Permalänk

Var nog black ops. Dock nog bland de sämsta spelköpen jag gjort. Riktigt besviken på multiplayern. Zombie med polare var dock sjukt skoj!

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av nmc:

Finns en tråd om steam tips.

Ja, just det. Men jag köpte faktisk spelet.....

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murer:

Har spelat alla andra spelen i serien och har alltid blivit förbannad varje gång man ska styra gubbarna då de är ofantligt tröga. Ställer sig mitt i fiendens eld när man sagt åt dem att ta skydd osv. Hur är det i Assault Squad?

Annars är det helt klart ett av de bästa RTS som finns. Älskar att det finns sådan taktiskt variation.

Lägga täckeld mot ett hus och skicka in folk från sidorna eller meja ner skiten med en stridsvagn? Svåra frågor som dessa kan besvaras i Men of War.

Om du beordrar gubbarna att springa mot fiendens eld så gör de det. Om du vill att de ska söka skydd så geör dom det med.
Patch släpptes i går med lite småfixar.

Visa signatur

Core i7 930@3.8 ghz, Prolimatech Megahalems, 2x5870 CF, 12 GB Corsair Vengeance, Corsair TX 850 W, Asus P6T SE, Dell
U2711, W7 Ultimate 64.

Permalänk
Medlem

Majesty 2
4,00 EUR

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Bokade Shogun 2 på webhallen igår, endast 279 kr nu får man bara se till att bli lite bättre på total war spelen också.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk

Super Castlevania IV till Wii ca 80kr, hade glömt bort hur svårt detta var men alltid kul med en gammal nostalgitripp

Permalänk

Köpte Medal of Honor under sportlovet. Fett underskattat:)

Permalänk
Medlem

Minecraft

Permalänk
Medlem

Call Of Duty 3 till mitt nyinköpta XBOX360

Visa signatur

Ursprungligen inskrivet av Galna_Dvärgen ... i begynnelsen skapade inet fri frakt för sweclockersmedlemmar och såg att det var gott.

Permalänk

Black Ops i butik och Minecraft över nätet.

Visa signatur

FD Define XL | Crosshair IV Formula | 1090T @ 4,1GHz | Corsair H70 PnP(insug) | 8Gb Corsair Vengeance @ 1600Mhz-ish | HD6970 2GB @ 925/1400 | Corsair AX850W 80+ Gold| F3 1TB | 3xG2420HDBL @ 6024x1080 Eyefinity | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser PC350 |

Dator

Permalänk
Medlem

Jag gick loss i en shopping spree på Steam förra vecka. Jag köpte hela 11 spel.

Assassin's Creed, Blade Kitten, Call of Juarez: Bound in Blood, Counter-Strike: Source, Deus Ex, Deus Ex: Invisible War, Far Cry 2, Insecticide, Portal, SEGA Genesis & Mega Drive Classics (Shining Force), och Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2.

Det blir mycket spelande den kommande veckan. xD

Permalänk
Medlem

Mass Effect 1 + 2 (digital deluxe versionen) över steam. Totalt ca 390kr, LÄTT värt det för dem två

Permalänk
Medlem

Dragon Age II (PC)

Skrivet av Asheileon:

Super Castlevania IV till Wii ca 80kr, hade glömt bort hur svårt detta var men alltid kul med en gammal nostalgitripp

Det spelet är så sjuuuukt bra. Vet inte hur många gånger jag spelat igenom det.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Dragon age 2 i helgen via g2play för 127 kr med lite rabatt ^^
Måste spela igenom awakening som jag köpte också och falloout new vegas som jag förbeställde men bara spelat i 3 timmar

Köper för mkt spel helt enkelt.

Skrivet av Kuzul:

Mass Effect 1 + 2 (digital deluxe versionen) över steam. Totalt ca 390kr, LÄTT värt det för dem två

Eller 230 via g2play

Dock ea Downloader men det kanske är värt 150kr.

Visa signatur

5700X3D | 5080 Prime OC | Katt

Permalänk

Left 4 Dead 2 till mig och brorsan.

Permalänk
Medlem

Dragon age 2 bioware signature edition(pc).

Visa signatur

Marantz Cinema 50.

Permalänk

Total War: Shogun 2 Collectors Edition för 900kr hos Gamestop.

Spelade sönder det första när det var nytt så att boka det här för över ett halvår sen var bara ett måste

Permalänk
Skrivet av Asheileon:

Total War: Shogun 2 Collectors Edition för 900kr hos Gamestop.

Spelade sönder det första när det var nytt så att boka det här för över ett halvår sen var bara ett måste

Spela inte slut på det innan DX11 kommer till det om ett par veckor. Själv väntar jag tills dess innan jag inhandlar det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

Det är inte svårt, är nog mer att du vant dig vid dagens lätta spel

Permalänk
Medlem

Shogun TW 2. Spelbutiken.

Permalänk
Medlem

Shogun Total War 2
Dragon Age 2

Båda från Webhallen...
Nu har man helt plötsligt för mycket att spela :S

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Medlem

Det senaste var Ar Tonelico 3, som släpptes idag i USA, så jag får det nog i brevlådan nästa vecka åtminstone. Annars var det senaste Hyperdimension Neptunia. (båda spelen är ps3-exklusiva).

Sen så har jag även förhandsbokat Dissidia Duodecim och Final Fantasy IV: Complete Collection, till PSP.

Permalänk
Medlem

Köpte magicka! Grymt kul spel att lira med kompisar! Det jag tycker är bäst och roligast med spelet är att man inte bara kan göra dom mest kraftfullaste spellsen och kötta på för om man är 4 spelare som springer omkring så kommer man garanterat träffa sinna kompisar så att alla dör och man får börja om. Man behöver ta hänsyn och vara försiktig med vad man gör och vart man siktar, såvida man inte gör upp en strategi och har sjukt bra teamwork. Som sagt, väldigt lätt att göra misstag så man behöver ha mycket tålamod.
Hitta en kul länk som beskriver lite vad man INTE ska göra xD http://www.rockpapershotgun.com/2011/01/24/spell-check-5-mist...

Kan verkligen rekommendera detta spel till dom som vill testa något annat än vanliga first-person-shooters som typ 90% av alla spel är nuförtiden.. ^^

Visa signatur

| Fractal Design R4 White | Intel I5 6600k@4Ghz| Asus Z170-A | MSI GTX 970 @1425Mhz | Corsair 16GB DDR4 2133mhz | Samsung 840 250GB | Corsair 650Watt nätagg |

https://soundcloud.com/symbolofficial

Permalänk
Skrivet av Zeuxlarsson:

Spela inte slut på det innan DX11 kommer till det om ett par veckor. Själv väntar jag tills dess innan jag inhandlar det.

Ingen direkt chans på det, har spelat i 4timmar och har 3/60 provinser ser snyggt ut tycker jag dock ändå

Skrivet av Megacrash:

Det är inte svårt, är nog mer att du vant dig vid dagens lätta spel

Väldigt sant, saknar faktiskt platforms spel i 2D.

Permalänk
Medlem

Blev alla 3 DLC för Majesty 2 på steam.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Torchlight via XBOX marketplace.

Visa signatur

WS: Fractal Design Pop Silent | Seasonic Prime G12 GC 550W | Gigabyte B650 Eagle AX | Ryzen 7 7700 | Corsair 64GB DDR5 | Intel Arc B580 Limited Edition | Arch Linux (x86_64) | Eizo EV2795
HTPC: Philips 50PUS8804, Kodi samt extern usb-disk
Server: Raspberry Pi 4 | 8GB RAM | HDD 750GB | Arch Linux (armv7h)

Permalänk
Medlem

2x Portal2 förbokning. Kommer bli hur kul som helst!

Permalänk
Medlem

Shogun 2

Permalänk
Medlem

Homefront. Köpte nyss på Steam.

Visa signatur

Asus Prime B450 Plus, Ryzen 1700X, Asus Gtx Dual 1070, 2x8gb G.Skill Aegis 3000MhZ, 2xOCZ 240gb SSD, 6tb Lagring, CorsairHX 1050W

Permalänk

Batman: Arkham Asylum GOTY nu under steams 75% rea på spelet, bara ca 75kr(7,5euro)