Permalänk
Medlem

Sista koll innan köp!

Hejsan!

Har fått med lite hjälp att slänga ihop denna. http://www.inet.se/kundvagn/visa/1033065/2011-10-24

Tänkte göra en sista koll innan jag beställer efter lunch.

Vad har ni för tankar på grafikkortet?
Kommer jag kunna spela bf3 på minst hög grafik utan lagg?
Köpa annat grafikkort eller ett till? Klarar nätagget ett till grafikkort för framtiden?

Funderar eventuellt på att bygga ihop den själv också. Byggde en dator 2005 som funkade prima men hört om andra som gjort det och sabbat allt? Vad tycker ni?

Tacksam för snabbt svar!

Permalänk
Medlem

Ska nog inte vara några problem att bygga själv:) tänker själv gör det som en utmaning,
Din dator kommer nog kunna maxa bf3 utan några som hälst probelm. kompis te mig med ett gtx 560ti kort, han maxar då iaf, lite clock te 920mhz tror jag.

Visa signatur

| 9900K | Z390 Aorus Elite | NH-D15 | 16GB@3200MHz | Gigabyte 5700XT GAMING OC | RM750X V2 750W | Intel 660P M.2 1TB | LG55C9 | Fenris A5 | Samsung S23 |

Permalänk
Medlem

Ok skitbra

Alla delar funkar med varandra också? Så att när jag får hem det måste borra egna hål för att passa

Tack igen!

Permalänk
Medlem

verkar så verkar som en framtidssäker dator, se till att ha en fin skärm också, så du kan få ut ditt grafikkorts prestanda på bild.
Du kommer ha en överklocknings vänlig buk, pga fin kylning osv.

Visa signatur

| 9900K | Z390 Aorus Elite | NH-D15 | 16GB@3200MHz | Gigabyte 5700XT GAMING OC | RM750X V2 750W | Intel 660P M.2 1TB | LG55C9 | Fenris A5 | Samsung S23 |

Permalänk
Medlem

Vill bara tacka alla ni som hjälpt mig med mitt datorbygge. Fick hem delarna idag runt 10 tiden och nu sitter man på en sprillans ny dator med allt fungerande! Gick nästintill smärtfritt! Ingenting man inte kunde fixa med google

Rekommenderar alla att bygga sina egna datorer!

MVH BumbiNic

Permalänk
Hedersmedlem

Det blev lite många trådar att komma fram till din dator och det är bara tillåtet att gör en tråd i ämnet åt gången. Läs reglerna och tänk på detta nästa gång då du annars kommer få alla trådar låsta!

Tack

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM