Star Wars: The Old Republic

Permalänk
Medlem

ladda hem installerade in i spelet i 3 min stängde av avinstallera blir nog bf3 medan man väntar på D3 och GW3

Visa signatur

PS4: Xnetium (Street fighter V, Diablo 3 etc...)
Citera för svar

Permalänk
Entusiast

Min play knapp är fortfarande utgråad, vad händer har gjort en del grejer sen kl 10, tänkte att fan när jag kollar senare idag så bör servern vara uppe. Men icke.. Hur gjorde ni för att komma in?

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Skrivet av Firkraag:

Min play knapp är fortfarande utgråad, vad händer har gjort en del grejer sen kl 10, tänkte att fan när jag kollar senare idag så bör servern vara uppe. Men icke.. Hur gjorde ni för att komma in?

De är inte kl 10 vår tid

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Jesper943:

De är inte kl 10 vår tid

Jaha, CST. Alltså USA, ~9 timmar bakom oss? Trodde det var CET, men skummade bara igenom mailet jag fick där tiden stod.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Avstängd

Är det en stats reset för pre order beta spelarna eller?
Jag menar när spelet släpps så klart.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

Är det en stats reset för pre order beta spelarna eller?
Jag menar när spelet släpps så klart.

Alla chars som skapas i betatesten kommer raderas. Alla måste börja från scratch.

Permalänk
Medlem

Går det att fixa ett betakonto nu?

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Detta spelet är skoj Mkt roligare än WoW, även fast det är likt på många fronter.

Lvl 11 Sith Warrior på server Uphrades

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Entusiast

Blir att patcha om allt igen, alternativt ge upp. 8/1 lina för 20GB patch tar sin tid.

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

Detta spelet är skoj Mkt roligare än WoW, även fast det är likt på många fronter.

Lvl 11 Sith Warrior på server Uphrades

Verkligen likt wow på en front iaf har spelat en Jedi Consular/Sage till lvl 15 och talentträden är ganska like wow priest träden. Fast swtor är grymt mycket roligare att lira än wow.

Permalänk
Skrivet av Cyberz:

Vilka klasser tycker ni är bra då?

Har spelat de flesta klasserna de senaste veckorna och fastnat för IA. Blir noge en Chiss sådan som main för mig.

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Medlem

Hmm har 20 fps med datorn i sig, låter ju inte precis rätt. Någon som vet vad det kan vara ska jag disabla sli?

Visa signatur

Rigg : Fractal Design Define S | ASUS Z170 PRO GAMING | Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance | 6700K 4.0 GHz 8MB |MSI GeForce GTX 1080 8GB Gaming X | EVGA Supernova G2 750W | OCZ TR150 480GB x2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av GaMeR2K5:

En halvtimma... mer klarade jag inte av... tyvärr.

Men det är väl på grund av att det är just Star Wars, tycker helt enkelt inte om den miljön på något sätt. Hade faktiskt hoppats lite på att man kunde ha hittat ett nytt bra MMO som man kunde spela.

Inte jag heller, jag gillar Star Wars men jag gillade verkligen inte spelet. Grafiken kändes gammal på något sätt, och karaktärerna gillade jag inte alls.

Dock så var spelet hur häftigt som helst när man sköt laserstråle!

Permalänk
Medlem
Skrivet av BoManski:

Verkligen likt wow på en front iaf har spelat en Jedi Consular/Sage till lvl 15 och talentträden är ganska like wow priest träden. Fast swtor är grymt mycket roligare att lira än wow.

Jo, Skill-trädet som Sith Warrior är ganska likt Warrior på WoW. Fast som sagt, detta är mkt roligare!

Kanske är så att det är roligare för att det är lite nytt? WoW är ganska uttjatat.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Spruce89:

Hmm har 20 fps med datorn i sig, låter ju inte precis rätt. Någon som vet vad det kan vara ska jag disabla sli?

Stäng av HT?

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB

Permalänk
Medlem

Har spelat en timme nu och ger betyget 8/10. Lirar Jedi Knight och lvlar med min polare som kör en Consular.
-Bra story gör en engagerad i questandet, vilket i sin tur gör att jag kan njuta av spelet under lvlandet. Istället som i wow bara köra igenom så snabbt som möjligt.
-Combaten är bra. Man slipper stå och vänta på auto attacks och det är inte tråkigt!
-Möjligheten att lvla tillsammans med polare är bra, går att göra class quests tillsammans och gruppdialogerna är en nice touch

Kommer med fler synpunkter när jag lirat lite till. Det negativa jag märkte om något dock, var att min dator i signatur gick ner till runt 40 fps ibland (med allt på max i full hd). Då saknades dessutom AA som grafikalternativ.

Visa signatur

RX 6950 XT Merc | 5800x3D w/ Peerless Assassin 120 SE | G.Skill 2x16GB CL16 3600@3733MHz | Aorus B550 Elite V2 | Seasonic Focus GX 850w | Fractal Design R4 | AOC CU34G2X 1440p Ultrawide @ 144MHz FreeSync

Permalänk
Medlem

Level 14 sith assasin nu... galet.

Permalänk
Medlem

Ingen som sitter med en extra nyckel?

Visa signatur

< iPad Pro > < Razer Blade >

Permalänk
Medlem
Skrivet av schitzo:

Stäng av HT?

Gör det stor skillnad i SWTOR?

Skrivet av alindvall:

Ingen som sitter med en extra nyckel?

Du har ett PM

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk

Har lirat lite Jedi Knight och tyckte det var ganska kul, men lite osäker på om jag ska fortsätta vara Knight eller om jag ska vara Consular när spelet kommer ut.
Vilken tycker ni är roligast/har bäst story?
Ska spela som DPS.

Visa signatur

| Retina iMac - 2014 | Intel Core i7 Quad Core - 4,0 GHz | 32GB RAM (Crucial Ballistix Sport 1866 MHz SODIMM) | AMD Radeon R9 M295X 4GB GDDR5 | 1TB SSD | LaCie D2 Thunderbolt 4TB | ASUS BW-12D1S-U (Blu-ray-brännare) | Apple Time Capsule 3TB | Denon DA-300USB (DAC) | Denon AH-D7000 | Logitech Z2300 (2.1) |

Permalänk

Jag har spelat upp en Sith Warrior till lvl 10 och precis när jag skulle välja min advanced class så krashade alla servrarna. Så när jag logga online idag blev det att faktiskt göra en Jedi knight på en Eu server. Men då visar det sig att en av mina minnesstickor har gått sönder och ja får bluescreens hela tiden. Snacka om lagom tråkigt, nu när man bara är Weekend tester

Permalänk
Medlem
Skrivet av {SWEC}Rool82:

Gör det stor skillnad i SWTOR?

Du har ett PM

Fungerade inte, synd. Ingen annan? Blev ju riktigt spelsugen nu!

Visa signatur

< iPad Pro > < Razer Blade >

Permalänk
Medlem

Väldigt nyfiken på detta spel, ingen som har en nyckel över?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av schitzo:

Stäng av HT?

Ska detta verkligen göra sådan skillnad?

Visa signatur

Rigg : Fractal Design Define S | ASUS Z170 PRO GAMING | Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance | 6700K 4.0 GHz 8MB |MSI GeForce GTX 1080 8GB Gaming X | EVGA Supernova G2 750W | OCZ TR150 480GB x2 |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Spruce89:

Ska detta verkligen göra sådan skillnad?

Ingen aning.

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB

Permalänk
Skrivet av KKay:

Väldigt nyfiken på detta spel, ingen som har en nyckel över?

Har ett över, men sista datumet att aktivera nyckeln var 18/11 (förra fredagen), så tyvärr funkar inte den längre.

Visa signatur

| Retina iMac - 2014 | Intel Core i7 Quad Core - 4,0 GHz | 32GB RAM (Crucial Ballistix Sport 1866 MHz SODIMM) | AMD Radeon R9 M295X 4GB GDDR5 | 1TB SSD | LaCie D2 Thunderbolt 4TB | ASUS BW-12D1S-U (Blu-ray-brännare) | Apple Time Capsule 3TB | Denon DA-300USB (DAC) | Denon AH-D7000 | Logitech Z2300 (2.1) |

Permalänk
Medlem

Fyfan vad dåligt det var och segt gick det och man kunde fan inte påverka något alls i spelet.. nej usch för detta blir nog inga fler MMORPG's efter jag har lyckats sluta med wow till 100%

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spruce89:

ja det är antingen SLI eller HT som spökar.. slå av båda två maxar spelet i 1920 x 1080 på i5 2500k och gtx 570 ändå med över 60 fps

Permalänk
Medlem

sjukt kul spel, provat jedi consular/sage och bounty hunter/merc blir definitivt ett köp för mig. blir svårt att välja klass bara

Undrar hur blir det om man beställer star wars fysiskt med pre-access får man en key så man kan ladda hem via origin dom dagarna innan? för kan inte tänka mig att butikerna skickar ut det tidigare? vore ju bra o ha koll så man inte går miste om något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Främling:

Har spelat de flesta klasserna de senaste veckorna och fastnat för IA. Blir noge en Chiss sådan som main för mig.

IA?

Visa signatur

^^^
@¿@
o