Alla vi som Hatar Erik och Mackan

Permalänk

Alla vi som Hatar Erik och Mackan

Är det bara jag som hatar TV 6 dåliga program med Erik och Mackan.
Posta gärna här om jag inte är ensam med det.

Permalänk
Medlem

Ja det är bara du, Erik och Mackan är ju bra grejer! Iallafall jämfört med det mesta annat som är på tv som är rena dyngan...

Permalänk
Medlem

Dom är ju bra mycket bättre om man jämför med CSI, Big Brother och sånt skit som förpestar tvkanalerna ordentligt.

Det som gör dom roliga är ju för att dom är vanliga svenssons till skillnad från Filip och Fredrik som är riktiga kulturbögar ur det perspektivet för att jämföra med andra radarpar i rutan.

Permalänk
Medlem

Jamen sluta kolla på dom om du hatar dom så mycket då. Titta på något du tycker är roligt istället, så blir du lite gladare.

Visa signatur

mjau

Permalänk
Medlem

Men tack TS för att du varnade mig. Nu slösade jag bort fyra minuter av mitt liv på värdelöst skräp sökandes efter värdelöst skräp på jewtube.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Kanske inte värt sin egen tråd, men jag får nog ställa mig i led med TS av den anledning fesen gav. De har helt enkelt inget på TV att göra.

Visa signatur

"Some poor, phoneless fool is probably sitting next to a waterfall somewhere, totally unaware of how angry and scared he's supposed to be." - Duncan Trussell

Permalänk
Medlem

Håller med riktiga töntar är dom förstår inte vad som är så ballt me dom bara larva sig allt dom gör.

Permalänk
Medlem

jag skulle vilja också bli som dom helt ärligt, tänk hur mycket pengar de får bara för att ha kul?
resa runt världen och shit, larva sig prata me randoms etc. och få storkosan för de? JA TACK!

alltså kort sagt: De får cash för att unna sig!

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Sapphire 7900 GRE | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk

Har inte sätt programmet eftersom jag inte kollar på TV knappt, men håller med som en skrev ovan, om man inte gillar programmet så är det ingen vits att kolla. Vissa gillar program som andra tycker är rent skräp, det man själv gillar är bäst för sig själv, sen får andra tycka va dom vill, men kan inte ändra på det:)

Permalänk
Medlem

Jag tycker väl varken att Erik & Mackan eller Filip och Fredrik tillför något viktigt till TV som media, men det är väl skoj att ha något annorlunda att titta på antar jag

Visa signatur

5820k 4,2 GHz @ 1,220 V
6950 XT undervolt

[FAQ: Formatera text i inläggen med BB-kod]

Permalänk
Hedersmedlem

...

*tråd låst*

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe