Permalänk

Game got disconned bf3

Skaffade bf3 här om dagen ! har lirat cirka 1 h samanlagt. Men jag blir kickad av pb eller så blir det Game got disconned! jag har stängt av Up grejen i routern uppdaterat pb och ominstallerat bf3 men ändå så funkar det ejHar läst flera trådar på andra forum men inte hittat nån lösning som funkar, någon här som kan hjälpa mig?

Permalänk

Händer alla, beror på att spelet är nytt och ostabilt än så länge. Ha tålamod så kommer de blir bättre.

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301

Permalänk
Skrivet av adammkarlsson123:

Skaffade bf3 här om dagen ! har lirat cirka 1 h samanlagt. Men jag blir kickad av pb eller så blir det Game got disconned! jag har stängt av Up grejen i routern uppdaterat pb och ominstallerat bf3 men ändå så funkar det ejHar läst flera trådar på andra forum men inte hittat nån lösning som funkar, någon här som kan hjälpa mig?

Brandvägg?

Visa signatur

Intel i7-2600K @ 4.5GHz| Corsair H100 | ASUS P8Z68-V PRO | Corsair Vengence 8Gb CL9 1866MHz | ASUS Geforce GTX 560 Ti DirectCu II | Corsair AX850 | Fractal Design Arc

Permalänk
Skrivet av textillim:

Brandvägg?

vad ska jag göra med brandväggen?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av slobodan87:

Händer alla, beror på att spelet är nytt och ostabilt än så länge. Ha tålamod så kommer de blir bättre.

Du skojar va?
Kunde spela skitbra innan de släppte nån rutten uppdatering, plötsligt kunde jag inte spela pga samma orsak som TS, sen blev det "You were kicked from this game" och nu blir jag kickad av PB hela tiden.. Har inte kunnat spelat på flera månader..

Tillåta Bf3 och punkbuster?

Permalänk
Medlem

Stäng av brandväggen helt och kolla om du fortfarande blir kickad.

Visa signatur

Nintendomulator: Projektlogg
Main: Intel Core i5 2500k | Radeon 6950 2GB | Corsair Vengence 8GB | Intel SSD 120GB |
Server: MSI k8 Neo4 s939 | AMD 1800+ @ 2,5 GHz | Corsair 2 GB |
HTPC: Jetway NC81-LF (Mini-ITX) | 1TB 7200rpm | PC5300 2GB | AMD X2 4850e 2,5 GHz | 110w PicoPSU | Projektfilm

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Du skojar va?
Kunde spela skitbra innan de släppte nån rutten uppdatering, plötsligt kunde jag inte spela pga samma orsak som TS, sen blev det "You were kicked from this game" och nu blir jag kickad av PB hela tiden.. Har inte kunnat spelat på flera månader..

Tillåta Bf3 och punkbuster?

kör på servrar som inte använder PB!

Skrivet av Jobbbin:

Stäng av brandväggen helt och kolla om du fortfarande blir kickad.

tack

Permalänk

Ja testa med att köra utan brandvägg för det första, sen när den är avstängd så kan du istallera om punkbuster.
Jag hade en jävla massa problem med bla bf2 i win7, då var det just punkbuster som spökade med antivirus/brandvägg.

Visa signatur

Intel i7-2600K @ 4.5GHz| Corsair H100 | ASUS P8Z68-V PRO | Corsair Vengence 8Gb CL9 1866MHz | ASUS Geforce GTX 560 Ti DirectCu II | Corsair AX850 | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Hade samma problem när jag spelade med ovaliderat Win7. PunkBuster + oäkta win7 = Inte kul.
Men en validerad/äkta Win7 installerad upphörde mina problem och allt är frid och fröjd!

Permalänk
Medlem

kolla i enhetshanteraren om du har både punkbA och punkbB igång när du startat bf3.

Permalänk
Skrivet av Znille:

kolla i enhetshanteraren om du har både punkbA och punkbB igång när du startat bf3.

hur får jag igång punkbuster B fick not running på den :/