Battlefield 3 - allmän diskussion

Permalänk
Medlem

blev helt paff när jag fick en inbjudan idag utan att varken ha signat för nå nyhetsbrev och att jag inte har nån veteranstatus

Permalänk

Ska man bara vidarebefodra mailet eller vad? =P

Visa signatur

‎"Birthdays are good for you. Statistics show that the people who have the most live the longest!" - Okänd anställd på DICE

Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

Frågan är varför de i så fall använder ett "CD-key"-system? Du loggar ju in med ditt Origin-konto på alpha-sidan, och samma i Origin.

Ingen aning men eftersom man måste ha aktiverat nyckeln för att logga in på alpha-sidan, och du måste ha fått en invite för att kunna logga in och aktivera den ser jag inte riktigt hur man ska kunna ge bort den. Tyvärr.

Jag har inte lyckats få nån så det hade ju vart kul. Va ju dessutom faktiskt först att citera

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | SF450

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skrufnyckeln:

Ska man bara vidarebefodra mailet eller vad? =P

Du loggar väl in på alpha-sidan, och där står en kod som du sedan skriver in i Origin

Permalänk

Så om jag fixar den så kan jag ge bort den utan att den personen behöver mitt acc för det?

Visa signatur

‎"Birthdays are good for you. Statistics show that the people who have the most live the longest!" - Okänd anställd på DICE

Permalänk

Jag tar gärna emot Alpha invite Har försökt hela dagen ^^

Permalänk
Medlem

Borde gå, tyckte nån skrev att han hade 2 konton och fick nyckel på ett av dom men matade in det till det andra. Sen om det är sant vet jag inte.

Visa signatur

AMD 9800x3d || 64GB DDR5 || EVGA RTX 3080||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skrufnyckeln:

Så om jag fixar den så kan jag ge bort den utan att den personen behöver mitt acc för det?

DET är mer än jag vet, men jag TROR att du kan ge koden till vem som helst utan att de behöver ditt acc...
Den som får koden måste ju vilket fall som helst logga in på sin Origin för att kunna nyttja koden,och ladda ner spelet. funkar det inte, så funkar det ju inte och då har du väl fortfarande kvar din kod om den nu är bunden till ditt acc...

Permalänk
Medlem

tar självklart också emot en invite PMa isåfall

Visa signatur

| Gigabyte B650 Aorus Elite AX V2| Ryzen 7 9800X3D 4,7Ghz | 32Gb Corsair DDR5 6000Mhz | Asus TUF RTX 4080 Super OC| Kingston FURY 2TB | Corsair RM850x | Fractal Design North TG|

Permalänk
Medlem

Samma här, skulle någon ha en nyckel till övers kan jag agera förvaringslåda till den =D

Visa signatur

Permalänk

Vad nu? Jag får inte komma in på sidan trots att jag har fått mailet.. =S Kanske är jag ett år för ung eller nåt? =P

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Som jag skrev i morses när folk började få nycklar, har två EA konton och fick nycklar genom att logga in med båda även fast mitt nya konto är helt cleant utan någon som helst veteran rank. Sen är nyckeln inte bunden till mailen du loggar in med eftersom jag tog nyckeln från det gamla kontot och redeemade på mitt nya. Med andra ord så har jag en nyckel över, den som fjäskar bäst i min PM-box får den!

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX5070Ti
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch 2

Permalänk
Medlem

Prova välja födelseår så du blir 18+
Vet inte om det är åldersgräns..

Visa signatur

Permalänk
Medlem

För mig är detta i princip ospelbart när det inte finns toggle aim...

Permalänk

Jag har prövat det, men det verkar inte funka.. Och felmeddelandet löser ingenting heller! =S

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

COOOLT! beta redan nu jag håller på å tanka ner mitt beta nu

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Medlem

Vart får man tag i 275.39?

Permalänk
Medlem

Ja, man önskar ju man var en av de lyckliga få....

Permalänk
Medlem

Det är inte beta, det är alfa =P

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeathAdder89:

COOOLT! beta redan nu jag håller på å tanka ner mitt beta nu

Menar du kanske inte alpha?

Visa signatur

Main dator| Define R3|i7 930|Asus P6X58D-E|1TB Western Digital Caviar Black SATA III|Corsair TX 950W|Creative Sound Blaster Audigy SE|Samsung SH-S223C|GTX 480|Corsair 6 gb ram 1600 Mhz|Windows 7 64 bit| Dell Ultrasharp U2311h|Logitech G700|Logitech G110
Ljud|Denon Avr-1311|Elac FS 57.2|Elac CC 51.2|Dynavoice dynamite S-61|Proson rumble R-8|AKG K 242 HD|AKG K550

Permalänk
Medlem

Jag har spelat flera battlefield, har veteranstatus 3, ändå ingen kod?!

Finns det nån med en över så vore det väldigt generöst att dela den

Visa signatur

6600k @ 4.5Ghz | 16 GB DDR4 | GTX 970 | Z170

Permalänk
Medlem

Om någon vänlig själ har en oanvänd alphanyckel att ge ut så är jag väldigt intresserad. Tack på förhand!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av jacke910:

Menar du kanske inte alpha?

Klart som fan jag menar BF3 alpha test betan jag fick produktkod och matade in den i ORIGIN på mitt konto och löste in den och nu tankar det ner betan

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av DeathAdder89:

Klart som fan jag menar BF3 alpha test betan jag fick produktkod och matade in den i ORIGIN på mitt konto och löste in den och nu tankar det ner betan

Alpha test betan...?

Det är Alpha test, inte beta.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeathAdder89:

Alpha eller Beta?

Btw, NU fick jag min inbjudning till Alphan, tankade den dock imorse

Permalänk
Medlem
Skrivet av aluminium:

Ni som har problem, har ni läst forumet?

Freeze med nvidia-kort? Möjlig fix:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2811510...
Fungerade bra för mig.

Tack för länken! Nu fryser inte spelet lika ofta!

Här är instruktioner till andra!

"Download these two files:
http://www.nvidia.co.uk/object/quadro-tesla-win7-winvista-64b... [nvidia.co.uk]

http://www.file-upload.net/download-3613625/nv_disp.inf.html [file-upload.net]

Click the exe file from the first link. Go into the C:\NVIDIA\DisplayDriver\275.65\WinVista_Win7_64\International\Display.Driver folder

Copy the 2. downloaded file into that folder.

Select custom installation, select clean installation. Install. Reboot when it asks you to. Tada. "

Visa signatur

ASUS ROG Zephyrus G16 - Core Ultra 9 285H | 32GB | 1TB + 4TB WD SN7100 | RTX 5070 Ti | OLED
Kringutrustning: Logitech MX Keys | Logitech G Pro X Superlight 2

TV: LG 65" OLED65C8 | PS5 & Pulse 3D Wireless Headset

Permalänk
Medlem
Skrivet av mistahh:

Tack för länken! Nu fryser inte spelet lika ofta!

Här är instruktioner till andra!

"Download these two files:
http://www.nvidia.co.uk/object/quadro-tesla-win7-winvista-64b... [nvidia.co.uk]

http://www.file-upload.net/download-3613625/nv_disp.inf.html [file-upload.net]

Click the exe file from the first link. Go into the C:\NVIDIA\DisplayDriver\275.65\WinVista_Win7_64\International\Display.Driver folder

Copy the 2. downloaded file into that folder.

Select custom installation, select clean installation. Install. Reboot when it asks you to. Tada. "

Fungerade mycket bättre med dessa drv, kan iaf spela ett gäng matcher innan spelet fryser...

Visa signatur

Intel Core i5 2500k @ 4.3 GHz| Asus Geforce GTX580 DUII OC 930MHz | Asus P8P67 LE | 4GB RAM | Win 8.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SeF.Typh00n:

Alpha test betan...?

Det är Alpha test, inte beta.

Men LOL spela roll spel som spel sluta häng upp dig på små udda saker

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv

Har en viktigt fråga, fick alpha nu och har som sagt en ASUS G73SW.... kan inte säga hur det gick men de kommer väll optimizera spelet mera när det släppts eller?
/Alex

Permalänk
Avstängd
Skrivet av DeathAdder89:

Men LOL spela roll spel som spel sluta häng upp dig på små udda saker

I det här fallet är det viktigt att skilja på Alfa och Beta då det är fruktansvärt stor skillnad.

Skrivet av anon160117:

Har en viktigt fråga, fick alpha nu och har som sagt en ASUS G73SW.... kan inte säga hur det gick men de kommer väll optimizera spelet mera när det släppts eller?
/Alex

De kommer självklart optimera spelet, i nuläget fungerar inte ens dubbla grafikkort (Åtminstonde inte SLI, antagligen crossfire med)

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB