Asus GeForce GTX 560Ti 1024MB DirectCU II OC TOP

Permalänk
Medlem

Asus GeForce GTX 560Ti 1024MB DirectCU II OC TOP

Har 2 frågor
1)När jag spelar Bf3 så stängs jag alltid ner efter 25 minuter-connection to the server has timed out -game manager fault
När jag spelar singel player så händer det inte.grafikkortet går inte varmt och alla värden serbra ut.
Tror ni felet har med grafikkortet att göra?

Har prövat olika drivers,uppdaterat bios,klockat ner kortet,kört på "low" i bf3 men samma sak händer efter 25 minuter.I stort sett efter exakt samma tidpunkt så händer det!

2)Om jag ska klocka kortet ännu mera vilka värden kan ni rekommendera?

Tack för snabba svar!

Visa signatur

Fractal Design Core 3000 Svart-AMD Phenom II X4 965 3,4GHz Black Edition-GA-990FXA-UD3-Asus geforce gtx 560ti OC top-Corsair 8GB-OCZ PowerSupply 700W

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweDan77:

Har 2 frågor
1)När jag spelar Bf3 så stängs jag alltid ner efter 25 minuter-connection to the server has timed out -game manager fault
När jag spelar singel player så händer det inte.grafikkortet går inte varmt och alla värden serbra ut.
Tror ni felet har med grafikkortet att göra?

Har prövat olika drivers,uppdaterat bios,klockat ner kortet,kört på "low" i bf3 men samma sak händer efter 25 minuter.I stort sett efter exakt samma tidpunkt så händer det!

2)Om jag ska klocka kortet ännu mera vilka värden kan ni rekommendera?

Tack för snabba svar!

kan kanske bero på att du inte spelar på en server i SP...

OT testa att uppdatera Punkbuster

Visa signatur

NZXT H440 - MSI Z97 Gaming 5 - Intel core i5-4690K - Noctua NH-D15 - 2x Gigabyte r9 280x Windforce 3X - Corsair XMS3 DDR3 4x2GB - Corsair TX850M - Samsung evo 840 1TB - 4x Seagate Constellation ES 2TB
HTC Legend> LG Optimus 2x> Nokia Lumia 800> HTC One X > HTC one > LG G2 > Motorola Nexus 6 > Samsung galaxy S7
Surface pro 3 i3 64GB
Hellre att det aldrig fungerar än att man öppnar instruktionsboken!

Permalänk
Medlem

Problemet löst.
Grymt bra chatt support ea har.1 minut tog det innan nån snubbe guidade mig.
Öppnade upp mina portar på min rauter

Visa signatur

Fractal Design Core 3000 Svart-AMD Phenom II X4 965 3,4GHz Black Edition-GA-990FXA-UD3-Asus geforce gtx 560ti OC top-Corsair 8GB-OCZ PowerSupply 700W