Star Wars: The Old Republic

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fiskskit:

Fast jag har ju reggat en pre access kod för flera månader sen...

Du får det kanske senare idag, imorgon, vem vet

Permalänk
Konsolgrävare

''Early Game Access emails will be going out in multiple waves throughout the day. You will be emailed the same day your access starts. Emails have not yet been sent. We will notify you when the first batch goes out!''

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av rustax:

Du får det kanske senare idag, imorgon, vem vet

Tänkte bara om nån annan kunnat aktivera ett VISA eller nåt, har inte ens sett möjligheten på swtor sidan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fiskskit:

Tänkte bara om nån annan kunnat aktivera ett VISA eller nåt, har inte ens sett möjligheten på swtor sidan.

Jaha för att kunna aktivera ett VISA måste du ha aktiverat själva spelets produktnyckel, inte pre-access kod då...

Permalänk
Medlem

fråga, är det någon som fått sitt spel från webhallen? Har fått access keys av dom. MEN, inget är skickat från deras lager. När är det dom skickar ut vanliga pre-order där?

Permalänk
Medlem

hehe nu kom mailet

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

Då kom mailet! Detta kommer bli den bästa födelsedagen på lääänge

Synd bara att man är kvar på jobbet...

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk

Inget mail ännu, har nu skapat min Char på Bloodworthy och accepterat första questen:D Kan ju säga att jag reggade min pre-order kod den 21-Juli alltså samma dag som man kunde börja förboka. Har inte själva spelet ännu dock, det ligger hos Webhallen:)

Permalänk
Medlem
Citat:

The first wave of Early Game Access emails have now been sent! We will let you know when the next wave goes out.

Ifrån deras Twitter. Hoppas jag får access idag då med tankte på att jag reggade min key första dagen man kunde göra det

Visa signatur

Lian Li PC-O11 Dynamic PCMR Limited Edition | Asus ROG STRIX B550-F | AMD Ryzen 9 5900X | Intel 660p SSD M.2 NVMe 1TB + Samsung 850 EVO SSD 250GB | Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3600MHz CL18 | XFX 6800 XT | MSI Optix G27CQ4 2560 x 1440 166Hz | EVGA Supernova G2 750W | Windows 10 Pro

GPU och CPU kyls med custom loop byggt av EKWB delar

Permalänk
Medlem

Skrev in min kod den 4:e augusti, någon som reggat senare än det datumet och kommit in? Jag har nämligen inte fått något mail.....

Permalänk
Skrivet av Merlinen:

Men vi har ju snö till midsommar så

Eskimåerna har infiltrerat SweC!

Also, jag har ett mail men kommer inte lira förrän ikväll!

Visa signatur

Stationär: 2500k, Gigabyte Z77X-UD3H, Gainward 570, 2 x 120 gb SSD, 12 GB Vengeance, Silverstone Fortress 02, custom fläktar!
Ljud: Audioengine A5+, AKG K550, AKG K540, Grado SR60i, Audiotechnica ATH-ES7

Permalänk
Konsolgrävare

Fan vill bara få invite så man kan göra sin gubbe på Bloodworthy!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Konsolgrävare
Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk

Därimot ser jag inte mitt preorder item i min inventory, jaja baggateller!

Permalänk
Medlem
Skrivet av James Ulrich:

Därimot ser jag inte mitt preorder item i min inventory, jaja baggateller!

I betan så fick man den i mailen ingame

Visa signatur

Lian Li PC-O11 Dynamic PCMR Limited Edition | Asus ROG STRIX B550-F | AMD Ryzen 9 5900X | Intel 660p SSD M.2 NVMe 1TB + Samsung 850 EVO SSD 250GB | Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3600MHz CL18 | XFX 6800 XT | MSI Optix G27CQ4 2560 x 1440 166Hz | EVGA Supernova G2 750W | Windows 10 Pro

GPU och CPU kyls med custom loop byggt av EKWB delar

Permalänk
Konsolgrävare

http://twitter.com/Rockjaw
http://twitter.com/#!/SWTOR

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Skrivet av ntiselle:

I betan så fick man den i mailen ingame

Ah det kommer jag ihåg, men har inte något ingame mail:) Jaja, lvl 3 nu anyway.

Permalänk
Medlem

Ni som fått access kan ni skriva när ni reggade eran "pre-access" kod.

Visa signatur

Stationär : Ryzen 5600x | Asus B550m | Asus RTX3080 | 32GB DDR4 | Corsair AX750 | TJ08-E Vattenkyld | 2xAcer XB271HU
ESX host 1 : ESX+VS 6.0 | SuperMicro X8STE | Intel Xeon E5620 | 48GB DDR3 ECC/REG | Areca 1680x+HP SAS Expander | 22x Hitachi 3TB 5k3000 | APC SMART-UPS 1500 |
ESX host 2 : ESX+VS 6.0 | Intel DQ77KB itx | Xeon E3-1265L v2 | 16GB SODIMM | 2x Samsung 850pro 250GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Merlinen:

Ni som fått access kan ni skriva när ni reggade eran "pre-access" kod.

Jag reggade min samma dag det släpptes (21 Juli?) vid lunchtid och fick mailet om att min access börjar idag kl 13.25.

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk

Hur är det med grafikinställningarna nu? går det att sätta på AA osv?

Permalänk

Jag reggade min kod den 21-juli. Nepp ser ingen AA-setting i options. Men nu funkar high settings för mig ialla fall, i betan var det ingen skillnad mellan High o low av någon anledning....Ser mycket bättre ut nu och flyter på alldelles perfekt.

Permalänk

Oh noooo, ingen AA? katastrof.....

Permalänk
Medlem

Det går att tvinga på AA med hjälp av en ini-tweak. Får duga sålänge.

Visa signatur

i5 2500k @ 4.4Ghz (Noctua NH-D14) | P8Z68-V PRO | Vengeance 8GB 1600Mhz | GeForce GTX 780 | Crucial m4 128Gb | Fractal Design Define R3 | Corsair TX 650W

Permalänk
Avstängd

Gud ja önskar att jag får access idag. köpte det tidigt:)

Permalänk
Medlem

AA finns visst

Hej ni kan få igång AA med mera genom att göra manuella inställningar på ert grafikkort. Då kommer ni se rejäl skillnad i grafiken. Det fungerade redan i betan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Superman#1:

Oh noooo, ingen AA? katastrof.....

Om du snackar med pappa catalyst eller mamma nvidia controlpanel kan du tvinga fram lite AA!!!

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

Känns som att de har failat enormt med att "få tidig tillgång till spelet".

Jag köpte mitt igår via deras hemsida, och jag spelar nu, utan att ha fått ett mail.

Sen när jag läser här är det vissa som beställt för flera månader sen men inte kommer in idag, skumt..

Väntade mig inte att få komma in redan Men nu kör vi! Bloodworthy ftw!

Permalänk
Medlem

har aldrig spelat mmo så detta kanske är en noob fråga. hur funkar det med namn i spelet? jag vill gärna ha ett visst namn som jag tror en del andra vill ha. är det bara en person per server som kan ha samma namn?

Permalänk
Skrivet av nocebo:

har aldrig spelat mmo så detta kanske är en noob fråga. hur funkar det med namn i spelet? jag vill gärna ha ett visst namn som jag tror en del andra vill ha. är det bara en person per server som kan ha samma namn?

Ja, bara en som kan ha ett namn. Är det upptaget får du välja nåt annat

Permalänk
Medlem
Skrivet av EvilPuppy:

Ja, bara en som kan ha ett namn. Är det upptaget får du välja nåt annat

och detta namn väljer jag i spelet när jag får tillgång till att göra en karaktär?