Är det bara jag eller är det här AWESOME!!

Permalänk
Medlem

Är det bara jag eller är det här AWESOME!!

Ja jag visste inte riktigt vart jag skulle posta det här med tanke på att det inte är min egen men det platsade som bäst här tycker jag, kolla in datorn han har! http://existenz.se/out.php?id=38398 Helt underbar ju!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Voffede:

Ja jag visste inte riktigt vart jag skulle posta det här med tanke på att det inte är min egen men det platsade som bäst här tycker jag, kolla in datorn han har! http://existenz.se/out.php?id=38398 Helt underbar ju!!

Hahahaha, fyfan va coolt!
En sådan måste man ju skaffa sig haha

Permalänk
Medlem

Men maxar den Crysis? xD

Visa signatur

The geek way of life #1: Living on the edge - porrsurfa utan brandvägg.
CPU i5 750 2,66GHz @ 4.1 GHz | Thermalright Silver Arrow GPU 6950 upplåst BIOS | 930/1350 RAM Corsair XMS3 4 GB 1600 @ 1560 Ljudkort Creative Sound Blaster Audigy (fr.2001, bättre än mobo:s krets) MoBo ASUS P7P55D P PSU Fractal Newton R2 800W (overkill? Ja, tänkte uppgradera t CF men så blev de inte) HDD 500 GB intern + tot. 3 TB extern Chassi LianLi A05FNB

Permalänk
Medlem

Det är inte bara du;-)

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Avstängd

Synd att den är fake bara.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem

Praktiskt att ha i fickan. Synd bara att den inte var riktig.

Permalänk
Medlem

Och det är du så säker på?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av xion_drifter:

Och det är du så säker på?

Ser lite för bra ut för att vara sant.

Permalänk
Medlem

Förmodligen bara en skärm som spelar upp ett videoklipp när han trycker på strömbrytaren.

Permalänk

Haha, LMAO men den är not tyvärr inte sann :/

Visa signatur

Oskar :)
Fractal Design Define R3 Black Pearl | Intel Core i5 2500 3.3 GHz | Asus P8P67 LE REV B3 | Asus Radeon HD6870 1GB Referens | Corsair 2x2048MB 1600MHz |1TB Samsung Spinpoint F3 |XFX Core Edition 550W | OS: Windows 7 Ultimate 64bit | Sony MDR-XB700 | Steelseries 6G v2 | Qpad 5K | http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/%5BSWE%5D%20fait/

Permalänk
Medlem

Det är green screenat

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rosen70:

Förmodligen bara en skärm som spelar upp ett videoklipp när han trycker på strömbrytaren.

Troligtvis är den ännu mer fake än så, som föregående så skulle jag gissa på att han använt greenscreen

Dock coolt ändå!

Visa signatur

"Att installera AMD-drivrutiner är lite som en Svensson-variant av rysk roulette.." //Kazuo

Permalänk

treevliiiiigt

Visa signatur

''Du kanske kan spela, MEN KAN DU KÖTTA?!?!?!''

Spelrigg: Intel i5 3570k 3.4Ghz [/B], Asus Nåt med Z77 4Gb DDR3, Asus GTX560Ti, 500gb HDD,Tagan Twoforce II 500w
Server: DL380G3, 6Gb ECC-minne, 2x Xeon @ 2,4Ghz, 72Gb 10k rpm SCSI, ESX Hypervisor 3.5

Permalänk
Medlem
Skrivet av PerZerk:

Ser lite för bra ut för att vara sant.

Ja jo.. faktiskt när man tänker efter lite mer

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag kan tänka mig att den är äkta, men inte fristående. Ingen som ser den normalstora datorn i bakgrunden?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Genomresa:

Jag kan tänka mig att den är äkta, men inte fristående. Ingen som ser den normalstora datorn i bakgrunden?

Det krävs en hel del pengar för att ta fram specialkomponenter till detta bygge. En greenscreen kostar ingenting om man redan har inspelningsutrustning. ockham's razor är något som kan vara lämpligt att tänka på. Både på nätet och IRL ;).

För er som rakt av tror att detta är en fristående dator:
Det är not lite naivt att tro på allt man ser på internet. Detta är ett utmärkt exempel för tvivel tills några riktiga bevis framkommer (vilket inte kommer hända i detta fall).

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem

Meningen med den här länken va ju inte att folk skulle tro datorn va riktig, mer att det va en kul grejj! Men ni måste ju ändå erkänna att den va småtuff

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Genomresa:

Jag kan tänka mig att den är äkta, men inte fristående. Ingen som ser den normalstora datorn i bakgrunden?

Du tycker inte vägguttaget är liiiite litet som datorn är kopplad till?