Mitt första Battlefield 3 Montage

Permalänk
Medlem

Mitt första Battlefield 3 Montage

Tjena tjena!

Permalänk
Medlem

Du kör snajper, jag vägrar kolla.....

Permalänk
Skrivet av BambY:

Du kör snajper, jag vägrar kolla.....

Du kollade ju eftersom du såg att han var sniper.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min dator
"Delid" I7 4790K@4.8Ghz 1.390v adaptiv volt + 16GB Gskill TridentX cl 9 2400mhz Vattenkylning EK-Supremacy naked Ivy mount. SLI 2xEvga GTX 980 Ti 6GB SC+ ACX 2.0 [Evga supernova P2 1000w]Min spel burk Corsair 900D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gunner357:

Du kollade ju eftersom du såg att han var sniper.

Skickades från m.sweclockers.com

hahaha epic fail

Permalänk
Medlem

En del imponerande kills (speciellt no-scope SV98 streaken ), tyckte dock att musiken va lite opassande
Off-topic så tror jag att jag spelade caspian med dig igår faktiskt

Visa signatur

P6T SE - i7 930 @ 4GHz - 12GB XMS3 1600 MHz - Unlocked HD6950 CF @ 900/1325 - X25-V 40GB x2 RAID 0 - 2 TB Samsung F3 - Tesla 1000w - Define r2

450D | 50/1.8 II | 20/1.8 | 18-55 3.5/5.6 IS
Carlssonmedia.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av mYrAns:

En del imponerande kills (speciellt no-scope SV98 streaken ), tyckte dock att musiken va lite opassande
Off-topic så tror jag att jag spelade caspian med dig igår faktiskt

Tackar! och det tror jag inte för jag spelar aldrig caspian border

Permalänk
Medlem
Skrivet av BambY:

Du kör snajper, jag vägrar kolla.....

Inget fel med välutförda sniper klipp. Dock saknade denna montage sånna om jag ska vara lite väl överkritisk.
Första klippet va inte särskilt speciell med bara singel kills in i attacker spawn. Andra sniper klippet med ett gäng SV98 noscopes va bättre, men det var HC bodyshots så inte särskilt imponerande där heller.

KH2002 streaken va rätt fin om man bortser från att alla i stort sett va skjutna i ryggen och helt hopplöst omedvetna av din närvaro

Metro klippen ska jag inte ens kommentera på just pga att det är på den värdelösa banan.

Video kvalitén va rätt bra och även om musiken kanske inte passade precis in så var det iaf inte samma blaska som alla andra kör. Ett plus också för simpla edits utan löjliga effekter.

Visa signatur

W10 Pro N | i7 6700K @ 4.7 GHz | NH-D15 | GTX 980 Ti HOF | ASUS Z170 Pro Gaming | 16GB 3000Mhz CL15 | Samsung 850 EVO 500GB | 3x HDD ~8TB | Define S | EVGA 750W G2 | Logitech g502 | Corsair K70 Red | Beyerdynamic DT 770 Pro 250Ω | Sound Blaster Z | BenQ XL2430T 144Hz + GW2250HM 60Hz
» Youtube: https://www.youtube.com/c/Phreec

Permalänk
Medlem

Vad heter låten?

Permalänk
Medlem
Skrivet av phreec:

Inget fel med välutförda sniper klipp. Dock saknade denna montage sånna om jag ska vara lite väl överkritisk.
Första klippet va inte särskilt speciell med bara singel kills in i attacker spawn. Andra sniper klippet med ett gäng SV98 noscopes va bättre, men det var HC bodyshots så inte särskilt imponerande där heller.

KH2002 streaken va rätt fin om man bortser från att alla i stort sett va skjutna i ryggen och helt hopplöst omedvetna av din närvaro

Metro klippen ska jag inte ens kommentera på just pga att det är på den värdelösa banan.

Video kvalitén va rätt bra och även om musiken kanske inte passade precis in så var det iaf inte samma blaska som alla andra kör. Ett plus också för simpla edits utan löjliga effekter.

Tack för feedback!

Skrivet av AntonAn:

Vad heter låten?

Massive attack - Teardrop

Permalänk

Hardcore?

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk

Fantastiskt montage!

Klippet i Metro var speciellt fint, alltid grymt när någon bryter sig igenom och decimerar det andra laget.

Älskar musikvalet också, istället för det vanliga Techno/rock/rap som skapar en akustiskt epilepsi.

Edit: kollade på det igen... Och Famas med 4x sikte måste vara bland det fulaste jag sett på denna jord!

Permalänk
Skrivet av BambY:

Du kör snajper, jag vägrar kolla.....

Alla "snajper´s" som kör midrange sikten har jag stor respekt för, eftersom dom spelar faktiskt "recon" klassen istället för att campa med sitt 12x sikte i spawn.

Permalänk
Medlem

Jag gick inte in med höga förhoppningar när jag kollade ditt montage, men det va väldigt bra vill jag säga!
Kanske lite konstigt låtval, jag gillade dock det^^ Teardrop, jävligt bra låt!

Håller även med en annan som sa att det är så här sniper ska liras. För det är det, vara aktiv, cappa/deffa baser.
Jag kör samma stil när jag lirar recon, dock med M39, tycker det funkar lite bättre i närstid, antagligen för att jag siktar sämre än dig^^

Permalänk
Medlem

Snyggt spelat och låten var också bra

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

nice! gillar dem som kör sniper med acog osv istället för dom noobs ligger ner med 12x sikte och trycker i buskar

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mumspojken:

Fantastiskt montage!

Klippet i Metro var speciellt fint, alltid grymt när någon bryter sig igenom och decimerar det andra laget.

Älskar musikvalet också, istället för det vanliga Techno/rock/rap som skapar en akustiskt epilepsi.

Edit: kollade på det igen... Och Famas med 4x sikte måste vara bland det fulaste jag sett på denna jord!

Skrivet av Mumspojken:

Alla "snajper´s" som kör midrange sikten har jag stor respekt för, eftersom dom spelar faktiskt "recon" klassen istället för att campa med sitt 12x sikte i spawn.

Skrivet av Ellmore:

Jag gick inte in med höga förhoppningar när jag kollade ditt montage, men det va väldigt bra vill jag säga!
Kanske lite konstigt låtval, jag gillade dock det^^ Teardrop, jävligt bra låt!

Håller även med en annan som sa att det är så här sniper ska liras. För det är det, vara aktiv, cappa/deffa baser.
Jag kör samma stil när jag lirar recon, dock med M39, tycker det funkar lite bättre i närstid, antagligen för att jag siktar sämre än dig^^

Skrivet av Mocka:

Snyggt spelat och låten var också bra

Skrivet av brajonk:

nice! gillar dem som kör sniper med acog osv istället för dom noobs ligger ner med 12x sikte och trycker i buskar

Tackar tackar!

Permalänk
Medlem

Alltså, sämre edit får man leta efter.

Sniper är ganska tråkigt att se på också.. Men annars var fragsen helt ok.

Visa signatur

Corsair Obsidian 250D | i5 7600K | Gigabyte Z270N WiFi | Samsung 960 EVO 250GB | Fractal Design Integra M 650W | Corsair Hydro H90 |Kingston 8GB 2133M DDR4 CL14 | Asus GeForce GTX 970 4GB STRIX DC2 OC MAX |

Permalänk
Medlem

House!

Permalänk
Medlem

Skitsnyggt ihopklippt och riktigt skönt flyt i spelandet :D....man kan ju inte annat än att älska när det går bra
Jag tyckte musiken passade grymt bra och jag kom in i någon slags magisk bf3 stämning :D, ne nu måste jag nog spela lite jag också!

Permalänk
Medlem

älskar snipers i midrange också, inte campers annars bra video!

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ XFX Core 550 ] [ Intel i5 2500k ] [Asus P8P67-M B3 ] [ GTX 970 4GB ] [ CORSAIR 8GB VENGEANCE 1600Mhz] [ 1TB Samsung Spinpoint F3 ] [ Cooler Master Hyper 212 ] [ Win8.1 x64 PRO]

Permalänk
Medlem

Väldigt upp speedat och ryckigt men det är väl för att få med så mycket aktion som möjligt.
Men lite kul att tittat på men man tänker på House när man hör låten.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk

Kul video, musiken var också nice

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Medlem

Uppfattade första segmentet med sniper väldigt laggigt, du skulle valt andra klipp där eller så blev din edit dålig annars var gameplayet nice. Mitten segementen har jag inget att säga om, ser ut som en vanlig dag i BF3. Sista (TDM på Noshar) hade varit nice om det inte varit Hardcore.

Visa signatur

Main Rig
Intel Core i5-4690K @ 4.5Ghz | MSI Z97 Gaming 5
2x4GB Kingston HyperX | EVGA 780 Ti | Darkpower Pro 750W
Samsung SSD 850 Pro 256GB | Corsair Obsidian 800D
Custom Water Cooled

Permalänk
Medlem

Det är såna "snajpers" som dig som jag gillar som inte ligger och trycker i en buske hela tiden 10+ för dig och videon var där inge fel på heller tycker jag

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | Gigabyte Aorus B450 Elite | 1TB m.2, 500GB kingston ssd | HyperX Fury RGB 3200mhz 16GB | NZXT H440W Silent Ultra | RTX 3070Ti 8GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av SanCo:

Uppfattade första segmentet med sniper väldigt laggigt, du skulle valt andra klipp där eller så blev din edit dålig annars var gameplayet nice. Mitten segementen har jag inget att säga om, ser ut som en vanlig dag i BF3. Sista (TDM på Noshar) hade varit nice om det inte varit Hardcore.

tack för feedback!