Samlingstråd, 13:37-erbjudanden från Komplett

Permalänk
Medlem

Finns inte 13.37 erbjudandet på Norska och Danska komplett också? I så fall vore det intressant att hitta länkarna dit.

Permalänk

Jag kommer ta den första!

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk

undra hur många sid uppdateringar komplett's server får vid 13:35-13:37...

gissar på att den går varm iaf:D

Permalänk
Medlem

Vore fantastiskt kul om det visar sig vara en USB-ansluten trummande tomte eller liknande. Vilken respons det skulle bli i den här tråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonssown:

Om en produkt inte funkar så ska man väll inte sälja den?

Nja asså om den inte funka som den ska med sata 3. De är ju inge hårdvaru fel.

Men funka den itne me sata 3 så få man väl köra med sata 2 då

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lindgren92:

Finns inte 13.37 erbjudandet på Norska och Danska komplett också? I så fall vore det intressant att hitta länkarna dit.

Förut har det varit typ samma grejer. Kanske är annorlunda denna gång iof.

Visa signatur

| Fractal Design Define R2 | i5 2500K @ 4,5 Ghz| Asus P8P67 Deluxe | Cooler Master Hyper 212+| 4x2 Gb DDR3 @ 1600 MHz | Samsund 850 EVO 250 Gb | Intel x25 g2 80 Gb (Win7 + mjukvara) | 2 x Sapphire Radeon HD 7970 Crossfire | Seasonic X-750 | LG W3000h 30" IPS |

Permalänk

Tagga gubbar! 7 min kvar!

Permalänk
Medlem

Inga problem med den där SSD:n om man kopplar till SATA 6GB/s eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av paesha:

Förut har det varit typ samma grejer. Kanske är annorlunda denna gång iof.

Jo men erbjudandet kanske läggs upp 1 minut eller några sekunder innan Svenska komplett gör det det har hänt förut.

Permalänk
Medlem

kommer erbjudandet i mitten av skärmen på frågetecknet ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broder Truck:

Vore fantastiskt kul om det visar sig vara en USB-ansluten trummande tomte eller liknande. Vilken respons det skulle bli i den här tråden

Det hade varit humor på högsta nivå.

Skrivet av ozzyone:

kommer erbjudandet i mitten av skärmen på frågetecknet ?

Stortsett.

Permalänk

Ladies and gentlemen, warp up your fingers and clean the dirt under F5 buttons!

Permalänk
Medlem

Ett tips kan vara att vara inloggad på kompletts hemsida.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jenz1992:

Inga problem med den där SSD:n om man kopplar till SATA 6GB/s eller?

Jag tror den som startade ryktet om att det är en SSD bara hade lekt lite med Photoshop.... Har svårt att tro att Komplett skulle "råka" lägga ut fel pris i föreväg.

Visa signatur

| Fractal Design Define R2 | i5 2500K @ 4,5 Ghz| Asus P8P67 Deluxe | Cooler Master Hyper 212+| 4x2 Gb DDR3 @ 1600 MHz | Samsund 850 EVO 250 Gb | Intel x25 g2 80 Gb (Win7 + mjukvara) | 2 x Sapphire Radeon HD 7970 Crossfire | Seasonic X-750 | LG W3000h 30" IPS |

Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

Vi är inte säkra, men det är i alla fall en teori! Skadar inte att vara förberedd, men annars får man ta ett snabbt beslut helt enkelt!

SATA3 behövs ju egentligen inte. Jag har inga SATA3-portar på mitt moderkort. Det enda du går miste om är ju lite läshastighet. Hur ofta behöver man över 300MB/s egentligen?

Är ju i och för sig helt sant läshastigheten är ju helt ok ändå ^^;

Får väl se var impulsen tar mig XD

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Medlem

Det är oliiiiiiiiiiidligt spännande!

Visa signatur

AMD X4 965 BE | Corsair 750w | Gigabyte 790XTA-UD4 | Sapphire 280X OC | DDR3 1333mhz 16gb | SSD:120gb + SSHD:1TB | CM HAF 932 | Bra & Billig

Permalänk
Hedersmedlem

Undra om serverbelastningen peakar nåt, måste vara guld för komplett att få systemen hårdtestade

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Skrivet av HenkeOSD:

Det är oliiiiiiiiiiidligt spännande!

+1

Permalänk
Medlem

Edit: nvm

Permalänk
Medlem
Skrivet av paesha:

Jag tror den som startade ryktet om att det är en SSD bara hade lekt lite med Photoshop.... Har svårt att tro att Komplett skulle "råka" lägga ut fel pris i föreväg.

Jo men bara utifall att

Permalänk
Skrivet av syntaxVI:

Onödigt att tipsa andra

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Nu tog mitt te slut och klockan är bara 33. Om det nu är problem med Crusial disken och SATA3, är det bara med marvells kretsar eller är det alla SATA3 kretsar? annars skulle jag ju kunna sätta den på P67 SATA3.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av syntaxVI:

O rly?

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Spamma reload nu!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Onödigt att tipsa andra

hehe han hjälpte mig

Permalänk

Länkar pl0x?!!??!

Visa signatur

''Du kanske kan spela, MEN KAN DU KÖTTA?!?!?!''

Spelrigg: Intel i5 3570k 3.4Ghz [/B], Asus Nåt med Z77 4Gb DDR3, Asus GTX560Ti, 500gb HDD,Tagan Twoforce II 500w
Server: DL380G3, 6Gb ECC-minne, 2x Xeon @ 2,4Ghz, 72Gb 10k rpm SCSI, ESX Hypervisor 3.5

Permalänk
Medlem

Förlåt om jag frågar men om det är SSD:n är den ändå värd att köpas? även fast det är problem med sata3? sitter på en p55 plattform ATM men man vet ju aldrig när man fixar något bättre OnT TAGGA TILL NU!

Visa signatur

Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, 4070 Super, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB, Corsair HX1200

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av zekkexavior:

Länkar pl0x?!!??!

www.google.com

Varsågod!

http://www.komplett.se/k/kcf.aspx?id=5934

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

F5 attack!!!!

Permalänk
Medlem

F5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (onödigt svar )

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!