingen kabel i närheten.

EDIT: var för seg.

Skrivet av widL:

Jag förstår inte riktigt vad du menar. För att sätta en SSD, som är 2.5", i en 3.5"-plats så måste du ha någon slags adapter. Jag struntar dock i det, hade tänkt silvertejpa den eller sätta fast med buntband där den passar bäst i chassit.

I vissa hårddiskvaggor behövs ingen adapter typ R3

Visa signatur

Stationär: 2500k, Gigabyte Z77X-UD3H, Gainward 570, 2 x 120 gb SSD, 12 GB Vengeance, Silverstone Fortress 02, custom fläktar!
Ljud: Audioengine A5+, AKG K550, AKG K540, Grado SR60i, Audiotechnica ATH-ES7

Permalänk
Medlem
Skrivet av blueshadows:

Vad är det som är svårförståeligt?

Permalänk
Skrivet av widL:

Vad är det för anslutning?

Permalänk
Medlem

hehe roligt hur säkra folk är på att det är en crusial 128gb ssd XD
Säger inte att jag tvivlar men finner det roligt i alla fall.
Är själv inne på att köpa en om det är den men är osäker då jag funderar på att skaffa nytt mobo när bulldozer kommer ut och är det inte säkert att denna disken funkar bra med alla sata3 så vete 17 om jag vill slå till nu redan :\

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Är det bra prissänkning köper jag nog oavsett vad det är, hoppas på SSD ^^

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]