Permalänk
Medlem

Någon Guild på Bloodworthy Empire sidan som har plats i sin guild ? Helst inte en med 300 medlemmar då det blir galet i chatten och det orkar man sällan med. 20 - 80 members vore lagom. 31 Sith Inquisitor sorc.

Börjar bli tråkigt att springa runt solo jämt.

Visa signatur

CPU: I7 8086K MOBO: Asus Rog Strix Z370-F GAMING PSU: Corsair HX850i 850W GFX: ASUS eForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC DISC: M.2 960 RAM: 16 Gig Corsair 2666Mhz DISP: Predator XB1 27" gaming XB271HU CASE: Fractal Design Define R6 OS: Win 10 x64

Permalänk
Skrivet av karjix:

Någon Guild på Bloodworthy Empire sidan som har plats i sin guild ? Helst inte en med 300 medlemmar då det blir galet i chatten och det orkar man sällan med. 20 - 80 members vore lagom. 31 Sith Inquisitor sorc.

kolla in någons hemsida och skicka in en ansökan

Visa signatur

Citera så hittar jag tillbaka :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av RobinEdquist:

kolla in någons hemsida och skicka in en ansökan

Ser inga direkta länkar här i tråden och om man googlar så hittar man sällan rätt.
Får antagligen fråga runt in-game istället.

Visa signatur

CPU: I7 8086K MOBO: Asus Rog Strix Z370-F GAMING PSU: Corsair HX850i 850W GFX: ASUS eForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC DISC: M.2 960 RAM: 16 Gig Corsair 2666Mhz DISP: Predator XB1 27" gaming XB271HU CASE: Fractal Design Define R6 OS: Win 10 x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av karjix:

Ser inga direkta länkar här i tråden och om man googlar så hittar man sällan rätt.
Får antagligen fråga runt in-game istället.

Ja, och inte verkar det finnas någon ingame sökfuntion heller. Jag är ute efter lite samma sak som du, fast på motståndarsidan Vi ses kanske i någon warzone någon gång

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Medlem

Då har man försökt kolla runt lite utan resultat. Swtor saknar verkligen en vettig guild search funktion. Någon som kan rekommendera ett Republic guild på Bloodworthy som inte är en zerg på 300+ personer. Svensk eller internationell spelar ingen roll.

Namndroppa lite så kan jag ta det vidare därifrån.

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Medlem

Hrm, Verkar som att Ruthless kommer hålla stängt till slutet av januari.

Trist då det var enda anledninge att man valde att köra på bloodworth.

Nu blir det att leta efter en annan guild för min BH/Merc/Healer och brossans BH/PT/Tank, Alternativt så får man vänta på att bioware tillåter server transfers.

Att vara guildless och står ut med köerna och PvP obalansen på bloodworthy är rätt hopplöst.

Permalänk
Medlem

Jag kör på Tomb of Freedon Nadd (som ska vara mest populär) och köerna är mycket bättre nu än vid release, aldrig mer än 500 som max nu, helt ok.

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk

Vi är en liten hardcore raidguild på Frostclaw som söker duktigt folk. Kolla in länkarna!

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=105959

http://www.wickedstars.shivtr.com/

Wicked Stars - Server Frostclaw

Permalänk
Avstängd

För er som söker guild på bloodworthy empire, så är alla svenskar välkomna till Les Bos. Litet gille som gått på halvfart än så länge. Men nu då fler börjar komma upp lite i level blir det dags att fylla på så vi kan börja raida och köra div pvp evenemang så småningom. Vi har dock ingen hemsida att stoltsera med, tyvärr. Vid intresse kontakta fjant, kiwii, lebush, flufferi eller kammen ingame.

God dag

Permalänk
Medlem

Enligt deras serverlista är servrarna nere.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Guild: Completely Different (Empire)
Server: Peragus Mining Facility (PvE)
Lang: EU
Medlemmar: 20+

Bara gammla WoW veteraner som vart med sedan wow release i februari 2005 och kört över i stort sett allt under Vanilla framt till Cata. Ursprungligen från Sylvanas med samma guild namn.

btw ni kan ändra Destroyers of Alderaan till ca 3-4 members.

Visa signatur

Desktop: | CPU: AMD Ryzen 7 9800X3D | GPU: ATI Radeon RX 9070 XT 16gb | RAM: 32gb | SSD: 2 x 2tb m.2

Permalänk
Medlem

Har nästan helt slutat spela på Bloodworty pga obalansen och att jag vill spela pvp. Vilket är väldigt tråkigt, är med i en riktigt schyst guild på blood, men att spela Huttball 3-4 matcher i rad och world pvp är mer en myt än verklighet fick mig så jag bytte både sida och server. Nu kör jag på Legions of lettov som är den mest välbalanserade servern jag kunde hitta ungefär lika många spelare som Blood men det är mer balancerat 1.5-2 ggr fler emp. an rep.. PvP i warzones är väldigt balanserad med.

Permalänk
Avstängd

Tjena alla

det är så har tänk och testa swtor
men vet ej villken server jag ska ta ...
Ända kraven är att det ska va PvP och PvE och en massa svenskar
på sverven

nån som kan ge nån tips
tack

Permalänk
Skrivet av Xermalk:

Hrm, Verkar som att Ruthless kommer hålla stängt till slutet av januari.

Trist då det var enda anledninge att man valde att köra på bloodworth.

Nu blir det att leta efter en annan guild för min BH/Merc/Healer och brossans BH/PT/Tank, Alternativt så får man vänta på att bioware tillåter server transfers.

Att vara guildless och står ut med köerna och PvP obalansen på bloodworthy är rätt hopplöst.

Den 16:e januari kommer vi rensa ut inaktiva medlemmar. Efter det går vi igenom behovet och sen börjar rekryteringen igen men då begränsat till antal spelare och klasser.

*Listan uppdaterad - Ni som har gillen som rekryterar får gärna skriva era hemside-adresser så skriver jag in dem, så underlättar vi för alla som söker gille

Permalänk
Skrivet av EvilPuppy:

Ni som har gillen som rekryterar får gärna skriva era hemside-adresser så skriver jag in dem, så underlättar vi för alla som söker gille

@Evil

God fortsättning på det nya året!

Friskyttarnas hemsides-adress ser du i min signatur.

Du får även gärna uppdatera medlemsantalet för vår swtor-sektion till 120+

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Håller på att lirar på Shadow Runner med Empire (Ryssk) Marauder

Sedan har jag en alt på Chuundar (Healsalot) Mercenary

Så adda på ni!

Permalänk
Medlem
Skrivet av EvilPuppy:

Den 16:e januari kommer vi rensa ut inaktiva medlemmar. Efter det går vi igenom behovet och sen börjar rekryteringen igen men då begränsat till antal spelare och klasser.

*Listan uppdaterad - Ni som har gillen som rekryterar får gärna skriva era hemside-adresser så skriver jag in dem, så underlättar vi för alla som söker gille

Rant på Ahto City hittar man till på http://rant.sithportal.com

Samt kan även ändra medlemsantal till ~80

Permalänk
Skrivet av Thunderboy:

Server : Niman

Svensk gille söker några medlemmar för att spela ihop och spela operations som mål. Vi har lett en Wow guild i c:a 6 år och skapade en riktig skön community till slut men beslutade nu (bland annat) att kung fu panda och pokemon inte riktigt är vår grej och har valt att starta om och börja om på nytt, så en hel del jobb återstår, vill du vara en del av det?

Vi är ett par stycken tighta spelare där åldern är över 30 på de flesta, så söker ni en skön socialt mogen guild, med stora mål att skapa en ny community inom Swtor så messa någon av oss på server Niman , Empire sida.

Vi har inget mål att bli 300+ medlemmar, för det finns ingen anledning till det (om de inte skaffar 150 manna operations) , utan vi satsar istället för ett bra gäng med spelare som har kul ihop och som håller sig till en guild.

Messa: Forsete eller Witt eller Memoria eller Leeanara för mer information.

Ni som redan har guild, lycka till så kanske vi ses i framtiden ialalfall.

Mvh

Kenneth.

Uppdatering.

Vi är i dagsläget 15 + medlemmar, och vill ha in c:a 15 till, mer behövs inte för att leda framgångsrika 16 manna operations samt inte tvinga alla att vara online till 100% av alla operations.

Så vill ni komma till ett gille där medelåldern är c:a 30 bast så välkommen till oss.

Hemsida :http://antidote.enjin.com/

Guild: Antidote
Server : Niman (Empire)
Helsvenskt

Kontakta oss via hemsidan om du har fler frågor eller viska oss i spelet, all information står ovanför.

Ses i spelet och ni andra, sluta glo på Sweclockers och lvla till 50

Permalänk
Medlem
Skrivet av karjix:

Om det är Ruthless du syftar på är det aldrig galet i chatten vad jag vet! =P

Det är kul med aktivitet och vi har ordentligt med folk på TS

Visa signatur

Tidigare använt ilsken som användarnamn.

Permalänk
Skrivet av Trudgelmer:

@Evil

God fortsättning på det nya året!

Friskyttarnas hemsides-adress ser du i min signatur.

Du får även gärna uppdatera medlemsantalet för vår swtor-sektion till 120+

Tack på förhand!

Tack detsamma! Uppdaterat er info.

Skrivet av daweeeBD:

Rant på Ahto City hittar man till på http://rant.sithportal.com

Samt kan även ändra medlemsantal till ~80

Fixat.

Skrivet av Thunderboy:

Uppdatering.

Vi är i dagsläget 15 + medlemmar, och vill ha in c:a 15 till, mer behövs inte för att leda framgångsrika 16 manna operations samt inte tvinga alla att vara online till 100% av alla operations.

Så vill ni komma till ett gille där medelåldern är c:a 30 bast så välkommen till oss.

Hemsida :http://antidote.enjin.com/

Guild: Antidote
Server : Niman (Empire)
Helsvenskt

Kontakta oss via hemsidan om du har fler frågor eller viska oss i spelet, all information står ovanför.

Ses i spelet och ni andra, sluta glo på Sweclockers och lvla till 50

Lagt till er i listan.

EDIT: Har nu sorterat listan efter faction för lättare överblick

Permalänk
Medlem

Letar efter en organiserad republic guild som kör mycket pvp, flashpoints och operations.

Har en lvl 50 sith sorc på ICE Breaker men eftersom den är low-pop och de kommer nerfa möjligheterna till PVP i nästa patch så funderar jag på att göra en helomvändning och prova ngt annat istället.

Jag är öppen för förslag.

Permalänk
Medlem

Hidden Beks - PvE - Empire
Dark Pie (EU, ca 70 medlemmar)

Roligt folk, hjälpsamma, mestadels casual.

Permalänk
Medlem

Atho City - Sith - Space Balls - ~200 medlemmar

Permalänk
Medlem
Skrivet av EvilPuppy:

Har nu sorterat listan efter faction för lättare överblick

Skulle du kunna uppdatera informationen på Septic Sanctum?

Lade till länken till gillets forum om folk är intresserad av att komma med.

Frostclaw - PvE:
Septic Sanctum - Empire (Svenskt - ca 50+ medlemmar)

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk

Ja spelar på treyus academi eller va de nu heter xD
men hade tänkt å byta server eftersom den suger och är oseriös och p12ig...
Vilken server är bra och ganska high pop me mkt svennar

Visa signatur

I7 2600k | KFA2 GTX 570 SLI | MSI Z68A-GD55 G3 | 16 GB 1600Mhz VENGEANCE | Corsair GT 120g, 2TB Barracuda Green | Corsair TX 850W | CoolerMaster HAF 712 | Razer Deathadder | Razer Lycosa | Steelseries Siberia v2

Permalänk
Skrivet av Cthugha:

Hidden Beks - PvE - Empire
Dark Pie (EU, ca 70 medlemmar)

Roligt folk, hjälpsamma, mestadels casual.

Skrivet av fakkjoo:

Atho City - Sith - Space Balls - ~200 medlemmar

Skrivet av Gascogne:

Skulle du kunna uppdatera informationen på Septic Sanctum?

Lade till länken till gillets forum om folk är intresserad av att komma med.

Frostclaw - PvE:
Septic Sanctum - Empire (Svenskt - ca 50+ medlemmar)

Fixat. Ändrade även länkarna så namnet är klickbart istället för länken fristående. Säg till om ni vill att jag ändrar tillbaks.

Skrivet av badbikini:

Ja spelar på treyus academi eller va de nu heter xD
men hade tänkt å byta server eftersom den suger och är oseriös och p12ig...
Vilken server är bra och ganska high pop me mkt svennar

Ta dig en titt på listan på förstasidan, den representerar ganska bra Svenskarnas spridning på servrarna. Högst population torde vara Bloodworthy och Tomb of Freedon Nadd. HÄR ser du hur pass belastade (hur många som spelar) servarna är.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EvilPuppy:

Fixat. Ändrade även länkarna så namnet är klickbart istället för länken fristående.

Ser klart bra ut nu.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

<Stockholm Syndrome> bytte till Uthar Wynn, EU PvP för ett tag sedan. Vi spelar även Republic istället för Empire!

http://sthlm-syndrome.com

Visa signatur

Chassi Fractal Design Define R5 Moderkort ASUS B450F CPU Ryzen 3600x
GPU Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil Minnen Corsair Vengeance Black 32GB 3200MHz SSD Samsung 840 EVO 250GB, Samsung 970 EVO 500GB
HDD Western Digital Caviar Black 1TB PSU Fractal Design Newton R3 600W 80+ Platinum
Skärm MSI Optix MAG321CQR, 32" 1440p 144hz

Permalänk
Skrivet av Djuice:

<Stockholm Syndrome> bytte till Uthar Wynn, EU PvP för ett tag sedan. Vi spelar även Republic istället för Empire!

http://sthlm-syndrome.com

Sedär. Tråkigt att ni försvann från BW! Fixat till listan i alla fall.

Permalänk

@Evil
Du är hygglig att uppdatera vår swtor sektions status för medlemmar till 165+