Star Wars: The Old Republic

Permalänk
Medlem
Skrivet av adfi:

Beta om 2 timmmar. zomg woho. taggade eller?!!!
sitter och har tankat klart och streamar swtor sålänge tills jag själv får lira

tips på någon bra stream? gärna HQ

Permalänk
Medlem

http://sv.twitch.tv/numie bästa kvalitén jag hittat so far.

Permalänk
Medlem

Så där ja, betan färdiginstallerad, 10 starköl, tre påsar chips, ett pack Winston Light och en jävla massa mandariner. Jag säger till er som jag sa till frugan

- Betrakta mig bortrest.

Permalänk
Medlem

Rätta takter det Xerial! lägger lite öl på kylning jag också. och till det blir det hamburgare

Permalänk
Medlem

Om någon har en betakey över så man kan lira med kompisarna ikväll så kasta iväg en i PM skulle verkligen uppskattas.

Visa signatur

< iPad Pro > < Razer Blade >

Permalänk
Medlem
Skrivet av adfi:

Rätta takter det Xerial! lägger lite öl på kylning jag också. och till det blir det hamburgare

Finfint det du! Önskar dig lycka till med kötider/lagg etc.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xerial:

Finfint det du! Önskar dig lycka till med kötider/lagg etc.

Hoppas det går bra för dig också

Permalänk
Medlem

12 bärs, nyrastade hundar och en sambo som jobbar natt. All set!

Permalänk
Medlem

Parmiddag idag, jobb från kl 06:30 till tid xx:xx dvs vet inte riktigt när man slutar, spela på söndag... det var inte optimalt att få spela detta denna helg

Visa signatur

Spelburk: Lian Li O11D XL | R9 Ryzen 5950X |
Phanteks Revolt X 1000W | EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra | G.Skill 3600MHz 64GB RAM | Samsung 49" C49RG90
HTPC 1: Streacom F1C | AMD A-5600K | Crucial M4 64 GB | 8 GB RAM @ 1866 MHz
HTPC 2: Raspberry Pi -> Raspbmc

Permalänk
Medlem

Ölen är kall, pizzan beställd. Hoppas det flyter fint sen. Det enda som kan förstöra för mig är om interfacet inte är TV vänligt, sitter ändå några meter från min plasma.
Lycka till alla!

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk

bara 15min kvar!!

Permalänk
Medlem

nån som kommit in i spelet?

Permalänk
Medlem

Ska skapa en karaktär men får Error #3

Visa signatur

En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!

Permalänk
Medlem

Inga servrar uppe för mig?

Permalänk
Medlem

Lol... 1 engelsk server och 5 tyska och 5st franska...

Visa signatur

Stationär : Ryzen 5600x | Asus B550m | Asus RTX3080 | 32GB DDR4 | Corsair AX750 | TJ08-E Vattenkyld | 2xAcer XB271HU
ESX host 1 : ESX+VS 6.0 | SuperMicro X8STE | Intel Xeon E5620 | 48GB DDR3 ECC/REG | Areca 1680x+HP SAS Expander | 22x Hitachi 3TB 5k3000 | APC SMART-UPS 1500 |
ESX host 2 : ESX+VS 6.0 | Intel DQ77KB itx | Xeon E3-1265L v2 | 16GB SODIMM | 2x Samsung 850pro 250GB |

Permalänk

Jag fick mail i veckan att jag var antagen till betan i helgen och att jag skulle ladda hem klienten vilket jag nu har gjort men ska jag inte få en säkerhetskod också?

EDIT: den 26 november skulle jag få börja spela står det så det är ju imorgon det.

Visa signatur

Ryzen 5600X | 16 gb DDR4 | B550 ASUS-bräda | Inno3D RTX 3070 | Crucial P3 1TB | Corsair RM750 | Fractal Design Arc | Win 11

Permalänk
Medlem

Jag ser 11 EU servrar. Varav 1 English, 4 French, 6 German. :X
Får se vad polarna väljer, kanske blir german...

Permalänk
Medlem

Satan vad lite EU servar det var. En ända Engelsk och den är det kö till.... lite morr nu!

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Det känns ju som det kommer upp fler EU-servrar... annars är dom ju inte kloka.

Permalänk
Medlem

Mitt namn var för kort Fick bli FenrisWolf istället för Fenris. Ett stycke BH skapad,

Visa signatur

Permalänk
Medlem

jag kan fan inte logga in ? playknappen är grå. nån annan som har samma problem?

Permalänk
Inaktiv

Varför endast en engelsk server i Europe? Tycker det verkar lite drygt med tanke på att det finns flera tyska och franska servrar. Är på Plats 5000 i kön nu

Permalänk
Medlem

plats 2794.... gud vad roligt.

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Är EA rent utav sagt totalt retarderade? varför sätta 1 english server medans man har 5st german 5st french?

Permalänk
Avstängd

stress test weekend.
beta inte retail.
kan alltid välja us server.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem

Whaaat the crap, en enstaka engelsk server och resten tyska och franska?
Antingen så finns det sjukt överskott av tyskar och fransmän i europa eller så är dom servrarna jättesmå och klarar bara av ~1000 pers.

Permalänk
Medlem

Är det fler som inte har fått något specifikt datum om när man får vara med ?

Visa signatur

Datorn styr för många!

Permalänk
Medlem

Jag förstår verkligen inte vad folk ser i detta spelet?
Som vilket annat MMORPG spel som helst fast med lite Star Wars cut-scenes och dialoger?

Jag ger det 3-5 månader sen kommer det vara F2P.

''Free 2 Play MMORPGs are the future!'' /Omer (MMOHUT.COM)

Visa signatur

Cooler Master NR200P | i7 9700k | RX 7800 XT | 16GB |

Permalänk
Medlem

Kommer folk in eller?

Permalänk

Kom in till serverbrowsern, valde server och försökte gå in på den, men då hänger sig spelet så jag blir tvungen att tvångsavsluta. När jag startar spelet igen fastnar jag på introt där det sitter en liten rund grej och snurrar utan att något mer händer. Suck!

EDIT: Någon på SW:TOR forumet tipsade om en lösning: starta launchern och logga in, sedan stänger man av nätverket och trycker play, vilket gör att man kommer till serverbrowsern. Sedan aktiverar man nätverket igen för att få fram servrarna. Förmodligen fastnade jag på introskärmen för att spelet satte mig i kö på servern jag valde senast, innan jag stängde av spelet. Hade ju i sånafall varit trevligt med någon form av indikation över att man satt i kö, så man slapp undra om spelet hängt sig/buggar sig.