Rockstar släpper första trailern för GTA V

Permalänk
Medlem

release?

24 Maj 2012?

Permalänk
Medlem

Spelet ser ut att bli sjukt nice. Älskade San Andreas och det verkar enligt trailern som att moddningsmöjligheterna är tillbaka

Bara jag som tror att release är 25e oktober 2012?

http://tinypic.com/view.php?pic=t9tqom&s=5

Uppe till vänster "Oct" sedan adderar man siffrorna man ser = 25.

EDIT:

Skrivet av s3ng:

ser ju också ut att kunna vara något med tanke på "for sale"

Permalänk
Medlem

"the song in the trailer, "Ogdens' nuts gone wild" or something like that was released on 24.05.1968."

=D

Permalänk
Inaktiv

Kommer bli 2012 bästa spel lätt!!! Hoppas dom gör världen mer dynamsik och lägger till årstider, olika vägunderlag som lera, is, grus, vattenpölar mm. Hade hoppas på ett större grafikhopp då man kan se hur snyggt gta iv kan bli med rätt modar men beror nog på konsollerna. Sen hoppas jag att Bigfoot är med i spelet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zzcool:

spelet ser otroligt ut men grafiken ser fruktansvärd ut beta så det skvätter om det

tips till sweclockers rockstar har nu postat deras video på deras officiella youtube kanal länka den istället

det roliga är att det verkar som jag var den absolut första som laddade upp en video om det

http://www.youtube.com/watch?v=Gimr6m06cM0

Uhm...varför screenar man en trailer och slänger ut på youtube öht? Är det inte bara enklare att se den officiella?

Visa signatur

WS: AMD 7800X3D | ASUS Rog Strix B650E-I | 32GB G.Skill Flare X5 6000 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Avstängd
Skrivet av pellen:

Uhm...varför screenar man en trailer och slänger ut på youtube öht? Är det inte bara enklare att se den officiella?

mest minne ville vara den absolut första så nu kan jag titta tillbaka till det ögonblicket om 2 eller 3 år

Permalänk
Medlem
Skrivet av pellen:

Han visar bara att han var den första som laddade upp video på youtube (?!?)- och därför visar han klockslag och datum. Antar att han är udprince3 då

Känns lite som att hela konceptet blir ut -tjatat. Härligaste vore om hela spelet var lika stor som alla andra tillsammans eftersom det vore det enda nya i hela serien, allt annat finns ju redan...

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem
Skrivet av zzcool:

mest minne ville vara den absolut första så nu kan jag titta tillbaka till det ögonblicket om 2 eller 3 år

Edit: såg fel. Fortfarande irriterande med msn ljudet i början.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Skrivet av s3ng:

"the song in the trailer, "Ogdens' nuts gone wild" or something like that was released on 24.05.1968."

=D

Om du visar en källa så kan jag tro på att den släpps den 24 maj men inte annars.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av flyawaynille:

Edit: såg fel. Fortfarande irriterande med msn ljudet i början.

jag la upp den på youtube innan rockstar alltså innan alla

använde mig av camtasia studio så jag spelade in sen renderade medan jag laddade upp jag tror att jag var den absolut första som laddade upp den på youtube

så runt 5 minuter efter att videos slutade så vad min video uppe alltså före alla pågrund av att jag spelade in den medan den gick

den las upp enligt youtube

2 November 2011 09:07 (PDT)

vet inte riktigt när det var

Permalänk
Medlem
Skrivet av zzcool:

jag la upp den på youtube innan rockstar alltså innan alla

använde mig av camtasia studio så jag spelade in sen renderade medan jag laddade upp jag tror att jag var den absolut första som laddade upp den på youtube

så runt 5 minuter efter att videos slutade så vad min video uppe alltså före alla pågrund av att jag spelade in den medan den gick

Var det du som posta den som udeprinc3 i kommentarer på deras hemsida?

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tomas_88:

Var det du som posta den som udeprinc3 i kommentarer på deras hemsida?

aldrig någonsin hört talas om det namnet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tralle:

L.A noire menar du väll?

Visa signatur

CITERA OM DU VILL HA SVAR! :)

Permalänk

Verkar bli ungefär, exakt vad jag ville ha utav GTA V. Gött.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zzcool:

aldrig någonsin hört talas om det namnet

K verkar som om någon var ganska nära att posta det före dig då

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hoppas det är spelbart, till skillnad från GTA IV. Jag köpte det spelet till PS3 men blev så sjukt besviken. Att spela med en framerate på runt 20 fungerar bara inte för mig... :s

Visa signatur

Si vis pacem, para bellum.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tomas_88:

K verkar som om någon var ganska nära att posta det före dig då

jag vet inte riktigt om jag var först men videon var uppe runt 5 minuter efter att den var färdig och då tryckter jag play direkt när räknaren gått ner till 0

vet inte rikigt om jag var först men detta var tiden den gick upp 2 November 2011 09:07 (PDT)

Permalänk
Medlem

Nån som vet vad det är för grafikmotor? Ser rätt mkt ut som Uncharted 3 tycker jag?

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Inaktiv

Haha, vad ni hugger .. säkert samma människor som sitter å bölar på Justin Biebers filmer på youtube.

Men jo, jag spelade de första GTA på playstation 1 och körde 4an ganska duktigt.. Och det som visas på videon är ju tillomed sämre gjort än föregångaren.

Vem satsar på ta ett steg fram i storylinen och ett steg bak overall i det visuella? hm

Permalänk
Medlem
Skrivet av BoofnBafn:

Om du visar en källa så kan jag tro på att den släpps den 24 maj men inte annars.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ogdens%27_Nut_Gone_Flake
http://www.youtube.com/watch?v=tvotLtAlIZc&feature=related

Jävligt svängig låt förövrigt

Permalänk
Skrivet av Asheileon:

Har inte spelat GTA sen vice city, kommer nog inte göra det i framtiden heller. Dock så kan man ju undra varför det är nåt som SweC skulle skriva om.

Verkställande Direktör för bitterfittergruppen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Manneh:

L.A noire menar du väll?

Varför skulle han göra det?

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Avstängd

Tycker hela GTA serien är skit, förrum det första spelet som var hysteriskt roligt.

Älskade första spelet, det var superkul att fly från polisen. Det var kul, underhållande, bra gameplay och kändes arkad.
Alla andra spel i GTA serien är bara våld, sex, droger. Bläh.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av rektor:

Tycker hela GTA serien är skit, förrum det första spelet som var hysteriskt roligt.

Älskade första spelet, det var superkul att fly från polisen. Det var kul, underhållande, bra gameplay och kändes arkad.
Alla andra spel i GTA serien är bara våld, sex, droger. Bläh.

tror du det är allt som gta har att göra med?

det gta verkligen är otroligt i är atmosfär och musik och känsla inte våld jag älskar inte spelen för att man kan döda vem som helst jag älskar dem för känslan musiken

bara genom att skriva detta så vill jag spela vice city precis nu så det ska jag göra har ju steam

Permalänk
Medlem
Skrivet av zzcool:

tror du det är allt som gta har att göra med?

det gta verkligen är otroligt i är atmosfär och musik och känsla inte våld jag älskar inte spelen för att man kan döda vem som helst jag älskar dem för känslan musiken

bara genom att skriva detta så vill jag spela vice city precis nu så det ska jag göra har ju steam

Vice city var väldigt roligt att spela men jag tkr verkligen inte om hur bilarna beteer sig när man försöker styra dem. Enligt mig är San andreas det bästa GTA dem har gjort.

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | Gigabyte Aorus B450 Elite | 1TB m.2, 500GB kingston ssd | HyperX Fury RGB 3200mhz 16GB | NZXT H440W Silent Ultra | RTX 3070Ti 8GB

Permalänk
Medlem

Hoppas att det blir optimerad för PC denna gången. Spelar GTA IV och det är inte helt perfekt iaf.

Visa signatur

5900X | 4060 | U14S |32 GB Vengeance | u2415

Permalänk

Det blev inget bra.

Älskar GTA serien. Men fyran??? Så jobbigt. Lagg och trött. Tänker inte direkt tänka på femman.

Permalänk
Medlem

Lite halvdålig grafik. Hoppas det är bilder från en tidig alpha build.

Visa signatur

"Is man merely a mistake of God's? Or God merely a mistake of man's?" ~Friedrich Nietzsche

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon150471:

årstider, olika vägunderlag som lera, is, grus, vattenpölar mm.

Hade hoppas på ett större grafikhopp då man kan se hur snyggt gta iv kan bli med rätt modar men beror nog på konsollerna.

kanske vore mer relevant i förra spelet. man får nog ha ganska många speltimmar innan det börjar regna annars...

nä, serien har ju sedan länge fokuserat på andra saker som storlek och interaktivitet för att grafiskt sett hålla sig väldigt långt efter de flesta samtida storspel.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zakalwe:

Lite halvdålig grafik. Hoppas det är bilder från en tidig alpha build.

den är halvdålig för alla rockstar spel är anpassade efter konsol, vem fan bryr sig om grafiken sålänge det ser skapligt ut och är förbannat kul?