Wii U är nästa generation från Nintendo

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoArmsButCookies:

Jag hatar Nintendo mer och mer för varje år som går. Tycker hela Wii konceptet är helt värdelöst, hatar hela designen på konsollen och typsnittet som är fulare än fulast. Wii U verkar vara så sjukt töntigt att jag baxnar, en jättestor handkontroll och en flera år daterad konsoll, igen! Herregud, undrar vad det är för svampar killarna/tjejerna på Nintendo käkar. Om de går samma väg som Sega så hade världen varit en bättre plats! Varför, varför kunde de inte ryckt upp sig och släppt ett grafikmonster proppad med ny teknik istället för denna.....Det hade varit såå häftigt men nu får vi dras med gammal skåpmat igen! Tack, eller inte.

Och vem bryr sig om vad du tycker ?
Att du bedriver HAT mot en konsol gör det ännu mera löjligt.
Jag köper den som passar familjen och som kanske jag har nån glädje av själv.
Hade en 360 och hittade inte ett enda spel pojken tyckte vad kul.
Så då vart det ett Wii och pojken diggar det.

Håll dig till datorer i fortsättningen som du kan bygga precis som du vill och sen hata dig själv eller nått när du är missnöjd.

Visa signatur

Jag är inte dum i huvudet jag har bara otur när jag tänker..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ubermann:

Jag köper den som passar familjen och som kanske jag har nån glädje av själv.
Hade en 360 och hittade inte ett enda spel pojken tyckte vad kul.
Så då vart det ett Wii och pojken diggar det.

Håll dig till datorer i fortsättningen som du kan bygga precis som du vill och sen hata dig själv eller nått när du är missnöjd.

Det är vad folk säger, Wii U är inte kommande generation spelmaskin vare sig prestanda eller andra egenskaper, utan ny modell me löstagbar handenhet å kommer därför å platsa kanon i småbarns familjer men inte längre.

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem

Själv har jag både PS3 & Wii.

PS3 används bara till film, knappat spelat något på det sen inköpet 2-3år tillbaka.
Men Wii:t rullar på som aldrig förr, ja må vara 28 men både jag och frugan spelar mer på Wiit och diggar hellre dessa "barn" spel än utbudet hos ps3 tyvärr.

Hellre spelkänsla & glädje än ögongodis.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |