Vart kan man köpa SWTOR som download?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr Mack:

Kan man lita på den sidan?

har köpt både bf3 och swtor utan problem, så inga problem. inte vad jag har märkt ivf.

Permalänk
Avstängd

Kan,någon säga.. har läst igenom tråden men blir inte så klok, så för att sammanfatta

vart är billigaste och säkraste(någon utav er köpt och fått kod utan problem) stället av alla dessa sidor?!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag hade vägarna förbi stan så det vart en "riktig" kopia. Så jag kan inte säga hur bra/dåligt det funkade.

Visa signatur

Phanteks Eclipse P400S | Corsair RM850x V2 Vit
Gigabyte B550M DS3H | Ryzen 9 5900X | ADATA XPG DDR4 2x16 Gig 3000Mhz
Arctic Cooling Liquid Freezer II 360 | Samsung och Crucial SSD
RTX 4070 FE | Acer Predator Z321QU | BenQ PD3200Q
Apple Airport Extreme x 5 | Bahnhof 500/500

Permalänk
Avstängd

Randyrun verkar inte bra.. pass o grejer bättre o ta någon där ingen haft problem me de.

Permalänk
Medlem

Ok skyll dig själv

Permalänk
Avstängd

Skyll mig själv ?? för att jag tar en säkrare sida ? lol ..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saken9400:

Randyrun verkar inte bra.. pass o grejer bättre o ta någon där ingen haft problem me de.

Betalar du med ett vanligt VISA kort så behöver man inget pass eller liknande. Köpt lite annat därifrån. Samma gäller med http://www.direct2drive.co.uk/ som också är en grymt bra sida där jag köpte mitt BF3.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Skrivet av Opticz:

cjs-cdkeys.com köpte jag på, du får cd key, sen får du ju ladda hem från swtor's hemsida.

Köpte precis därifrån, iofs BF3 men iaf, fick nyckeln på mindre än 5 min. Använde ett mastercard och fick som verifiering ett sms med en kod man skulle skriva in för att bekräfta köpet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Speldata: Lian Li/Dan Case A3 | Ryzen 7 9800X3D | 7800 XT Hellhound | Dell S3422DWG
NAS: OMV 6 + 9TB

Permalänk
Medlem

http://www.mmoga.com Har fungerat bra för mig många gånger. Inkl SW:TOR.
Keyn kommer instant.

Permalänk
Skrivet av Ugga:

http://www.mmoga.com Har fungerat bra för mig många gånger. Inkl SW:TOR.
Keyn kommer instant.

Beställde precis ifrån dom, fick ett mail att dom va tvungna att ha mitt hemnummer för att validera mitt köp. Gick in på deras live chat och väntade 20min. Till sist kom jag fram till någon, eller något (Trodde seriöst först att det var en dator jag satt och försökte prata med) som efter 20 min lyckades fråga om mitt nummer. Jag gav henne numret, och sedan ytterligare 20min senare så fick jag hjälpa henne att ringa upp det för hon kom inte fram. När jag svarar så är det en ung tjej som bryter grovt på asiatiska och hon hörs verkligen som om hon pratar ifrån Japan eller något (väldigt väldigt lite) Men till sist så skickade hon en fungerande cd nyckel till mig
Sist jag beställde ifrån en liknade sida så fick jag samma typ av mail och som denna gången så hade dom också problem med att ringa till Sverige, den gången så fick dom ladda ner Skype för att komma fram hehe

Visa signatur

Ryzen 9 5900x | EVGA RTX 3090 | Gigabyte x570 Aourus Master | 32gb G-Skill TridentZ Royal Silver | EVGA T2 850w | WD Black 2TB NVME | 2x Samsung EVO 850 1TB RAID 1 | Lian Li O11 Dynamic | Acer Predator x38
Custom Loop: 2x 360 EK Rad, EK Velocity Full Nickel, EK GPU Fullcover

Permalänk
Medlem

Varför kan inte alla sidor bara ta paypal så är det klart sen.

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX5070Ti
G915 | G502X | PROX | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch 2

Permalänk
Skrivet av Saken9400:

Kan,någon säga.. har läst igenom tråden men blir inte så klok, så för att sammanfatta

vart är billigaste och säkraste(någon utav er köpt och fått kod utan problem) stället av alla dessa sidor?!

Offgamers.com helt klart. Köper alltid därifrån. Skulle det bli problem, så hjälper supporten snabbt också. Har bara gott att ge dom.

Visa signatur

When it comes to matters of the heart, always follow your dick.

Permalänk
Medlem

Är ju slut överallt? :/
Har ingen telefon för tillfället så kan inte beställa från nån sida som ska ringa hem och ha sig..
Samt vill jag bara ha cdkeyn.. Någon som rekomenderar någon sida som inte stinker skumt runt sig?

Visa signatur

Gam dator: Rampage 3 Extrem, 6x4GB Ram lägsta hastighet på minnet är 1600mhz Högsta G.skill ripjaws 2133mhz + ramkylare, Processor(ER) 6Core12Trådig Xeon x5660 Men eftersom jag haft så jädra ont i ryggen har jag bara kommit till att ta ut gamla processorn den nya ligger ihopklistrad i ett brev en x5670(Kan vara 75) Iaf många multipliers högre. Ljudkort Asus Z. Några normala diskar + 2ssd Intel 730 mm. Gfx Asus matrix platinum 290x. Corsair hx650 ca 3 år gammalt. Fractal design R4 window. Skärm phillips brilliance 29" 2560x1080p Finfin skärm :)

Permalänk
Medlem

E-kort ser inte ut som vanliga kredit kort i deras system, så det är därför de blir misstänksamma mot dessa kort. Det går fint att knyta ett E-kort till paypal sedan så har man ett sätt att betala på som alla sidor accepterar.

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk
Medlem

Hur är det med randuryn, hur ska man betala för att slippa problem, är det paypal eller visa som gäller? Vill inte få ett mail där jag behöver bifoga bild på mitt pass direkt.

EDIT: Efter att ha läst igen så är det bara e-kort som det är problem med, stämmer detta?

Visa signatur

Chassi Corsair Obsidian 800d Moderkort ASUS Z170-A RAM Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 2400Mhz CL14 Vengeance GPU ASUS Radeon R9 390 8GB DC3 STRIX OCPSU EVGA Supernova G3 750W CPU Intel Core i5 6600K @ 4.6GHz, Noctua NH-D14 Skärm Acer 34" Predator XR341CK Curved

Permalänk
Avstängd

Nån sida som har swtor keys inne !??! verkar vara slut överallt!

får man 30 dagars speltid om man köper härifrån ? http://www.cjs-cdkeys.com/products/Star-Wars%3A-The-Old-Repub...

Permalänk
Sötast
Skrivet av Dreaper:

Hur är det med randuryn, hur ska man betala för att slippa problem, är det paypal eller visa som gäller? Vill inte få ett mail där jag behöver bifoga bild på mitt pass direkt.

EDIT: Efter att ha läst igen så är det bara e-kort som det är problem med, stämmer detta?

Det står på deras sida att de tar stickprover och det verkar stämma då jag betalade med e-kort utan problem.

Permalänk
Medlem

Dessa sidor, som randyrun, etc, säljer WoW guld, det om nått borde få folk att avstå.

Och sen, skriva in sitt riktiga VISA kort på dessa sidor? När helvetet fryser över säger jag! Aldrig I livet att jag ska låta mitt riktiga VISA kort vara ute på vift. Det är det fan klart att de har problem med E-kort, för att E-kort är säkert, alla andra svenska samt utländska rediga företag med rediga system har inga alls problem med E-kort, skiter totalt i vad ni Svenssons som litar på vilken sida som helst säger.

Använd E-kort när ni handlar över nätet om ni vill bara på säkra sidan eller beställ swtor från fysiska affärer som Webbhallen, fick hem mitt exemplar imorse.

Inväntar ignoranta kommentarer, som vanligt här på SweC.

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 650D Mobo: Asus Sabertooth P67 Rev. B3 PSU: Corsair AX850 CPU: Intel i7 2600K CPU Kylare: Corsair H70 GFX:
Gigabyte GTX580 SoC Ram: Corsair Dominator 8GB @ 1600mhz SSD: OCZ Vertex II 120GB Trogen CRT användare! Upplösning:1280x1024 @ 85fps/hz Battlefield 3: 85fps/hz Inställingar: Ultra Kantutjämning: Allt av

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr Mack:

Dessa sidor, som randyrun, etc, säljer WoW guld, det om nått borde få folk att avstå.

Och sen, skriva in sitt riktiga VISA kort på dessa sidor? När helvetet fryser över säger jag! Aldrig I livet att jag ska låta mitt riktiga VISA kort vara ute på vift. Det är det fan klart att de har problem med E-kort, för att E-kort är säkert, alla andra svenska samt utländska rediga företag med rediga system har inga alls problem med E-kort, skiter totalt i vad ni Svenssons som litar på vilken sida som helst säger.

Använd E-kort när ni handlar över nätet om ni vill bara på säkra sidan eller beställ swtor från fysiska affärer som Webbhallen, fick hem mitt exemplar imorse.

Inväntar ignoranta kommentarer, som vanligt här på SweC.

instämmer till fullo! Skulle aldrig falla mig in att använda något annat än e-kort, eller typ paypal. Att göra annat när man handlar från skumma sidor är att be om att få kortet stulet. Frågan är ju varför man inte skulle använda sig av ett e-kort när det är både säkrare och smidigare än att plocka fram sitt kort o knappa in en massa siffror. (ber om ursäkt ifall någon här kan sitt nummer utantill och därmed slipper steget att plocka fram kortet först, men dock kvarstår säkerheten som ett plus)

Visa signatur

Define R3, GA-Z97X, i5 4690k, 8GB Corsair, GTX780

Permalänk
Medlem

dom flesta sidor använder moneybookers lr paypal som betalningsalternativ... och har man alla sina pengar på samma konto som sitt visakort så får man tänka sig för när använder visakortet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mantus:

Är ju slut överallt? :/
Har ingen telefon för tillfället så kan inte beställa från nån sida som ska ringa hem och ha sig..
Samt vill jag bara ha cdkeyn.. Någon som rekomenderar någon sida som inte stinker skumt runt sig?

Skrivet av Saken9400:

Nån sida som har swtor keys inne !??! verkar vara slut överallt!

får man 30 dagars speltid om man köper härifrån ? http://www.cjs-cdkeys.com/products/Star-Wars%3A-The-Old-Repub...

De fick in nya keys på Origin igår kväll. Köpte där, kostade väl typ 500 eller nåt. Men då fick man keyn direkt utan nåt strul. Tyckte det var värt det med tanke på att de andra sidorna känns lite sådär säkra i mitt tycke. Känns inte helt seriösa på nåt vänsters när det är goldfarmers inblandade.. kanske bara jag som tycker dock!

Visa signatur

[i7 2600K] [Asus SABERTOOTH P67] [8GB Corsair VENGEANCE] [Corsair TX 650W V2] [Asus GTX570 DirectCU II]
[Intel 120GB 510 Series] [NZXT H2 Silent Midtower] [LG IPS226V-PN]
What's that number for 911 again? -Homer J Simpson

Permalänk
Medlem

Är det någon mer som har provat http://www.mmoga.com/ ?

Blir 408 kr, den enda sidan som har det på lager (förutom Origin).

*EDIT

Köp inte där, har blivit scammad nu, mitt på självaste julafton.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rolfsaurus:

Är det någon mer som har provat http://www.mmoga.com/ ?

Blir 408 kr, den enda sidan som har det på lager (förutom Origin).

*EDIT

Köp inte där, har blivit scammad nu, mitt på självaste julafton.

Utveckla gärna? Jag tvivlar på att du blev scammad. Isåfall är det bara att ringa din bank. Poff pengarna tillbaka. Jag har köpte precis SWTOR där, det gick bra.

Visa signatur

AMD 7800X3D | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | MSI GeForce RTX 4080 SUPER 16GB | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB 6000MHz | Kingston Fury Renegade M2 2TB | Alienware AW2723DF 280hz

Permalänk
Medlem

körde precis med cj-cdkeys och fungerade bra, köpte 2 st o gick väl på strax under 450 sek styck. Fick nycklarna direkt och den enda verifikation jag behövde göra var genom ett sms.

Visa signatur

Define R3, GA-Z97X, i5 4690k, 8GB Corsair, GTX780

Permalänk
Medlem

rekommenderar randyrun.com

Randyrun funkade fint för mig med mitt åländska mastercard. Det är ofta strul med just AX MC kort men nu fick jag min SWTOR nyckel inom en kvart efter att jag bestämt mig för att köpa spelet (jäkla levelcap på trial ;).

Visa signatur

AMD Phenom II 4X 965 (BE), 6GB DDR3, GF GTX 460 1GB, OCZ stealthXsteam 600W. På mjölkpaketet: SSD.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr Mack:

Så ni accepterar att eran pass scanning är ute på vift? Aja, vi är som sagt alla olika. Ang e-kort, bara jag som kallar det så, men egentligen så är det ett VISA kort för engångs betalning.

Få bli Webhallen för mig del, peace.

Eh, hellre att de har NÅGON säkerhet på det sättet än tillåter vad somhelst. Utan just sånna saker skulle det inte gå att lita på sådana sidor för 5:öre.

Det är JÄVLIGT svårt att använda någon annans kort om man måste ha leg också

mer sådant säger jag! Vore synd att du skulle behöva bli scammad för att inse att det är en bra ggrej.

Over and out.

PS Tänk gärna efter lite innan du skriker varg så mycket.

Visa signatur

5700X3D | 5080 Prime OC | Katt

Permalänk
Medlem

Bara jag som förvånas över hur digitala exemplar kan ta slut?
Allt man får är väl en nyckel och det borde väl Bioware ha en matematisk algoritm för att kunna skapa nästan oändligt många åt sina återförsäljare.

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Medlem

Jag köpte mitt SWToR på Randyrun.se utan problem alls. Använde mitt VISA via moneybookers. Fick koden efter 5-10 min eller så.

Visa signatur

Meh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saken9400:

köpte precis ett 60dagars game card för 198kr till swtor genom moneybookers och det tog exakt 10minuter för mig att få nyckeln.
rekommenderas

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 9800x3d, CPU Cooler: Arctic Liquid Freezer iii 360 A-RGB, GPU: PowerColor RX 9070 XT Red Devil LE, MBoard: ASUS Prime x870-p, RAM: 32GB G.Skill Trident Z25 Neo RGB CL30 @ 6000Mhz, HD: 2x Samsung 990 pro 2TB M.2, Kingston NV2 500GB M.2, Monitor: Philips The Xtra 75PML9009 4K QD MINI-LED 144Hz, Mouse: ASUS ROG Keris II Ace, Case: ASUS ROG Strix Helios GX601, Keyboard: ASUS ROG STRIX Scope II 96 Wireless, PSU: NZXT C1200, Headset: Steel Series Arctis Pro Wireless