Vad retar ni er mest på i BF3?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ThomasLidstrom:

Jag tror vi måste få in ett perspektiv här:

BF3 SP vs HL2
BF3 suger, HL2 är bland de bästa SP kampanjer som gjorts

BF3 SP vs CoD 4+
BF3 är en klar vinnare i mitt tycke.
MW och MW2 SP kampanjerna sög fett, de var så himla scriptade att det var omöjligt att göra något. Gjorde man ingenting, hände ingenting, vilket betyder att du som spelare måste skjuta x st fiender, använda vapen y etc för att komma vidare. De andra på din sida betyder ingenting, de gör varken till eller från. Du var tvungen att skjuta "fienden till vänster fyra gånger", "han bakom bilen tre gånger" etc. Totalt fantasilöst. Jag minns speciellt en "scen" där man skulle rusa fram till en nedskjuten helikopter och använda en minigun. Inge bra idé tyckte jag då det innebar att jag måste rusa förbi min egen sida, genom ingemansland och sedan förbi fienden för att skjuta. Men det gick inte att komma vidare om man inte gjorde just det.

BF3 vs MW3
Jag vet inte, jag kommer inte att köpa MW2.1
Ursäkta MW3
Jag misstänker att de satsat mer på SP, så SP kampanjen blir nog längre än i MW2.
Grafiken verkar vara i det närmaste oförändrad och de måste ha gjort något från det att de släppte Black Ops till nu. <ironi>

BF3 SP't var rätt bra tbh, dock kort. MW och MW2 SP var också bra. Enformigt, at times, men bra.

SP handlar inte alltid om innovativt gameplay, utan om story. Kliché eller inte, terrorister och rädda-världen-bullshit funkar oftast.

/E: Half-Life och 2ans SP är jävligt tunna. Väldigt överskattade. Antagligen pga tiden då HL släpptes, för att sen kontras med en 2a hundra år senare som är precis likadan.

Permalänk
Medlem

när man spelar HC och alla spammar mortar

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Att man inte kan öva tex flygplan på tomma servers.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xizten:

Jag är utav den gamla skolan som saknar att kunna spela mot BOT:s i offline mode/"singelplayer" mode a ´la BF 1942 och BF2 (men absolut inga BOT:s online).

Visa signatur

Hobby #1 Ryzen 7 5700G 3060ti 1tb ssd Hobby #2 Glock 19, Remington 700 .308, Mossberg 500.

Permalänk
Medlem

1. Banorna suger ordentligt. Deras "stora" flygbanor är helt ok men vissa flaggor är alldeles för nära varandra. Resten av banorna är idiot designade a la BC2 dvs trånga banor med flaskhalsar(peak tunneln..) eller banor med dessa idiotiska broar som gör att det blir ett ställningskrig(tehran och crossings) med varje lag på varsin sida. På vissa banor så hinner du knappt lyfta och så är du nära fiendes uncap och du har 32 locks på dig ända tills du kommer nära din uncap.

2. Destruction är minimal och patetiskt i vissa fall.

3. Rubberband/lagget är sjukt störande och förstör spelupplevelsen.

4. Efter alla dessa år så blir man fortfarande skjuten runt hörn..

5. Flashlights på långa avstånd och mitt på ljusa dagen, ni förstår nog.

6. Grafiken är inte alltid topnotch och det är för överdrivna färger. I skuggan så syns man inte och står en fiende på ett berg så syns han inte för berget avger ett så starkt ljus, ja berget glänser.

7. Menyerna är värdelösa och man ser tydligt att det är konsol inspirerat.

8. Commo rose som inte ens är färdigt och det värsta är att de hade tänkt skippa den om inte communityn hojta till.

9. Squad leadern har jag inte förstått mig på för man kan inte ge några order eller kalla på något.

10. Kartan är helt värdelös och zoomar man ut till max som man bör göra när man flyger så zoomar den tillbaks efter du dött.

11. Fortfarande så försvinner din raket efter att du dött.

12. Poäng skillnaden mellan 64 Conquest och 32 Rush.

13. Många vapen är otroligt dåligt balanserade, ett exempel är flygplans kanonen som man måste tömma magasinet på för att döda en gubbe på marken.

14. Helikopter styrningen blir sämre för varje nytt Battlefield.

15. Joystick support existerar inte.

16. Jag är inte färgblind men tycker att det borde finnas en option för folk som är det.

17. Att man fastnar på små saker på marken och tvingar en att hoppa över gruskorn..

18. Fordonens "UI" eller vad man ska kalla det. Ser helt värdelöst ut på pansarvagnen och siktar man nära moln eller ljusa punkter så syns inte ditt korssikte. Samma gäller för AA.

19. Inget kö system och battlelog kan vara riktigt värdelöst ibland. Spelar man med en kompis i ett party och joina en 64 server så kan det ta 20 minuter innan man kommer in på något då server browsern vill inte uppdatera i real tid utan man måste klicka sig fram för att veta och hittar du något så är det 4-5 klick till så båda kommer in och då har det hunnit bli fullt. Med ett kö system kan man undvika sånt här irriterande skit.

20. Tar skada hälften av gångerna som jag landar med fallskärmen, spelar ingen roll när jag utlöser den.

21. Väldigt svårt att höra fienden.

22. Den störande lilla triangeln ovanför gubbarna är ofta väldigt väldigt svår att se.

23. Att vara begränsad till 4 pers i en squad och dessutom inte kunna skapa sin egen squad är ett enormt misslyckande.

24. Jag kan inte skjuta genom tunna objekt och träd kan oftast inte fällas.

25. Support vapnen är väldigt dåliga på avstånd och gör att väldigt få spelar support.

26. Att behöva starta spelet sen ladda servern sen ladda mapen varje gång du ska in på en ny server kan vara irriterande då det tar tid men det är väl nackdelen med Battlelog.

27. Väldigt tråkiga upplåsningar och få vapen

28. Granatkastaren, rpg och tankshells skada mot infanteri är ibland pinsam.

29. Repair effekten ser ju värdelös ut(om du tittar på en som repairar så förstår du) och det är väldigt svårt att se hur mycket liv det är på fordonet när man står utanför. Sen att man lagar snabbare än vad en tank kan göra skada på dig är också något störande.

27. En bieffekt som härstammar från BC2 där du klickar på en squadmate eller flagga och trycker enter men den tar dig till uncap istället vilket resulterar i att man får plocka upp tangenterna från golvet. Eller att den verkar ofta misslyckas med att visa rätt bild när man klickar på någon i squaden.

28. AA vagnen är lite för bra och kan ta ner alla fordon.

29. Scout/transport helikoptrarna är sjukt slöa.

30. Att man inte kan blanda mellan air to air och air to ground.

31. Sist men inte minst att de ändrade till att fokusera på konsol som huvudplattform och värst av allt är att de kommer ut med det EFTER att de släppt spelet. Många tydliga drag från konsol syndes redan i betan.

Rant off? Sorry för det enorma inlägget.

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk
Hedersmedlem

Jag stör mig mest på kass UI, instabil servermjukvara och negativ musacceleration.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xizten:

Det kan man göra om serveradministratören ställer in att en runda skall starta om endast en spelare är inne.

Permalänk
Medlem

Blir galen på när man inte kan joina en Squad som har slots lediga. Även skapa egna squads hade varit jäkligt gött.

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zordaxus:

Det kan man göra om serveradministratören ställer in att en runda skall starta om endast en spelare är inne.

Är inte lägsta värde 2 spelare?

Visa signatur

"Nightcrawl tipsar om Kvinnofängelset, som alternativ till den kan jag rekommendera att du istället skär av stora kroppspulsådern på dig själv och lägger dig ner och dör en utdragen, smärtsam död. Kan garantera att det är roligare än att se 700 avsnitt av den serien." -Loaded

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobias75:

Jag är utav den gamla skolan som saknar att kunna spela mot BOT:s i offline mode/"singelplayer" mode a ´la BF 1942 och BF2 (men absolut inga BOT:s online).

ja det vore nått det Sen saknar jag en skjutbana ochså att öva på så man vet hur bössan beter sig på olika avstånd..i "skarpt" läge har man ju oftast bara en chans

Visa signatur

- Det var inte bättre förr, det var bara roligare.

Permalänk

Blir lite sne på att man kan dö fast man hunnit springa bakom ett hörn/vägg vid skottväxling !

Annars: no problem.

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem

Några få saker bara, för det är fortfarande ett exeptionellt bra spel

- Små kanter kräver att man hoppar över dem.

- När man går in i spelet borde battlelogen stängas ner, då många webläsare äter resurser. När servern stängs ner igen så borde den autostarta.

- Ibland så dör man efter man löpt runt ett krön, men oftast bara på laggigare banor.

- Jag kan inte spela 64-player-banor, för gummiband och lag är överdrivet. 32-P går mycket bättre.

- Man skjuter raket och dör, så åker inte granaten iväg. Om du drar en granat och precis ska kasta så borde sprinten vara urdragen och om du inte hunnit kasta så borde den sprängas på plats.

- Hitdetection är lite random. Skjut mot målet, så träffar du. Skulle sett lite mer krav på precision.

- Vapen blir mindre pricksäkra med scopes. Kan inte köpa med annat än iron-sight, för rekyl och liknande blir omöjligt mycket värre med annat sikte.

- Spelet är lite ostabilt. Det borde inte kunna crasha, det är oacceptabelt.

- Varför kan alla kanontorn på tanks och liknande röra sig med typ 5000dpi, det är fånigt. Ta tillbaka BC2-snurren, så det blir lite realistiskt. 360grader på 1 sek är ju töntigt.

- Fortfarande så rör sig RPG:er alldeles för långsamt, de ska ha en utgångshastighet på typ 300m/s. Dvs de borde nå målet snabbare(mycket snabbare)...

- Folk som gnäller på RPG mot infantri. Du har en arsenal av vapen, hur du väljer att disponera den borde vara upp till var och en.

Det var det jag snabbt kom att tänka på. Spelet är dock fortfarande magnifikt, och jag älskar det

Visa signatur

Vincent Gustafsson

Än en dag går solen upp.

Permalänk
Medlem

För tillfället hatar jag spelet... Av och till minimeras spelet, och Windows kommer fram?!? Varannan match får jag starta om då "battlefield 3 har slutat att fungera", kan dessutom störa mig lite fortfarande över animeringarna när man ställer sig upp, hoppar eller lägger sig ner. Tycker det känns lite seeegt? Är det bara jag?

Visa signatur

SSUPD Meshlicious Black, Arctic Liquid Freezer III 280 RGB, i7-14700K, ASrock z790 mITX Lightning, 32GB DDR5 6000mHz, Kingston KC3000 M.2 SSD 2TB, WD BLACK M.2 SSD 1TB, PNY CS900 SATA 2TB, Gigabyte GeForce RTX 5070 12GB Windforce OC SFF, Corsair SF750 Platinum ATX 3.0, 750w, Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem

Spelet är bra men dom flesta problem som tagits upp här stämmer.

Kan inget annat än att verkligen fråga mig själv ang. att BC2 var mer av ett test för att se vad frostbite kunde göra. Handen på hjärtat så känner jag mer att BF3 är ett test och att BF4 eller nästa spel i serien kommer vara fullfjädrat.

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Finns mycket bra saker nämnda här som de borde ändra. Det som de måste ändra för att få det spelbart är; clientside hit detection, till något annat som funkar, funkade ju bra i alphan. Visst hade de serverside hit detection, som jag antar är motsatsen, i alphan?

Sen är negativ musacceleration något extremt irriterande som de också måste ändra, fattar inte alls va de tänkte där. Vi som spelar med låg sens har ju inte en chans om något händer bakom oss, men de har väl gått ut och sagt att de ska ändra de va? Sen måste de rätta till sensen i alla fordon.

Tror ingen heller har nämnt det mycket irriterande "skaket" eller vad man ska säga när man ska flyger jet. Vet inte om det ska simulera luftfickor eller vad, men de finns väl inte på så låga höjder? Eller är det bara en bugg som jag har, eller någon som känner igen sig?

Visa signatur

"Trying is the first step towards failure" Homer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Lagget, Konsoll menyerna, fattiga Commo Rose, lagget, hit detection, lagget, inga BF2 style banor, BC2 2.0?, lagget, hit detection, ingen balans på vapen skada, lagget, hit detection...

Har spelat mindre timmar per dag än vad jag gjorde med Betan, kan ju säga att ens förhoppningar på att det mesta skulle vara balanserat från start är bra borta.

Retar du dig inte på lagget då ?

Visa signatur

Dator 1: i9 9900k, 16gb 3600Mhz, 2x970 Evo 500gb, RTX 2070 etc.
Dator 2: Macbook Pro late 2018

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarevok:

Håller med på alla punkter.

Permalänk
Medlem

Stör mig extremt mycket på att spelet inte motiverar till teamplay.
Man är bara som nå mobila spawns åt varandra i squads, för att dem snabbare komma in i striden. Alla är ute efter snabba kills och poäng. Har inte hitta en enda squad som faktiskt hållit ihop mer än ett par sekunder/minuter på servrarna. När ett lag tagit över en flagga så drar alla vidare till nästa.. väldigt sällan någon som stannar o försvarar, kanske att nån engineer lägger minor innan han drar vidare och en värdelös krypskytt som lägger sig på hög höjd 50-150md därifrån, men som sällan gör någon skillnad då fienden faktiskt attackerar en flagga...alla springer efter snabba kills / poäng så dem går upp i rank :/!

Piloterna som hoppar in i transport helikoptrarna bryr sig inte om att ta upp folk. Samma med bilarna.. enda man ser är att en djävel lubbar för allt han orkar, hoppar in.. kör iväg i all världens fart (ibland dör en och annan teammate redan i basen), krashar/hoppar ur och dumpar bilen.. dör i sin ensamhet.

.. kanske att de blir bättre då alla låst upp det mesta, vem vet.. men känns som att de kan bli en dryg väntan :(!

Enda gången jag fick en känsla av teamplay var då en kryppskytt samarbetade med en pilot, var underhållande och trevligt att bara ens läsa deras chatt.
"Standby, No targets"
"Roger that."
"Tank spotted"
"Enemy tank has been marked"
"Roger that, Going in."

haha =D
Fattar dock inte hur han i planet hann skriva så mycket

.. men inte direkt sån överdriven teamplay som jag söker (även om det ibland skulle vara trevligt) i ett sånt här spel men.. fan, ingen verkar ju jobba för sitt lag utan bara för sig själv och sina stats :/

Längesedan jag lirade bf2, så jag vet inte varför det kändes som att det var grymt mycket mer teamplay i bf2 än bf3...kan någon hjälpa mig minnas?
Det jag fortfarande minns var hur coolt det var då man nyss sett filmen "Black hawk down" och man slog igång battlefield 2 och just en UH-60 kom till basen och hämtade upp en för att ta med en ut i strid tillsammans med sin squad. Gillade att squads höll ihop hela rundorna även på public och när man fick ett nytt uppdrag utav commandern så kändes det häftigt =D

så.. ja, det är väl det jag stör mig på i bf3 just denna timme

Känns som att bf3 kunde ha varit så mycket mer!
Tänk att få springa runt med sin squad och helt plötsligt få ett uppdrag om att just våran squad måste t.ex spränga den här bron m.m Eller något något något!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zordaxus:

Kan man se det på något sätt innan man går in på en server?

Permalänk
Medlem
Skrivet av voro12:

Håller med på alla punkter.

Tack att du håller med på dessa punkter. De har förstört hela min spelupplevelse och jag försöker övertala mig själv jämt att försöka spela och ignorera problemen men det är fan omöjligt.

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk
Medlem

GUMMIBAND! Annars underbart!

Permalänk

Något jag stör mig enormt på är att man tydligen inte kan kniva framifrån

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarevok:

Tack att du håller med på dessa punkter. De har förstört hela min spelupplevelse och jag försöker övertala mig själv jämt att försöka spela och ignorera problemen men det är fan omöjligt.

Det du skriver är klockrent. Det är dessutom fakta.

Visa signatur

|AMD Ryzen 7 9800X3D| |ASrock B850 Steel Legend| |Kingston Fury Beast 32GB CL30@6000MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |NZXT C1200 Gold ATX 3.1| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Skrivet av Samus:

Är inte lägsta värde 2 spelare?

Nop, det går att ställa in så att det startar med endast en spelare. Webhallen-servrarna har detta som exempel.

Stör mig mest på allt för mycket AA-vapen/ting för tillfället. Är alldeles för mycket med en AA-tank och 100 stycken AA-engineers i varje lag.
Bort med stingers/igla och montera ut fasta positioner istället som i BF2! Stör mig även på Squad-systemet som fungerar kasst. Hamnar man på en full 64-spelarsserver och ska försöka få in fyra i samma squad...nä, det går inte. Chatten är också ivägen, täcker halva skärmen och är färgad så att den verkligen syns, vilket är negativt i det här fallet. Dessutom försvinner den så fort att det ändå inte hinner läsas. Förstår inte riktigt hur mycket utvecklarna rökt på när denna funktion inplementerades. Sensitivityn/muskänsligheten är också väldigt märklig. Ju längre drag du gör, ju lägre sensitivity blir det. Det innebär att man har ställt in korrekt när man rör siktet normalt korta sträckor, men ska man t ex göra en snabb vändning en längre bit så ärver man plötsligt muskänsligheten som fanns i tanksen i tidigare BF-spel.

Permalänk
Medlem

att de flesta scopes och rds är överdrivet stora. måste köra utan på vissa vapen.

Visa signatur

HAF X / MSI P67A G-55 / I7 2600k / Corsair H70 / Corsair Vengeance 8GB / Geforce GTX 580

Permalänk
Avstängd

-vissa maps är lite för små.
-vissa serverar laggar för mycket.
-spelt kräver så mycket, 2st 560Ti får väll duga antar jag.
-Vissa spelare vet inte hur man ska spela alls.
-Dör ibland av typ 2 skått, medan jag själv skjutit ett helt mag på honom (samma vapen då).

-Kan inte flyga särskilt bra
-Kan inte så många kontroller

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarevok:

1. Banorna suger ordentligt. Deras "stora" flygbanor är helt ok men vissa flaggor är alldeles för nära varandra. Resten av banorna är idiot designade a la BC2 dvs trånga banor med flaskhalsar(peak tunneln..) eller banor med dessa idiotiska broar som gör att det blir ett ställningskrig(tehran och crossings) med varje lag på varsin sida. På vissa banor så hinner du knappt lyfta och så är du nära fiendes uncap och du har 32 locks på dig ända tills du kommer nära din uncap.

2. Destruction är minimal och patetiskt i vissa fall.

3. Rubberband/lagget är sjukt störande och förstör spelupplevelsen.

4. Efter alla dessa år så blir man fortfarande skjuten runt hörn..

5. Flashlights på långa avstånd och mitt på ljusa dagen, ni förstår nog.

6. Grafiken är inte alltid topnotch och det är för överdrivna färger. I skuggan så syns man inte och står en fiende på ett berg så syns han inte för berget avger ett så starkt ljus, ja berget glänser.

7. Menyerna är värdelösa och man ser tydligt att det är konsol inspirerat.

8. Commo rose som inte ens är färdigt och det värsta är att de hade tänkt skippa den om inte communityn hojta till.

9. Squad leadern har jag inte förstått mig på för man kan inte ge några order eller kalla på något.

10. Kartan är helt värdelös och zoomar man ut till max som man bör göra när man flyger så zoomar den tillbaks efter du dött.

11. Fortfarande så försvinner din raket efter att du dött.

12. Poäng skillnaden mellan 64 Conquest och 32 Rush.

13. Många vapen är otroligt dåligt balanserade, ett exempel är flygplans kanonen som man måste tömma magasinet på för att döda en gubbe på marken.

14. Helikopter styrningen blir sämre för varje nytt Battlefield.

15. Joystick support existerar inte.

16. Jag är inte färgblind men tycker att det borde finnas en option för folk som är det.

17. Att man fastnar på små saker på marken och tvingar en att hoppa över gruskorn..

18. Fordonens "UI" eller vad man ska kalla det. Ser helt värdelöst ut på pansarvagnen och siktar man nära moln eller ljusa punkter så syns inte ditt korssikte. Samma gäller för AA.

19. Inget kö system och battlelog kan vara riktigt värdelöst ibland. Spelar man med en kompis i ett party och joina en 64 server så kan det ta 20 minuter innan man kommer in på något då server browsern vill inte uppdatera i real tid utan man måste klicka sig fram för att veta och hittar du något så är det 4-5 klick till så båda kommer in och då har det hunnit bli fullt. Med ett kö system kan man undvika sånt här irriterande skit.

20. Tar skada hälften av gångerna som jag landar med fallskärmen, spelar ingen roll när jag utlöser den.

21. Väldigt svårt att höra fienden.

22. Den störande lilla triangeln ovanför gubbarna är ofta väldigt väldigt svår att se.

23. Att vara begränsad till 4 pers i en squad och dessutom inte kunna skapa sin egen squad är ett enormt misslyckande.

24. Jag kan inte skjuta genom tunna objekt och träd kan oftast inte fällas.

25. Support vapnen är väldigt dåliga på avstånd och gör att väldigt få spelar support.

26. Att behöva starta spelet sen ladda servern sen ladda mapen varje gång du ska in på en ny server kan vara irriterande då det tar tid men det är väl nackdelen med Battlelog.

27. Väldigt tråkiga upplåsningar och få vapen

28. Granatkastaren, rpg och tankshells skada mot infanteri är ibland pinsam.

29. Repair effekten ser ju värdelös ut(om du tittar på en som repairar så förstår du) och det är väldigt svårt att se hur mycket liv det är på fordonet när man står utanför. Sen att man lagar snabbare än vad en tank kan göra skada på dig är också något störande.

27. En bieffekt som härstammar från BC2 där du klickar på en squadmate eller flagga och trycker enter men den tar dig till uncap istället vilket resulterar i att man får plocka upp tangenterna från golvet. Eller att den verkar ofta misslyckas med att visa rätt bild när man klickar på någon i squaden.

28. AA vagnen är lite för bra och kan ta ner alla fordon.

29. Scout/transport helikoptrarna är sjukt slöa.

30. Att man inte kan blanda mellan air to air och air to ground.

31. Sist men inte minst att de ändrade till att fokusera på konsol som huvudplattform och värst av allt är att de kommer ut med det EFTER att de släppt spelet. Många tydliga drag från konsol syndes redan i betan.

Rant off? Sorry för det enorma inlägget.

finns väl visst kö-system

Permalänk
Medlem
Skrivet av chainzaw:

-Vissa spelare vet inte hur man ska spela alls.
-Dör ibland av typ 2 skått, medan jag själv skjutit ett helt mag på honom (samma vapen då).

Skrattar lite smått för mig själv.

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk
Medlem

lagget! 2steg fram och 1 steg tillbaka lr att man måste springa runt 1 hörn 3gånger innan man kommer förbi det.

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Jag har lagt mitt på hyllan pga allt crashande och fail game bara helt enkelt.
Har läst varenda tråd om BF3 om lösningar på problem osv men niet inget fungerar så hej då tills folk kan confirma dom fixat allt jävla lulul problem.

Visa signatur

CPU: I7 8086K MOBO: Asus Rog Strix Z370-F GAMING PSU: Corsair HX850i 850W GFX: ASUS eForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC DISC: M.2 960 RAM: 16 Gig Corsair 2666Mhz DISP: Predator XB1 27" gaming XB271HU CASE: Fractal Design Define R6 OS: Win 10 x64