Permalänk
Medlem

[Rift] <Swedish Conspiracy> Rekrytering

Vilka är vi?
Swedish Conspiracy är en av de äldsta svenska guilderna i onlinespelet Rift, vi har varit med sedan betan. Vi är en casual guild med inriktning mot PvE och således håller vi till på PvE servern Blightweald där vi spelar som Guardians. Då vi är en casual guild ställer vi inga krav på att du ska spela hela tiden utan vi har förståelse för att familj, arbete och studier går före. Raidar gör vi tre dagar i veckan samt kör instanser, raidrifts etc dagligen.

För att ansöka skall du:

1. Vara 18+
2. Prata, skriva och förstå svenska
3. Kunna åtminstone lyssna på ventrilo
4. Vara aktiv och spela mer än en gång i veckan
5. Kunna ta egna intiativ

SweCon och raider
I Swedish Conspiracy har vi ett glatt gäng som ett par dagar i veckan ger sig iväg för att banka ner raidbossar. Vi har inget krav på att alla medlemmar ska raida utan har även plats för de som bara vill vara med ibland.

Progression:
4/4 Drowned Halls
4/4 Gilded Prophecy
4/5 Greenscale's Blight

Raidschema:
Måndag 19.00-22.00
Onsdag 19.00-22.00
Söndag 18.00-22.00

I dagsläget söker vi spelare till att fylla ut vårat 20 manna raidteam. Vi behöver främst DPS men alla är välkomna att ansöka

Känner du att du skulle vilja bli en av oss? Titta då in på vårat forum och fyll i en ansökan!

www.sweconspiracy.guildlaunch.com

Permalänk
Medlem

låter perfekt men tråkigt nog spelar jag inte Rift :'( Härligt intitativ att göra en guild där folk förstår att skola och arbete går före!

skulle lätt joina om jag var ett år äldre och spelade spelet!

lycka till!

Visa signatur

||MSI P67a-gd55 REV B3 || Fractal Design R3 Arctic White || Intel i5 2500k 3.3/4.2 ghz || Gigabtye Geforce GTX 560 Ti SLI || 1 tb western digital 7200 rpm || Corsair XMS3 2x2gb 1,5 V 1600 mhz cl9 || Corsair TX750w ||

Permalänk
Medlem

Det här låter som en sådan guild jag skall vara med i nu när jag skall börja lira rift
och väldigt skönt att det är casual guild då det är precis vad jag söker.
För man har inte samma tid som innan när man spelade wow och raida 6dagar i veckan typ. Så jag säger bara räkna med att jag kommer höra av mig senare, men en fråga är måste du vara 50 eller kan du gå med direkt vid lvl 1-50 i guilden

//S.Jr

Visa signatur

Project [Mac G5]: ReBoot
Stationär: i7 2600k @ 4,4 GHz | CoolIT ECO PnP| EVGA z68 sli atx | EVGA 580 SOC SLI | Corsair 16GB VENGEANCE | OCZ Vertex3 120gb x2 Raid 0 | Corsair AX 850W
Laptop: Acer 5820gt
Dyslektiker så har svårt med stavning och meningsuppbyggnad!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stark.Jr:

Det här låter som en sådan guild jag skall vara med i nu när jag skall börja lira rift
och väldigt skönt att det är casual guild då det är precis vad jag söker.
För man har inte samma tid som innan när man spelade wow och raida 6dagar i veckan typ. Så jag säger bara räkna med att jag kommer höra av mig senare, men en fråga är måste du vara 50 eller kan du gå med direkt vid lvl 1-50 i guilden

//S.Jr

Hej!
Nej du behöver inte vara lvl 50 för att ansöka, då vi är en casual guild har vi inte det som krav.

Välkommen med din ansökan

Permalänk
Medlem
Skrivet av zanckov:

Hej!
Nej du behöver inte vara lvl 50 för att ansöka, då vi är en casual guild har vi inte det som krav.

Välkommen med din ansökan

Underbart då är det bara att köpa sin dator och börja spela då haha

Visa signatur

Project [Mac G5]: ReBoot
Stationär: i7 2600k @ 4,4 GHz | CoolIT ECO PnP| EVGA z68 sli atx | EVGA 580 SOC SLI | Corsair 16GB VENGEANCE | OCZ Vertex3 120gb x2 Raid 0 | Corsair AX 850W
Laptop: Acer 5820gt
Dyslektiker så har svårt med stavning och meningsuppbyggnad!

Permalänk
Medlem

Nu fick man ju lust att börja spela lite igen när man läser att det finns en Guild som skulle passa mig perfekt.
Får höra av mig om jag "Råkar" installera det igen.

Visa signatur

CPU: I7 8086K MOBO: Asus Rog Strix Z370-F GAMING PSU: Corsair HX850i 850W GFX: ASUS eForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC DISC: M.2 960 RAM: 16 Gig Corsair 2666Mhz DISP: Predator XB1 27" gaming XB271HU CASE: Fractal Design Define R6 OS: Win 10 x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av karjix:

Nu fick man ju lust att börja spela lite igen när man läser att det finns en Guild som skulle passa mig perfekt.
Får höra av mig om jag "Råkar" installera det igen.

Tycker absolut du ska "råka" installera spelet igen Lätt ett av de roligaste mmo´s jag lirat på länge

Permalänk
Medlem

hehe jag har börjat spela på eran server som Trial. Jag har gjort en rogue som heter Flixy, är level 5 och är bladedancer och assasin so far kul spel!

Visa signatur

||MSI P67a-gd55 REV B3 || Fractal Design R3 Arctic White || Intel i5 2500k 3.3/4.2 ghz || Gigabtye Geforce GTX 560 Ti SLI || 1 tb western digital 7200 rpm || Corsair XMS3 2x2gb 1,5 V 1600 mhz cl9 || Corsair TX750w ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av zanckov:

Tycker absolut du ska "råka" installera spelet igen Lätt ett av de roligaste mmo´s jag lirat på länge

Jag "råka" installera det igen igår hah så hör av mig ingame när jag är online efter jobbet. Måste dock komma på en bra class att spela på så man inte tråkar ihjäl sig själv från början.

Visa signatur

CPU: I7 8086K MOBO: Asus Rog Strix Z370-F GAMING PSU: Corsair HX850i 850W GFX: ASUS eForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC DISC: M.2 960 RAM: 16 Gig Corsair 2666Mhz DISP: Predator XB1 27" gaming XB271HU CASE: Fractal Design Define R6 OS: Win 10 x64

Permalänk
Medlem

Är det möjligt att 2 st mogna 16 åringar får joina? Vore ju väldigt trevligt med en svensk och mogen guild.

Permalänk
Medlem

Fortfarande öppen rekrytering!

Permalänk
Medlem

Igår tog vi ner två bossar till i GSB. Vi söker fortfarande fler spelare som är sugna på raid, instanser eller bara hänga på vent och snacka skit medans man springer runt i Sanctum!

Permalänk
Medlem

Lyssna på Zanckov. Guilden är jättetrevlig och har många roliga personer!

Permalänk
Medlem

vilken server lirar ni på? ska faktiskt ta mig ett ryk o köpa Rift och stänga WoW för gott, låter som att ni e en nice guild stort + att ni e svenskar, ska nog lira Warrior Dps som main spec och tank off spec 2h dps ftw

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 9800X3D, Asrock B850M Pro rs wifi, 64GB DDR5 6000Mhz,
Crucial T700 2TB, Win11, RM850, Radeon 6800 XT.
Skärm: Alienware AW2723DF.

Permalänk
Medlem

Vi spelar på Blightweald som Guardians. Jag kör själv 2h dps warrior och det är väldigt roligt i PVP och man får ut ganska bra DPS. Jag är dock inte max level än men jag är ganska nöjd med den specc jag har. Vi får se om vi ses online då :). Du kan ju kontakta mig eller Zanckov då du väl gjort din karaktär. Min karaktär heter Sweehairan och jag misstänker starkt att Zanckov heter Hekxe.

Permalänk
Medlem

Aha tackar zeepaaan, kontaktar dig in-game sen blir ett köp idag men lite senare en förväntat. De blir Guardians 2h warrior nog, eller dual wield för min del hoppas vekligen Rift ger en mer feeling en wow

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 9800X3D, Asrock B850M Pro rs wifi, 64GB DDR5 6000Mhz,
Crucial T700 2TB, Win11, RM850, Radeon 6800 XT.
Skärm: Alienware AW2723DF.

Permalänk
Medlem

Låter bra! Vi ses in-game