Hoppas verkligen någon har ett bra svar på detta nu. Börjar tröttna rejält på detta.
När jag använder telefonen så kan självaste medialjudet bli inaktiverad mitt i allt. Vet inte ännu om det är i samband med att "Tap to Voice" eller billäget aktiveras (det aktiveras automatiskt av nån J*vla anledning, även fast jag stoppar tjänsten samt aldrig någonsin går in på den själv) och efter det så funkar inget ljud förutom ringsignaler och sådana ljud samt volym.
Går jag in på volymkontrollen kan jag höja och sänka på ringvolym och alarm och då hör jag ljudet, kan även prata i telefon och det funkar som det ska. Men när jag sänker och höjer på media te.x då låter det ingenting.
Kan inte heller lyssna på musik på spotify,ljuduppspelaren,spel eller se på ett videoklipp på telefonen med ljud. Som att det är satt på Mute på just medialjudet.
Enda lösningen jag har hittat för detta problem är att starta om telefonen, men börjar bli lagomt less på att starta om telefonen varje gång detta händer. Vad kan vara fel? är det röststyrningen som ställer till denna dynga?
Tacksam för svar så fort som möjligt
/Niklas